7 največjih napak pri imenovanju podjetja

Imenovanje podjetja lahko primerjamo z gradnjo temeljev za novo hišo. Zato ni nič nenavadnega, da ima marsikdo občutek, da je izbira imena podjetja ključna za posel. Za lažji začetek vam zato predstavljamo sedem največjih napak, ki se jim morate izogniti.
7 največjih napak pri imenovanju podjetja

7 največjih napak pri imenovanju podjetja

Napaka #1: Vključevanje vseh

Nikar ne vključite v postopek izbire imena preveč ljudi (prijatelje, sorodnike, znance, zaposlene, stranke, poslovne partnerje, itd.), saj je imenovanje enostavno preveč pomembno. Omenjen pristop vam bo prinesel težave, kot je vpliv na odločitev ali izbor preveč generičnega imena. Zato raje izberite nekaj ključnih ljudi, ki so povezani s poslom in skupini priključite še koga, ki je zelo ustvarjalen.

Napaka #2: Združevanje besed

Velikokrat podjetniki pri izbiri imena podjetja uporabijo metodo združevanja besed (na primer, pridevnik, ki je preoblikovan v samostalnik). Rezultat takšne metode so imena, ki zvenijo čudno in nestrokovno, kot na primer: kvalitetna informacijsko-tehnološka storitev postane KvaliStoritev, ali pa SprostiSalon, ki predstavlja wellness.

Pri združevanju besed največkrat ni nič narobe ne z eno in ne z drugo besedo, vendar dani skupaj tvorita grozno ime.

Napaka #3: Izbira povprečnih imen

Ena izmed napak, ki jo naredi veliko podjetnikov je tudi ta, da izberejo ime podjetja, ki je enostavno preveč vsakdanje in ne izstopa.

Napaka #4: Uporaba zemljevida

V kolikor ime podjetja izberete s pomočjo zemljevida, vam to sprva lahko koristi, kasneje pa povzroči ne malo težav. Predstavljajte si, da svoje podjetje imenujete Lončarstvo Škofja Loka in želite razširiti svoj posel po celotni Sloveniji. Marsikatera stranka vas ne bo iskala v ostalih slovenskih mestih, misleč, da ste zgolj lokalni obrtnik.

Napaka #5: Naj, Top in Mega za ime podjetja

Ko vam enkrat zmanjka dobesednih in opisnih imen, pričnite z metaforami. Vsakdo bi rad predstavil svoje podjetje, kot najboljše, vendar je tovrstnih imen na trgu že veliko. Priporočamo vam kombinacijo pozitivne besede in metafore. Dober primer je podjetje za shranjevanje podatkov Iron Mountain (železna gora), ki z imenom izraža moč in varnost.

Napaka #6: Preveč abstraktno ime

Nikar si ne izberite imena, ki je tako abstraktno, da si nihče ne bo znal predstavljati kaj pomeni. Pri izbiri imena podjetja je priporočljivo, da izberete nekaj, kar ima poseben pomen in pove zgodbo podjetja ali predstavlja njegovo sporočilo. Pri tem bodite pozorni, da ime ne bo preveč nenavadno ali preveč zahtevno.

Napak #7: Zavračanje spremembe napačnega imena

Najhuje je, da izberete napačno ime, potem pa ga ne želite spremeniti. Včasih je, kljub tveganju, treba spremeniti ime podjetja.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje