6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha.
6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Predstavljeni triki vam bodo pomagali na poti do uspeha. (Vir slike: HubSpot)

1. Prepoznajte obetavne priložnosti.

Naučite se prepoznati priložnost, ko se pojavi. Nato preučite tveganja in jih primerjajte s potencialnimi koristmi. Priložnosti so lahko obetavne ne glede na to, ali se zanje zanimajo vsi ali nihče. Če nimate konkurence, lahko nemoteno poslujete naprej; če za priložnost vlada veliko zanimanje, pa lahko dokažete, da ste boljši od ostalih ponudnikov.

2. Osredotočite se na dejanja, ne besede.

Dejanja so glasnejša od besed, se glasi znani rek. Vedeti morate, da čudovit poslovni načrt ali predstavitev za vlagatelje ne pomenita veliko, če ne pokažete, da ste sposobni svoje ideje tudi realizirati. Stranke in potrošniki hočejo v praksi videti brezhibno aplikacijo osnovnih vrednot in ciljev vašega podjetja. Na to dejstvo ne pozabite, tudi ko iščete nove zaposlene. Odličen življenjepis ne pomeni nujno odličnega zaposlenega, če ta v praksi ne zna uporabiti in izkoristiti svojih kvalifikacij in sposobnosti.

3. Ohranite jasno vizijo uspeha.

Vizija je lahko uspešno motivacijsko orodje za uspeh. Kako si predstavljate uspeh? Verjetno vaš odgovor ni le »veliko denarja«. Uspeh je lahko dokončan izdelek, ki je naprodaj v trgovini, pokritje začetnih stroškov, doseženo določeno število strank ali vidna sprememba lokalne skupnosti. Da bi vsaka podrobnost v vašem delovanju predstavljala nov korak na poti k zastavljenemu cilju, morate ohraniti jasno vizijo.

4. Nikoli se ne nehajte učiti.

Zavedati se morate, da z nenehnim pridobivanjem novega znanja svojemu podjetju omogočate nadaljnjo rast. Tudi če ste že uspešni na nekem področju, ne pozabite, da imajo vaši tekmeci (tudi manj uspešni) določeno znanje, ki ga morate sami še doseči. Učite se iz izkušenj drugih ljudi – tako iz njihovih dosežkov kot napak. Razširite svoja obzorja in raziščite področja, na katerih lahko izboljšate svoje delovanje.

5. Opravite svoje delo.

Zveni preprosto, kajne? Še sami se ne zavedate, da občasno odlašate z delom, ki bi ga morali opraviti. Preden se začnete ukvarjati s trženjem ali oglaševanjem, morate dejansko zgraditi blagovno znamko. Podobno velja za vse, ki želijo sami opraviti vsako malenkost, namesto da bi se ukvarjali s pomembnimi nalogami. Sami ne morete opraviti vseh nalog, povezanih z nastankom in delovanjem podjetja, zato tiste, ki niso neposredno povezane z razvojem in rastjo, dodelite sodelavcem in zaposlenim.

6. Zaposlite le najboljše.

Vaše podjetje ne more delovati odlično, če zaposleni v njem niso odlični. Poiščite in zaposlite le najboljše kadre, tudi če vam to vzame nekaj več časa – splačalo se vam bo. Ne pozabite tudi na dobrobit svojih zaposlenih. Če od njih pričakujete izjemne rezultate, jim dajte vedeti, da so tega sposobni. Če narava vašega delovanja to omogoča, jim ponudite možnost dela od doma. Občasno jih dodatno nagradite za njihovo požrtvovalnost in prilagodljivost. Zadovoljni zaposleni izkazujejo večjo delovno vnemo in so bolj pripravljeni na sodelovanje in skupinsko delo.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Kako do svoje turistične agencije?

Kako do svoje turistične agencije?

Turizem zadnja leta s hitrim porastom števila ljudi, ki se odločajo za potovanja in počitnice doživlja pravi razcvet. Temu povpraševanju sledi tudi ponudba, saj se povečuje tudi število turističnih agencij. Tokrat v članku predstavljamo pogoje, ki jih mora posameznik izpolnjevati za odprtje svoje turistične agencije. Preberite več >>

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Poslovni prostor, v katerem se bo opravljala dejavnost, oziroma objekt v katerem je poslovni prostor, mora praviloma imeti uporabno dovoljenje. V članku tokrat pojasnujemo v kakšnih primerih in pri kakšnih dejavnostih se uporabno dovoljenje zahteva in kdaj ga ni potrebno pridobiti.   Preberite več >>

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Javni razpisi, ki jih objavljajo slovenska ministrstva in javne agencije ter Evropska komisija, so pogosto namenjeni podjetjem ali družbam določene velikosti. Poznamo mikro, majhna, srednja in velika podjetja. Ali poznate pogoje za določitev velikosti podjetja? Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje