7 nasvetov za najem pravih zunanjih izvajalcev

Podjetniki se velikokrat soočajo s prezaposlenostjo - hkrati morajo skrbeti za več različnih področij, od oglaševanja do računovodstva. V tem primeru je dobro razmisliti o najemu zunanjih izvajalcev, ki ne le da zmanjšajo stroške, ampak delo opravijo kvalitetneje in hitreje.
7 nasvetov za najem pravih zunanjih izvajalcev

7 nasvetov za najem pravih zunanjih sodelavcev (slika: Sxc.hu)

Zunanji izvajalci so specializirani na svojem področju in imajo več izkušenj kot vi. Poleg tega vam prihranijo stroške in čas, saj vam za delo ni potrebno kupiti nove opreme in zaposliti novega delavca, katerega bi morali potem še izučiti. Najem zunanjih izvajalcev je enostavna rešitev za zadostitev kratkotrajnih in enkratnih potreb.

A pri najemu zunanjih sodelavcev je potrebno biti previden. Zavedati se morate, da vas lahko izbira napačnih partnerjev drago stane, še posebej v primeru, da so neprofesionalni in neizkušeni. Raziščite njihovo preteklost, posvetujte se z njihovimi prejšnjimi delodajalci in preučite njihove prejšnje projekte. V pomoč pa so vam lahko tudi naslednji nasveti.

1. Res potrebujete zunanjega izvajalca?

Vprašajte se, ali je najem zunanjih izvajalcev res nujen. Ali bi določeno delo nekdo bolje opravljal kot vi? Bi vam to prihranilo čas in denar, vi pa bi se lahko posvetili pomembnejšemu delu?

V tem primeru je najem zunanjega izvajalca prava izbira. Paziti morate le na to, da zunanjemu izvajalcu ne zaupate preveč dela, saj mu s tem omogočite preveč nadzora.

2. Bodite izbirčni

Ko iščete zunanjega izvajalca, zahtevajte reference prejšnjih delodajalcev in izdelke, ki jih je izvajalec opravil in se šele nato odločite, ali jih boste zaposlili.

Ste prepričani, da so že polno opremljeni in sposobni opraviti delo brezhibno? So vedno dosegljivi prek telefona ali vsaj prek elektronske pošte? Slaba izbira zunanjih izvajalcev vam lahko povzroči hudo izgubo časa in denarja, poleg tega pa lahko ogrozi celoten projekt.

3. Ne podpisujte dolgoročnih pogodb

Torej, izbrali ste zunanjega sodelavca, ta pa želi, da z njim podpišete dveletno pogodbo. A pozor! Nikar ne podpisujte dolgoročnih pogodb z nekom, ki vam še ni dokazal uspeha pri manjših projektih. Če je mogoče, ga testirajte tako, da mu zastavite krajše naloge in videli boste, ali je sposoben korektno in v zastavljenem roku opraviti zastavljeno delo.

4. Pripravite se na novo sodelovanje

Če želite, da vaše novo sodelovanje deluje, boste na začetku morali biti potrpežljivi. Ne razburjajte se zaradi nekaj nepomembnih napak in nesporazumov. Vedno traja nekaj časa, da s sodelavci vzpostavite odnos, ki je korekten in profesionalen.

Če ste najeli zunanjega izvajalca iz tujine, se morate pripraviti na časovne razlike in na dejstvo, da bo vaša komunikacija omejena. Zato vnaprej poskrbite za primeren urnik, s katerim se bodo strinjali vsi vpleteni.

5. Zavedajte se stroškov

Mnogo podjetij išče zunanje izvajalce le za to, da bi prihranili pri stroških. A tudi to stane.

Ne izbirajte takih izvajalcev, ki delajo iz oddaljenih lokacij – ponavadi so dražji od domačih izvajalcev. Prav tako bodite prepričani, da že imajo svojo opremo, saj boste drugače vi tisti, ki jo bo moral kupiti. Dobro se pozanimajte o svojih bodočih partnerjih, saj bo po toči zvoniti prepozno.

6. Kakšna so vaša pričakovanja?

Pomembno je, da se izvajalci zavedajo, kakšna so vaša pričakovanja. Natančno si morajo predstavljati, kakšen naj bo končni izdelek.

Slaba komunikacija nemalokrat povzroči veliko težav, zato jim morate ponuditi konkreten primer, ki bo jasno nakazal na kakšen končni izdelek ciljate.

Vir: Small Biz Bee

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje