6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha.
6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Predstavljeni triki vam bodo pomagali na poti do uspeha. (Vir slike: HubSpot)

1. Prepoznajte obetavne priložnosti.

Naučite se prepoznati priložnost, ko se pojavi. Nato preučite tveganja in jih primerjajte s potencialnimi koristmi. Priložnosti so lahko obetavne ne glede na to, ali se zanje zanimajo vsi ali nihče. Če nimate konkurence, lahko nemoteno poslujete naprej; če za priložnost vlada veliko zanimanje, pa lahko dokažete, da ste boljši od ostalih ponudnikov.

2. Osredotočite se na dejanja, ne besede.

Dejanja so glasnejša od besed, se glasi znani rek. Vedeti morate, da čudovit poslovni načrt ali predstavitev za vlagatelje ne pomenita veliko, če ne pokažete, da ste sposobni svoje ideje tudi realizirati. Stranke in potrošniki hočejo v praksi videti brezhibno aplikacijo osnovnih vrednot in ciljev vašega podjetja. Na to dejstvo ne pozabite, tudi ko iščete nove zaposlene. Odličen življenjepis ne pomeni nujno odličnega zaposlenega, če ta v praksi ne zna uporabiti in izkoristiti svojih kvalifikacij in sposobnosti.

3. Ohranite jasno vizijo uspeha.

Vizija je lahko uspešno motivacijsko orodje za uspeh. Kako si predstavljate uspeh? Verjetno vaš odgovor ni le »veliko denarja«. Uspeh je lahko dokončan izdelek, ki je naprodaj v trgovini, pokritje začetnih stroškov, doseženo določeno število strank ali vidna sprememba lokalne skupnosti. Da bi vsaka podrobnost v vašem delovanju predstavljala nov korak na poti k zastavljenemu cilju, morate ohraniti jasno vizijo.

4. Nikoli se ne nehajte učiti.

Zavedati se morate, da z nenehnim pridobivanjem novega znanja svojemu podjetju omogočate nadaljnjo rast. Tudi če ste že uspešni na nekem področju, ne pozabite, da imajo vaši tekmeci (tudi manj uspešni) določeno znanje, ki ga morate sami še doseči. Učite se iz izkušenj drugih ljudi – tako iz njihovih dosežkov kot napak. Razširite svoja obzorja in raziščite področja, na katerih lahko izboljšate svoje delovanje.

5. Opravite svoje delo.

Zveni preprosto, kajne? Še sami se ne zavedate, da občasno odlašate z delom, ki bi ga morali opraviti. Preden se začnete ukvarjati s trženjem ali oglaševanjem, morate dejansko zgraditi blagovno znamko. Podobno velja za vse, ki želijo sami opraviti vsako malenkost, namesto da bi se ukvarjali s pomembnimi nalogami. Sami ne morete opraviti vseh nalog, povezanih z nastankom in delovanjem podjetja, zato tiste, ki niso neposredno povezane z razvojem in rastjo, dodelite sodelavcem in zaposlenim.

6. Zaposlite le najboljše.

Vaše podjetje ne more delovati odlično, če zaposleni v njem niso odlični. Poiščite in zaposlite le najboljše kadre, tudi če vam to vzame nekaj več časa – splačalo se vam bo. Ne pozabite tudi na dobrobit svojih zaposlenih. Če od njih pričakujete izjemne rezultate, jim dajte vedeti, da so tega sposobni. Če narava vašega delovanja to omogoča, jim ponudite možnost dela od doma. Občasno jih dodatno nagradite za njihovo požrtvovalnost in prilagodljivost. Zadovoljni zaposleni izkazujejo večjo delovno vnemo in so bolj pripravljeni na sodelovanje in skupinsko delo.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

Lastniki nepremičnin morajo v izogib globam najpozneje do konca januarja napovedati vse dohodke, ki so jih dosegli z oddajanjem nepremičnin v turistični najem. Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Sestanki so veliki kradljivci našega časa. Vendar tudi direktorji najuspešnejših podjetij vodijo sestanke – morda se lahko česa naučimo od njih. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Oznake: