7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Avtor Maruša Žibert — 19.11.2016
Komentiraj!
Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit.
7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Imate načrt za pošiljanje newslettrov? Pa cilje in pripravljeno strategijo za testiranje? (Vir slike: Hubspot)

Email marketing se uporablja za različne namene, tudi zato, da je podjetje v stiku s svojimi strankami. Ne glede na namen pa je treba upoštevati in slediti 7 ključnim elementom, da smo lahko kar se da učinkoviti.

Zagotovo ste prijavljeni na kakšen newsletter in zagotovo ste pri kakšnem dobili občutek, da je v vaš elektronski nabiralnik prispel pomotoma. Bil je poslan brez načrta. Načrt je ključen del email marketinga – ta mora sovpadati tudi s preostalo marketinško strategijo. Newsletter zastavite v skladu z vašimi cilji, poskrbite pa, da jih boste lahko izmerili. Razmislite: kako boste vedeli, ali je bil vaš newsletter uspešen? Ko načrtujete, je pomembno, da je načrt konsistenten in da imate v mislih pomembnejše datume, ki sovpadajo z akcijami in drugimi popusti.

Vaš newsletter naj bo vaš ponos. Zato skrbno pripravite njegov dizajn, ki naj odseva vaše podjetje. Ob slabem dizajnu vam namreč ne bo pomagala niti dobra vsebina. Pomembno je, da se držite določenih napotkov. Izberite dobre fotografije, a ne pretiravajte z njimi, vanj lahko umestite povezavo do video vsebine, izberite privlačne barve in se izogibajte temnim barvam.

Mnoge newslettre težko beremo. Manjka jim preprostost. Težje je prebrati en odstavek, dolg 500 besed kot pa odstavek, ki ima zgolj 3 ali 4 krajše stavke. Temu se izogibajte, prav tako pomislite na dolžino newslettra. Če želite povedati več, jih povabite k branju na vaši spletni strani ali blogu. Držite se standardnih velikosti in stilov pisave. Dodajte mednaslove, s katerimi boste razbili tekst in dosegli, da bo tekst lažje berljiv.

Testirajte! (Vir slike: Hubspot)

Naslov je tisti, ki odloča. Zato izberite privlačen naslov, ki zaokrožuje preostalo vsebino newslettra. Vaše vodilo mora biti, da uporabnik nanj klikne, ne pa izbriše. Ob snovanju naslova razmislite, kako se bo ob njem prejemnik počutil? Igrajte na karto skrivnostnosti in čustev.

Povabite jih, da vaše sporočilo delijo. Če mislite, da je newsletter na voljo zgolj vašim naročnikom, se motite. Kaj storite sami, ko preberete nekaj naravnost čudovitega? Zadržite zase ali delite z drugimi? Delite, kakopak, in sicer s svojimi prijatelji, znanci in družino. Enako je pri newslettru.

Kako prepričati svoje naročnike, da bodo delili vaše sporočilo tudi z drugimi? Prosite jih, naj delijo s tistimi, za katere menijo, da jih bo informacija zanimala. Dajte jim na voljo več možnosti za deljenje – umestite možnost prek elektronske pošte, družabnih omrežij in drugih priljubljenih metod.

Najboljši newslettri so tisti, pri katerih ne dobimo občutka, da nam poskušajo nekaj prodati. Učinkovit klic k akciji ni oglas ali gumb, ki nam sporoča, da moramo produkt kupiti čim prej. Uporabite ikone in povezave, prek katerih se bo vaš prejemnik z vami povezal tudi na družabnih omrežjih, povabite na prihajajoč dogodek, povabite jih, da vam sporočijo svoje mnenje, dodajte povezave do izobraževalnih vsebin na vašem blogu. Če že morate dodati prodajno sporočilo, naj bo to čim manjše. Naj vsebina v vašem sporočilu govori zase.

Če ste pravkar nekaj poslali, vas zagotovo zanima, kakšen bo odziv vaših prejemnikov. Učinek boste lahko izvedeli s testiranjem. Kaj je priporočljivo testirati? Testirajte različne naslove ali pa ponudbe v sporočilu. Testirajte, kako se uporabniki obnašajo na različnih napravah.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice