7 načinov, da kupcu ustvarite lepo izkušnjo preko socialnega omrežja

Svet socialnih omrežij ima, tako kot vse ostale stvari, pozitivne in negativne posledice. V kolikor se bodo stranke pritoževale, se lahko te pritožbe hitro razširijo. Dobra stran pa je ta, da se s svetlobno hitrostjo lahko razširijo tudi pohvale.

1. Kupcem ponudite prostor kjer lahko klepetajo

Marsikatero podjetje ne postavi Facebook strani, saj lahko le-ta služi za mnoge graje in kritike kupcev. Ali ni bolje, da veste, kaj moti vaše stranke in jim zato lahko naslednjič ponudite boljšo storitev ali izdelek?

2. Integrirajte oddelek za odnos s kupci s socialnimi omrežji

Nikar ne ignorirajte pritožb strank. Še preden strankam omogočite pisanje pritožb, se pripravite, da boste na njih kar se da hitro in učinkovito odgovarjali.

3. Uporabite obstoječo bazo podatkov

Na začetku, samo z napori na socialnih omrežjih ne boste dosegli veliko ljudi. Zato uporabite že obstoječo bazo podatkov svojih strank in potencialnih strank.

4. Bodite aktivni

Nikar ne mislite, da se bodo komentarji na Facebook strani ali sledilci vaših Twitter objav množili kar sami. Biti morate aktivni.

5. Ponudite jim nekaj

Bralcem morate nekaj ponuditi. To je lahko zelo preprosto – opozorite jih, da bo v kratkem prišla akcija ali, da lahko pričakujejo znižanja. Lahko pa stvar malo zapletete in jim ponudite zastonj obisk v vašo tovarno, proizvodnjo, v podjetje, itd. Ljudje bodo veseli, če se bodo počutili pomembne.

6. Relevantne vsebine

Nikar ne skoparite z vsebinami na Facebook-u ali na vašem blogu. Bralcem morate ponuditi kvalitetne in aktualne vsebine, ki jih bodo z veseljem prebrali.

7. Izstopati je treba

Morda si težko predstavljate, da lahko izstopate v poplavi podjetij, ki so se v zadnjih nekaj letih pojavila na spletnih omrežjih. Vendar se da! Razmišljajte kreativno in inovativno, obogatite stran z različnimi aplikacijami, igrami, video vsebinami, itd.

Vir: linkedin.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje