7 načinov, da kupcu ustvarite lepo izkušnjo preko socialnega omrežja

Svet socialnih omrežij ima, tako kot vse ostale stvari, pozitivne in negativne posledice. V kolikor se bodo stranke pritoževale, se lahko te pritožbe hitro razširijo. Dobra stran pa je ta, da se s svetlobno hitrostjo lahko razširijo tudi pohvale.

1. Kupcem ponudite prostor kjer lahko klepetajo

Marsikatero podjetje ne postavi Facebook strani, saj lahko le-ta služi za mnoge graje in kritike kupcev. Ali ni bolje, da veste, kaj moti vaše stranke in jim zato lahko naslednjič ponudite boljšo storitev ali izdelek?

2. Integrirajte oddelek za odnos s kupci s socialnimi omrežji

Nikar ne ignorirajte pritožb strank. Še preden strankam omogočite pisanje pritožb, se pripravite, da boste na njih kar se da hitro in učinkovito odgovarjali.

3. Uporabite obstoječo bazo podatkov

Na začetku, samo z napori na socialnih omrežjih ne boste dosegli veliko ljudi. Zato uporabite že obstoječo bazo podatkov svojih strank in potencialnih strank.

4. Bodite aktivni

Nikar ne mislite, da se bodo komentarji na Facebook strani ali sledilci vaših Twitter objav množili kar sami. Biti morate aktivni.

5. Ponudite jim nekaj

Bralcem morate nekaj ponuditi. To je lahko zelo preprosto – opozorite jih, da bo v kratkem prišla akcija ali, da lahko pričakujejo znižanja. Lahko pa stvar malo zapletete in jim ponudite zastonj obisk v vašo tovarno, proizvodnjo, v podjetje, itd. Ljudje bodo veseli, če se bodo počutili pomembne.

6. Relevantne vsebine

Nikar ne skoparite z vsebinami na Facebook-u ali na vašem blogu. Bralcem morate ponuditi kvalitetne in aktualne vsebine, ki jih bodo z veseljem prebrali.

7. Izstopati je treba

Morda si težko predstavljate, da lahko izstopate v poplavi podjetij, ki so se v zadnjih nekaj letih pojavila na spletnih omrežjih. Vendar se da! Razmišljajte kreativno in inovativno, obogatite stran z različnimi aplikacijami, igrami, video vsebinami, itd.

Vir: linkedin.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje