7 načinov, da kupcu ustvarite lepo izkušnjo preko socialnega omrežja

Svet socialnih omrežij ima, tako kot vse ostale stvari, pozitivne in negativne posledice. V kolikor se bodo stranke pritoževale, se lahko te pritožbe hitro razširijo. Dobra stran pa je ta, da se s svetlobno hitrostjo lahko razširijo tudi pohvale.

1. Kupcem ponudite prostor kjer lahko klepetajo

Marsikatero podjetje ne postavi Facebook strani, saj lahko le-ta služi za mnoge graje in kritike kupcev. Ali ni bolje, da veste, kaj moti vaše stranke in jim zato lahko naslednjič ponudite boljšo storitev ali izdelek?

2. Integrirajte oddelek za odnos s kupci s socialnimi omrežji

Nikar ne ignorirajte pritožb strank. Še preden strankam omogočite pisanje pritožb, se pripravite, da boste na njih kar se da hitro in učinkovito odgovarjali.

3. Uporabite obstoječo bazo podatkov

Na začetku, samo z napori na socialnih omrežjih ne boste dosegli veliko ljudi. Zato uporabite že obstoječo bazo podatkov svojih strank in potencialnih strank.

4. Bodite aktivni

Nikar ne mislite, da se bodo komentarji na Facebook strani ali sledilci vaših Twitter objav množili kar sami. Biti morate aktivni.

5. Ponudite jim nekaj

Bralcem morate nekaj ponuditi. To je lahko zelo preprosto – opozorite jih, da bo v kratkem prišla akcija ali, da lahko pričakujejo znižanja. Lahko pa stvar malo zapletete in jim ponudite zastonj obisk v vašo tovarno, proizvodnjo, v podjetje, itd. Ljudje bodo veseli, če se bodo počutili pomembne.

6. Relevantne vsebine

Nikar ne skoparite z vsebinami na Facebook-u ali na vašem blogu. Bralcem morate ponuditi kvalitetne in aktualne vsebine, ki jih bodo z veseljem prebrali.

7. Izstopati je treba

Morda si težko predstavljate, da lahko izstopate v poplavi podjetij, ki so se v zadnjih nekaj letih pojavila na spletnih omrežjih. Vendar se da! Razmišljajte kreativno in inovativno, obogatite stran z različnimi aplikacijami, igrami, video vsebinami, itd.

Vir: linkedin.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje