7 dejstev, na katera se ne smemo ozirati na poti do uspeha

Uspeh posameznika na zastavljeni poti predstavlja predvsem njegovo miselno naravnanost do zastavljenih ciljev. Ravno to pa predstavlja tudi ključno razliko med uspešnimi in manj uspešnimi. Gre predvsem za razliko v pristopu reševanja težav in ovir, ki pestijo.
7 dejstev, na katera se ne smemo ozirati na poti do uspeha

7 dejstev, na katera se ne smemo ozirati na poti do uspeha (Vir slike: Pixabay.com)

Dejstvo je, da ne smemo takoj obupati in predvsem ne smemo dovoliti, da nas slabe misli in trenutek slabosti prepričajo, da nam ne bo uspelo. Uspešni posamezniki so bolj optimistični ter na težavo gledajo zgolj kot eno izmed novih izkušenj, iz katere se lahko nekaj naučijo in v nadalje gledajo, da podobne napake več ne storijo. Negativno naravnanost, ki je največja težava večine ljudi, pa potlačijo na stran in ne dovolijo, da bi jih ta ovirala pri realizaciji zastavljenih načrtov.

Martin Seligman (University of Pennsylvania) meni, da je uspeh posameznika odvisen predvsem od njegovega lastnega prepričanja o tem, na kakšen način sam gleda na lastne napake in spodrsljaje, torej od njegove miselne naravnanosti. Pomembno je, ali posameznik na svoj neuspeh gleda kot na posledico osebnih nenadzorovanih pomanjkljivosti ali nanj gleda optimistično, le kot na eno izmed napak, katere se lahko z nekoliko truda reši, ali kot eno izmed novih izkušenj, iz katere se lahko nekaj naučijo, v nadalje pa gledajo, da podobne napake več ne storijo.

V ozadju uspešnega posameznika, ki zna dobro nadzorovati svojo miselno usmerjenost, pa se skriva tudi visoka emocionalna inteligenca (EQ), kar potrjuje dejstvo, da ohranjanje uspešne in pozitivne naravnanosti ni ravno mačji kašelj. Ravno zato navajamo nekaj dejavnikov, s katerimi se ne bi smeli obremenjevati in se zaradi njih zadrževati pri realizaciji zastavljenih ciljev:

1. Starost je le številka. Uspešni posamezniki si ne dovolijo, da bi starost bila tista, ki odloča o tem, kdo so ter česa so sposobni. Potrebno je poslušati svoje srce in slediti svojim željam.

2. Kaj si mislijo drugi: Oziranje na to, kaj si drugi mislijo, je izguba časa in energije. Vsak uspešen posameznik se zanaša le nase in na svoj dober občutek glede svojih načrtov ter se pri tem ne ozira na mnenje drugih.

3. Strupeni nasprotniki, na katere je vedno potrebno biti pozoren in paziti, da ne zavedejo na kriva pota, vodijo navzdol in ne proti uspehu. Obdati se je potrebno z dobrimi ljudmi, ki spodbujajo in pomagajo nadgraditi potenciale in sposobnosti.

4. Strah predstavlja samo negativno čustvo, ki ga moramo zanemariti in premagati. Gre za izbiro. Uspešni posamezniki ga preprosto izključijo iz glave in gredo naprej.

5. Negativnost: Tudi ko gredo stvari navzdol in se ne konča tako, kot smo si zamislili, ne smemo podleči slabim mislim in se samo pritoževati, temveč misliti na tisto dobro, na stvari, za katere so nam uspele, za katere smo lahko hvaležni. Na tak način se moramo motivirati ter nato poiskati ustrezno rešitev, jo izpeljati in iti naprej.

6. Preteklost ali prihodnost: Osredotočiti se moramo predvsem na sedanjost in dati vse od sebe, da bo ta čim boljša. Napake preteklosti moramo sprejeti in jih vzeti kot izkušnjo, ki nam bo pomagala ustvariti boljšo prihodnost, pri tem pa se moramo naučiti uživati sedanjost in izkoristiti trenutek.

7. Pogled na svet: Svojo energijo moramo usmeriti predvsem na svoje cilje in k njihovi realizaciji in se ne obremenjevati ter zatirati svojih načrtov zaradi slabih stvari, ki se dogajajo po svetu. Ravno to nam bo pomagalo narediti svet boljši za nas in ustvariti več pozitivne energije.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Kako do svoje turistične agencije?

Kako do svoje turistične agencije?

Turizem zadnja leta s hitrim porastom števila ljudi, ki se odločajo za potovanja in počitnice doživlja pravi razcvet. Temu povpraševanju sledi tudi ponudba, saj se povečuje tudi število turističnih agencij. Tokrat v članku predstavljamo pogoje, ki jih mora posameznik izpolnjevati za odprtje svoje turistične agencije. Preberite več >>

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Poslovni prostor, v katerem se bo opravljala dejavnost, oziroma objekt v katerem je poslovni prostor, mora praviloma imeti uporabno dovoljenje. V članku tokrat pojasnujemo v kakšnih primerih in pri kakšnih dejavnostih se uporabno dovoljenje zahteva in kdaj ga ni potrebno pridobiti.   Preberite več >>

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Javni razpisi, ki jih objavljajo slovenska ministrstva in javne agencije ter Evropska komisija, so pogosto namenjeni podjetjem ali družbam določene velikosti. Poznamo mikro, majhna, srednja in velika podjetja. Ali poznate pogoje za določitev velikosti podjetja? Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje