7 nasvetov, kako navdušiti investitorje

Zadnje čase že skoraj vsakodnevno beremo o start up podjetjih, ki so uspešno pridobila sredstva vlagateljev tveganega kapitala. Pa je res tako enostavno, kot se sliši? Ali vlagatelji res samo čakajo, da jim predstavite svojo idejo in že vam bodo nakazali milijone evrov investicijskih sredstev?
Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino

Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino (Vir slike: sxc.hu)

Zagotovo obstaja veliko primerov, ko so podjetniki imeli izredno srečo in naleteli na vlagatelja, ki je bil takoj pripravljen v podjetje vložiti večji znesek tveganega kapitala. A gre za izjeme, ne za pravilo. Iskanje vlagateljev, ki bi bili voljni vložiti svoja sredstva v vaše podjetje, je naporna in dolgotrajna naloga.

V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pritegniti investitorje.

1. Investitorje čimprej pridobite na svojo stran. Iskanje investitorjev vam bo vzelo ogromno časa, hkrati pa bodo tudi vaše stranke in zaposleni od vas zahtevali ogromno pozornosti, kljub temu, da boste na polno zaposleni z dogovori z investitorji. Pomembno je, da skrajšate proces prepričevanja investitorjev in jih že v začetku prepričate, da je vaše podjetje zanje primerno. Z odlašanjem se bodo investitorjem le porajala nova vprašanja in skrbi.

2. Že vnaprej ugotovite, s kom želite delati. Ko boste našli primerne investitorje, z njimi počasi začnite vzpostavljati odnos in stvari vam bodo močno olajšane kasneje, ko jih boste želeli zaprositi za sredstva, saj bodo z vašim podjetjem že seznanjeni in pogovori bodo potekali veliko hitreje.

3. Pomembno je tudi, da se o bodočih investitorjih vnaprej pozanimate. Posvetujte se s podjetniki, ki so že prejeli sredstva izbranih investitorjev in jih povprašajte o tem, kako so se do njih obnašali kot investitorji, kakšne pogoje so jim postavljali ter predvsem kako so se obnašali v težkih časih podjetja.

4. Ne iščite investitorjev, dokler niste pripravljeni nanje. Ne glede na to, kdo izkazuje interes za vaše podjetje, ste vi tisti, ki odloča o pogojih. Če na investitorje še niste pripravljeni, jih zavrnite ali pa prosite za odlog. Prehitevanje dogodkov vas lahko stane podjetja.

5. Napravite raziskave o trgu. Preden boste začeli iskati investitorja, morate natančno vedeti, koliko denarnih sredstev potrebujete in zakaj jih potrebujete. Imeti morate tudi načrt, kako bi porabili kapital, ko pa bodo pogovori z investitorji dejansko stekli, jih morate prepričati o tem, da ste resni.

6. Zavedajte se, da informacije hitro potujejo. Ko se boste enkrat dogovarjali z investitorjem, bodo vsi ostali investitorji izvedeli za vas. Kar boste povedali enemu, bo zagotovo izvedel naslednji. Ne gre za zaroto investitorjev proti podjetnikom, gre le za posvetovanje med njimi pred sklenitvijo posla.

7. Roki so pomembni, a še pomembnejša je fleksibilnost. Če želite vzpostaviti dolgotrajen odnos z izbranim investitorjem, ga ne priganjajte. Med časom, ko se odloča, poskrbite za pozitivne rezultate s katerimi boste investitorju olajšali odločitev.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje