7 načinov, da kupcu ustvarite lepo izkušnjo preko socialnega omrežja

Svet socialnih omrežij ima, tako kot vse ostale stvari, pozitivne in negativne posledice. V kolikor se bodo stranke pritoževale, se lahko te pritožbe hitro razširijo. Dobra stran pa je ta, da se s svetlobno hitrostjo lahko razširijo tudi pohvale.

1. Kupcem ponudite prostor kjer lahko klepetajo

Marsikatero podjetje ne postavi Facebook strani, saj lahko le-ta služi za mnoge graje in kritike kupcev. Ali ni bolje, da veste, kaj moti vaše stranke in jim zato lahko naslednjič ponudite boljšo storitev ali izdelek?

2. Integrirajte oddelek za odnos s kupci s socialnimi omrežji

Nikar ne ignorirajte pritožb strank. Še preden strankam omogočite pisanje pritožb, se pripravite, da boste na njih kar se da hitro in učinkovito odgovarjali.

3. Uporabite obstoječo bazo podatkov

Na začetku, samo z napori na socialnih omrežjih ne boste dosegli veliko ljudi. Zato uporabite že obstoječo bazo podatkov svojih strank in potencialnih strank.

4. Bodite aktivni

Nikar ne mislite, da se bodo komentarji na Facebook strani ali sledilci vaših Twitter objav množili kar sami. Biti morate aktivni.

5. Ponudite jim nekaj

Bralcem morate nekaj ponuditi. To je lahko zelo preprosto – opozorite jih, da bo v kratkem prišla akcija ali, da lahko pričakujejo znižanja. Lahko pa stvar malo zapletete in jim ponudite zastonj obisk v vašo tovarno, proizvodnjo, v podjetje, itd. Ljudje bodo veseli, če se bodo počutili pomembne.

6. Relevantne vsebine

Nikar ne skoparite z vsebinami na Facebook-u ali na vašem blogu. Bralcem morate ponuditi kvalitetne in aktualne vsebine, ki jih bodo z veseljem prebrali.

7. Izstopati je treba

Morda si težko predstavljate, da lahko izstopate v poplavi podjetij, ki so se v zadnjih nekaj letih pojavila na spletnih omrežjih. Vendar se da! Razmišljajte kreativno in inovativno, obogatite stran z različnimi aplikacijami, igrami, video vsebinami, itd.

Vir: linkedin.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje