BLOG MARKETING DELAVNICA

Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Ko začnemo svoj nastop, imamo na voljo 60 sekund, da pritegnemo pozornost občinstva, vzpostavimo kredibilnost, jih usmerimo k naši temi in motiviramo k poslušanju, pravi Darlen Price, avtorica knjige o javnem nastopanju.
Navdušite publiko z nepozabnim uvodom

Bodite drzni! (Vir: Gratisography.com)

Če zapravite te dragocene sekunde s šalo, dnevnim redom, opravičilom, podrobnostmi o hišnih opravilih, nizom zahval ali besedičenju s prekomerno uporabo mašil, se bo vaše občinstvo izgubilo in morda jih ne boste več pritegnili. Uvod je najpomembnejši, zato moramo razviti in zvaditi dober pričetek predstavitve. V nadaljevanju  vam predstavljamo 7 načinov, kako nastop pred občinstvom primerno začeti.

1. Povejte privlačno zgodbo.

Od vseh možnih uvodov je pripovedovanje zgodb najmočnejše in najuspešnejše orodje. Ljudje smo navajeni uživati in se učiti iz zgodb. Od pravljic za lahko noč do zgodb ob ognju – heroji, zlobneži, konflikti, zapleti, dialogi nas potegnejo vase, včasih spomnijo na svoje življenje, in zadržijo našo pozornost.

Zgodba, ki jo pripovedujete, je lahko vaša osebna, kjer občinstvu iz prve roke poveste, zakaj vas določena tema tako privlači. Ali pa povejte zgodbo o nekom drugem, od katerega se občinstvo lahko kaj nauči. Ideja je, da uvod pričnemo s 60 do 90 sekundno zgodbo, ki pritegne poslušalce, hkrati pa zajame bistvo vašega sporočila. V pomoč so vam lahko vprašanja: S kakšnimi izzivi ste se vi (ali nekdo drug) soočili v povezavi s temo? Kako ste jih premagali? Kdo vam je pomagal ali pa preprečeval uspeh? Kaj ste se naučili? Kaj želite, da občinstvo pridobi iz zgodbe, začuti ali naredi, ko sliši zgodbo?

Vabimo vas na delavnico Trening javnega nastopanja

2. Postavite retorično vprašanje.

Retorična vprašanja so postavljena z namenom prepričevanja – občinstvo nanje ne bo odgovarjalo naglas, ampak potihem in le zase. Če so dobro postavljena in ob primernem trenutku, retorična vprašanja na občinstvo vplivajo tako, da občinstvo verjame govorcu. Hkrati pa pritegnejo pozornost in občinstvo motivirajo, da razmišljajo o odgovoru.

3. Šokirajte občinstvo.

Šokirajte občinstvo z udarno statistiko ali naslovom, ki jih takoj pritegne. Drzne trditve in dejstva morajo bit neposredno povezana z namenom vaše predstavitve. Na takšen način občinstvo prisluhne in se pozitivno odzove na vaše sporočilo, priporočilo in naslednje korake.

4. Uporabite močan citat.

Uporabite modre besede znane osebnosti, ki je verodostojna, všečna in znana. Seveda pa mora biti citat povezan z vašim idejnim sporočilom in biti relevanten za vaše občinstvo. Predstavljajte si, da imate pred seboj skupino, v kateri želite doseči določen konsenz, ali pa predavate o menedžmentu konflikta. Uvod bi lahko začeli z: »Mark Twain je nekoč dejal, da če se dva strinjata o vsem, je eden od njiju odveč. Čeprav se nekateri ne strinjamo z določeno zadevo, je vsak izmed nas pomemben pri doseganju rešitve.«

5. Uporabite fotografijo.

Uporabite fotografije namesto besedila. Kakovostna fotografija pritegne občinstvo, poveča razumevanje, vključi njihovo domišljijo in naredi sporočilo bolj zapomnljivo. Namesto dolgočasnih grafov in tabel poskušajte podatke vizualizirati v obliki estetskih podob, ki bodo v poslušalčevih mislih ostale dlje časa.

6. Uporabite (vizualne) pripomočke.

Z rekviziti lahko poudarite vaše sporočilo. Nek direktor je na letnem srečanju govor pričel z zamahom teniškega loparja – na ta način je lopar briljantno izrabil za metaforo zmagovalnega udarca v premagovanju konkurence. Pomislite, kako bi lahko v svoji predstavitvi uporabili veliko stensko uro, barvito darilno vrečko, žogice za žongliranje, set kart ali kak drug rekvizit, da bi predstavili določeno temo, pritegnili ali nasmejali občinstvo in jih hkrati pripeljali do določenega sporočila.

7. Zavrtite kratek video.

Zamislite si kampanjo zbiranja denarja za ogrožene vrste, ki bi se pričela z videom, kako se leopardji mladiči igrajo med sabo. Videi spodbudijo čustvene odzive. Namesto besedila ali alinej na prosojnicah uporabite ljudi, slike in zvok, dodajte dramo in komunicirajte bistvo sporočila hitreje. Walt Disney je dejal: »Raje bi zabaval ljudi in upal, da se kaj naučijo, kot pa jih učil in upal, da so se zabavali.«

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Video: Govorite kot pravi vodja

Video: Govorite kot pravi vodja

Simon Lancaster velja za enega najuglednejših govoropiscev na svetu. Tekom večletne kariere je ustvaril nešteto govorov za znane politične osebnosti, zadnja leta pa se ukvarja predvsem s predavanji in tudi z ustvarjanjem govorov za podjetnike. Preberite več >>

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Vrhunski javni govorci nikoli ne izrečejo: »Joj, zmanjkalo mi je časa!«

Veliko razmišljamo o tem, kaj bomo povedali, premalokrat pa, kako bomo to povedali. Ko govorimo o profesionalnem nastopu, so ton, glasnost, razumljivost in dinamičnost ravno tako pomembni kot vsebina. Če želite, da bo vaše sporočilo učinkovito, potem se izogibajte naslednjim spodrsljajem. Preberite več >>

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Podjetniki, izpilite svoje javno nastopanje!

Ne glede na podjetniško panogo, v katero vstopate, boste kot podjetnik zagotovo potrebovali odlične govorniške sposobnosti. Če želite uspeti, boste namreč morali tudi javno nastopati - pred mediji, poslovnimi partnerji in nenazadnje tudi pred investitorji! Preberite več >>

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Video: Kako pripraviti izvrsten javni nastop?

Ni univerzalne formule, ki bi človeka pripravila na izvrsten javni nastop, kljub temu pa obstaja nekaj iztočnic, s katerimi si lahko pomagate, da postanete govorec, ki ga bodo želele slišati množice. Chris Anderson je v TED govoru razkril, za kaj gre. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

NAPOVEDUJEMO: Trening javnega nastopanja

Imate priložnost, da se vpišete na posebno listo obveščanja o 4-tedenskem treningu javnega nastopanja. Z vpisom si zagotovite EDINSTVENO in ČASOVNO OMEJENO ceno, ki je po preteku ponudbe ne bo mogoče dobiti nikjer na našem portalu. Berite dalje! Preberite več >>

5 najpogostejših govorniških napak

5 najpogostejših govorniških napak

Govori na konferencah in simpozijih lahko podjetniku močno pomagajo pri samopromociji in povezovanju s drugimi akterji na trgu, zato le redki zavrnejo priložnost za govor na prepoznavnih konferencah in okroglih mizah. Preberite več >>

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Dve največji napaki, ki jih lahko naredite med pitchanjem investitorjem

Startupi, ki za nadaljnji razvoj potrebujejo finančno injekcijo, iščejo naklonjenost investitorjev. Pitchi, kot imenujemo te javne predstavitve, jih lahko popeljejo do cilja – investicije, ki jim zagotovi potrebna sredstva in znanje za nadaljnjo pot. Preberite več >>

Priprave na pitch: najprej ugotovite, komu boste pitchali!

Priprave na pitch: najprej ugotovite, komu boste pitchali!

»Pitchali ste pred starši, ko ste si kot otrok zaželeli nove igrače. Če je bil pitch dober, sta starša privolila v nakup,« je povedal podjetnik Peter Bruner. Čeprav so pitchi naš vsakdan, imajo le malo skupnega s poslovnimi pitchi. Tistimi, namenjeni investitorjem, partnerjem ali zgolj občinstvu. Preberite več >>

Zakaj so TED govorci tako prepričljivi?

Zakaj so TED govorci tako prepričljivi?

Struktura govora je pomembnejša, kot se vam zdi. Zakaj so denimo TED in TEDx govori vedno tako prepričljivi? Ker imajo izredno dobro strukturo. Preberite, katere so prvine dobrega govora, ki bodo navdušile občinstvo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje