7 nasvetov za boljše mreženje

Mreženje je pomemben del vodenja uspešnega podjetja. Kljub vsemu pa se nas veliko boji vstopiti v sobo in se predstaviti popolnim neznancem. V nadaljevanju vam predstavljamo sedem nasvetov, da se boste lažje in na pravi način lotili mreženja.
7 nasvetov za boljše mreženje

7 nasvetov za boljše mreženje. (Vir slike: sxc.hu)

1. Uprite se skušnjavi, da bi malce zamudili.

V kolikor boste na srečanje prišli zgodaj, boste opazili, da je ozračje bolj umirjeno in ljudje še niso porazdeljeni v skupine. V zgodnji fazi srečanja boste zato veliko lažje našli nekoga, ki prav tako še nima partnerja za pogovor.

2. Zastavljajte preprosta vprašanja.

Nikar ne stojte v kotu in čakajte, da bo nekdo pristopil k vam. Opogumite se in pristopite do posameznika ali skupine in začnite pogovor: „Se vam lahko pridružim?” ali pa „Kaj pa je vas pripeljalo na današnje srečanje?”.

Prav tako je pomembno da znate poslušati – poslušajte, kaj imajo za povedati vaši sogovorniki. V kolikor ste bolj zaprti in neradi govorite, postanite dober poslušalec.

3. Nikar ne prodajajte.

Zapomnite si, pri mreženju gre za odnose, zato bodite sproščeni in nikar ne bodite agresivni. V kolikor vas potencialna stranka vpraša o vašem produktu ji seveda odgovorite, vendar imejte pripravljen preprost in hiter opis vašega produkta in vašega podjetja.

Še pred pričetkom srečanja si pripravite seznam vaših aktualnih dosežkov (nova stranka ali pričetek pomembnega projekta), na tak način boste enostavno vpletli katerega izmed dosežkov v pogovor.

4. Delite svojo strast do posla.

Očarajte ljudi z navdušenjem nad svojim proizvodom ali storitvijo. Na sogovorniku boste ustvarili dober vtis tako, da mu boste zaupali zgodbo, zakaj ste pričeli s poslom.

Imejte v mislih, da v kolikor boste govorili o nečem, kar radi počnete, bodo takšni občutki postali nalezljivi.

5. Nasmehnite se.

Nasmeh je zelo preprosto pravilo pri mreženju, ki pa ga vse prevečkrat spregledamo. Z nasmehom se boste pomirili in ljudje v okolici vas bodo pričeli dojemati kot toplo osebo, ki je željna pogovora.

6. Ne bodite glavna tema pogovora.

Ne pozabite, najboljši v mreženju so tisti, ki sogovorniku vzbudijo dober občutek o sebi ter sogovorniku vzbudijo občutek, da je nekaj posebnega. Glejte ljudi v oči, ponovite njihovo ime in poslušajte kaj vam imajo za povedati.

Vodite pogovor, vendar ne tako, da govorite zgolj vi.

7. Ohranite stike.

V kolikor spoznate nekoga s katerim bi si želeli ohraniti stike ga vprašajte, kakšen način se njemu zdi najboljši – nekateri ljudje radi izmenjujejo elektronsko pošto, drugi imajo rajši telefonske pogovore, spet tretji socialna omrežja.

Osebo s katero ste se pogovarjali na srečanju in bi z njo radi ohranili stike kontaktirajte v 48 urah po srečanju. S tem osebi pokažete, da ste zainteresirani in dostopni.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje