7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit.
7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Imate načrt za pošiljanje newslettrov? Pa cilje in pripravljeno strategijo za testiranje? (Vir slike: Hubspot)

Email marketing se uporablja za različne namene, tudi zato, da je podjetje v stiku s svojimi strankami. Ne glede na namen pa je treba upoštevati in slediti 7 ključnim elementom, da smo lahko kar se da učinkoviti.

Zagotovo ste prijavljeni na kakšen newsletter in zagotovo ste pri kakšnem dobili občutek, da je v vaš elektronski nabiralnik prispel pomotoma. Bil je poslan brez načrta. Načrt je ključen del email marketinga – ta mora sovpadati tudi s preostalo marketinško strategijo. Newsletter zastavite v skladu z vašimi cilji, poskrbite pa, da jih boste lahko izmerili. Razmislite: kako boste vedeli, ali je bil vaš newsletter uspešen? Ko načrtujete, je pomembno, da je načrt konsistenten in da imate v mislih pomembnejše datume, ki sovpadajo z akcijami in drugimi popusti.

Vaš newsletter naj bo vaš ponos. Zato skrbno pripravite njegov dizajn, ki naj odseva vaše podjetje. Ob slabem dizajnu vam namreč ne bo pomagala niti dobra vsebina. Pomembno je, da se držite določenih napotkov. Izberite dobre fotografije, a ne pretiravajte z njimi, vanj lahko umestite povezavo do video vsebine, izberite privlačne barve in se izogibajte temnim barvam.

Mnoge newslettre težko beremo. Manjka jim preprostost. Težje je prebrati en odstavek, dolg 500 besed kot pa odstavek, ki ima zgolj 3 ali 4 krajše stavke. Temu se izogibajte, prav tako pomislite na dolžino newslettra. Če želite povedati več, jih povabite k branju na vaši spletni strani ali blogu. Držite se standardnih velikosti in stilov pisave. Dodajte mednaslove, s katerimi boste razbili tekst in dosegli, da bo tekst lažje berljiv.

Testirajte! (Vir slike: Hubspot)

Naslov je tisti, ki odloča. Zato izberite privlačen naslov, ki zaokrožuje preostalo vsebino newslettra. Vaše vodilo mora biti, da uporabnik nanj klikne, ne pa izbriše. Ob snovanju naslova razmislite, kako se bo ob njem prejemnik počutil? Igrajte na karto skrivnostnosti in čustev.

Povabite jih, da vaše sporočilo delijo. Če mislite, da je newsletter na voljo zgolj vašim naročnikom, se motite. Kaj storite sami, ko preberete nekaj naravnost čudovitega? Zadržite zase ali delite z drugimi? Delite, kakopak, in sicer s svojimi prijatelji, znanci in družino. Enako je pri newslettru.

Kako prepričati svoje naročnike, da bodo delili vaše sporočilo tudi z drugimi? Prosite jih, naj delijo s tistimi, za katere menijo, da jih bo informacija zanimala. Dajte jim na voljo več možnosti za deljenje – umestite možnost prek elektronske pošte, družabnih omrežij in drugih priljubljenih metod.

Najboljši newslettri so tisti, pri katerih ne dobimo občutka, da nam poskušajo nekaj prodati. Učinkovit klic k akciji ni oglas ali gumb, ki nam sporoča, da moramo produkt kupiti čim prej. Uporabite ikone in povezave, prek katerih se bo vaš prejemnik z vami povezal tudi na družabnih omrežjih, povabite na prihajajoč dogodek, povabite jih, da vam sporočijo svoje mnenje, dodajte povezave do izobraževalnih vsebin na vašem blogu. Če že morate dodati prodajno sporočilo, naj bo to čim manjše. Naj vsebina v vašem sporočilu govori zase.

Če ste pravkar nekaj poslali, vas zagotovo zanima, kakšen bo odziv vaših prejemnikov. Učinek boste lahko izvedeli s testiranjem. Kaj je priporočljivo testirati? Testirajte različne naslove ali pa ponudbe v sporočilu. Testirajte, kako se uporabniki obnašajo na različnih napravah.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje