7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit.
7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Imate načrt za pošiljanje newslettrov? Pa cilje in pripravljeno strategijo za testiranje? (Vir slike: Hubspot)

Email marketing se uporablja za različne namene, tudi zato, da je podjetje v stiku s svojimi strankami. Ne glede na namen pa je treba upoštevati in slediti 7 ključnim elementom, da smo lahko kar se da učinkoviti.

Zagotovo ste prijavljeni na kakšen newsletter in zagotovo ste pri kakšnem dobili občutek, da je v vaš elektronski nabiralnik prispel pomotoma. Bil je poslan brez načrta. Načrt je ključen del email marketinga – ta mora sovpadati tudi s preostalo marketinško strategijo. Newsletter zastavite v skladu z vašimi cilji, poskrbite pa, da jih boste lahko izmerili. Razmislite: kako boste vedeli, ali je bil vaš newsletter uspešen? Ko načrtujete, je pomembno, da je načrt konsistenten in da imate v mislih pomembnejše datume, ki sovpadajo z akcijami in drugimi popusti.

Vaš newsletter naj bo vaš ponos. Zato skrbno pripravite njegov dizajn, ki naj odseva vaše podjetje. Ob slabem dizajnu vam namreč ne bo pomagala niti dobra vsebina. Pomembno je, da se držite določenih napotkov. Izberite dobre fotografije, a ne pretiravajte z njimi, vanj lahko umestite povezavo do video vsebine, izberite privlačne barve in se izogibajte temnim barvam.

Mnoge newslettre težko beremo. Manjka jim preprostost. Težje je prebrati en odstavek, dolg 500 besed kot pa odstavek, ki ima zgolj 3 ali 4 krajše stavke. Temu se izogibajte, prav tako pomislite na dolžino newslettra. Če želite povedati več, jih povabite k branju na vaši spletni strani ali blogu. Držite se standardnih velikosti in stilov pisave. Dodajte mednaslove, s katerimi boste razbili tekst in dosegli, da bo tekst lažje berljiv.

Testirajte! (Vir slike: Hubspot)

Naslov je tisti, ki odloča. Zato izberite privlačen naslov, ki zaokrožuje preostalo vsebino newslettra. Vaše vodilo mora biti, da uporabnik nanj klikne, ne pa izbriše. Ob snovanju naslova razmislite, kako se bo ob njem prejemnik počutil? Igrajte na karto skrivnostnosti in čustev.

Povabite jih, da vaše sporočilo delijo. Če mislite, da je newsletter na voljo zgolj vašim naročnikom, se motite. Kaj storite sami, ko preberete nekaj naravnost čudovitega? Zadržite zase ali delite z drugimi? Delite, kakopak, in sicer s svojimi prijatelji, znanci in družino. Enako je pri newslettru.

Kako prepričati svoje naročnike, da bodo delili vaše sporočilo tudi z drugimi? Prosite jih, naj delijo s tistimi, za katere menijo, da jih bo informacija zanimala. Dajte jim na voljo več možnosti za deljenje – umestite možnost prek elektronske pošte, družabnih omrežij in drugih priljubljenih metod.

Najboljši newslettri so tisti, pri katerih ne dobimo občutka, da nam poskušajo nekaj prodati. Učinkovit klic k akciji ni oglas ali gumb, ki nam sporoča, da moramo produkt kupiti čim prej. Uporabite ikone in povezave, prek katerih se bo vaš prejemnik z vami povezal tudi na družabnih omrežjih, povabite na prihajajoč dogodek, povabite jih, da vam sporočijo svoje mnenje, dodajte povezave do izobraževalnih vsebin na vašem blogu. Če že morate dodati prodajno sporočilo, naj bo to čim manjše. Naj vsebina v vašem sporočilu govori zase.

Če ste pravkar nekaj poslali, vas zagotovo zanima, kakšen bo odziv vaših prejemnikov. Učinek boste lahko izvedeli s testiranjem. Kaj je priporočljivo testirati? Testirajte različne naslove ali pa ponudbe v sporočilu. Testirajte, kako se uporabniki obnašajo na različnih napravah.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov. Preberite več >>

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Oznake: ,