7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis.
7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Kako oblikovati privlačno spletno stran? (Vir slike: Pixabay)

1. Spletna stran naj bo jasna in urejena.

Z jasno, pregledno in urejeno spletno stranjo boste pritegnili zanimanje uporabnikov. Svet okoli nas je zasičen s dražljaji, kar velja tudi za svetovni splet. Oglasi, ikone, znaki, pojavna okna, gumbi … Včasih imate vsega tega dovolj. Zato omogočite obiskovalcem, da si na vaši spletni strani odpočijejo. Preprost dizajn in bel prostor bosta izboljšala uporabniško izkušnjo. Poudarite le najpomembnejše vsebine. Zapomnite si: včasih je manj res več.

2. Uporabite intuitivno krmarjenje

Za osnovno krmarjenje po spletni strani uporabite vodoravno menijsko vrstico na vrhu spletne strani. Poleg tega oblikujte tudi možnosti za sekundarno krmarjenje pod osnovno vrstico ali v stranski orodni vrstici ob (levi) strani. V osnovno menijsko vrstico vključite le najpomembnejše povezave, ostale pa postavite na dno strani ali v stranske vrstice. Intuitivno krmarjenje je izjemno pomembno, če hočete obiskovalce obdržati na svoji spletni strani.

3. Strateško uporabljajte barve.

Nevtralna barvna shema bo dala vaši spletni strani eleganten, jasen in moderen videz. Najbolj pomembne vsebine (naslove ali ključne informacije) poudarite z uporabo močnih barv, vendar pri tem ne pretiravajte. Barvna shema na vaši spletni strani naj se ujema z logotipom in oglasnimi materiali vašega podjetja.

4. Besedilo naj bo berljivo na vseh napravah.

Besedilo je najpomembnejši del vaše spletne strani, saj z besedami odgovarjate na vprašanja uporabnikov, še preden vam jih postavijo. Bodite pozorni na barvno kombinacijo ozadja in besedila, da obiskovalcem ne boste povzročali glavobolov ali jih odgnali s svoje spletne strani. Prav tako se izogibajte majhnim pisavam, tudi če se vam zdijo ljubke. Omejite število različnih pisav na spletni strani na 3 ali celo 2.

5. Spletno stran prilagodite mobilnim napravam.

Profesionalno oblikovana spletna stran, ki ni prilagojena mobilnim napravam, je popolnoma nekoristna. Zagotovite, da bodo vsi elementi strani (besedilo, pisava, razporeditev, meniji) primerni za uporabnike tako računalnikov kot tudi prenosnih naprav.

6. Uporabite odzivno zasnovo.

Odzivna zasnova se samodejno prilagodi načinu ogleda. Tako lahko namesto oblikovanja različnih strani, prilagojenih različnim platformam (namizni računalniki, tablični računalniki, pametni telefoni), ustvarite le eno stran, ki se bo samodejno prilagodila platformi in velikosti naprave. Tako boste izboljšali uporabniško izkušnjo in zagotovili, da bodo obiskovalci na vaši strani preživeli več časa.

7. Ne pozabite na gumbe.

Vseprisotni gumb »Pošlji«, ki se brez izjeme nahaja na dnu vsakega spletnega obrazca, je pogosto najmanj privlačen del spletne strani. Potrudite se, da bodo tudi gumbi pritegnili obiskovalce.

Vir: InceptUp

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Preberite več >>

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Preberite več >>

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Preberite več >>

Video: Dobra spletna stran je predpogoj za pridobivanje kupcev

Video: Dobra spletna stran je predpogoj za pridobivanje kupcev

Učinkovit lead generation je v veliki meri odvisen od dobro zastavljene spletne strani. Ta mora namreč omogočati, da čim večje število obiskovalcev (potencialnih kupcev) pusti svoj kontakt in podjetju tako omogoči, da jih kontaktira tudi v prihodnje. Preberite več >>

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Preberite več >>

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije je poleg sistema točkovanja potencialnih strank tudi vsebinsko trženje. V času, ko so kupci prezasičeni z oglasi in vedno bolj izobraženi, lahko prek vsebinskega trženja povečate prepoznavnost in vpliv svoje znamke. Preberite več >>

Oznake: