7 nasvetov za podjetnike

Podjetništvo je naporno, polno pasti in od posameznika zahteva popolno predanost. A hkrati prinaša veliko zadovoljstva. V kolikor ste še čisto na začetku svoje podjetniške poti, vam bo zagotovo v pomoč naslednjih 7 nasvetov.

1. Bodite strastni. Ne glede na to, ali ste sredi pomembnega sestanka z bodočimi investitorji ali pa se pogovarjate z neznancem v dvigalu. Očitno mora biti, da je podjetje za vas zelo pomembno in, da stvari počnete z užitkom. Da postanete uspešni, morate namreč imeti radi svoje delo. V nasprotnem primeru ne boste zdržali, ko bodo nastopili težki časi.

2. Pokažite, da je vaše podjetje resno. Nihče ne želi poslovati s podjetniki, ki stvari dokončajo samo na pol, niti s tistimi, ki od posla večkrat odstopijo. Dokažite, da ste resni in, da se boste držali dogovora. Šele, ko boste lahko pokazali rezultate, začnite iskati investitorje.

3. Sestavite močno ekipo. Podjetja, ki imajo enega ustanovitelja, so sicer v preteklosti že bila uspešna, a podjetnikom je veliko prihranjenega, če se v podjetniške vode podajo z nekoliko pomoči. A ne obremenjujte se, če niste našli pravega poslovnega partnerja, obdajte se z ekipo izkušenih mentorjev, ki vam bodo ponudili svoje znanje.

4. Spoznajte svoje podjetje. Nikoli ne veste, kdaj boste naleteli na pomembnega investitorja, ki vas bo nepripravljenega povprašal o ciljih vašega podjetja. Z hitrim in prepričljivim odgovorom ga boste zagotovo prepričali.

5. Ustvarite produkt, ki ga bodo vsi morali imeti. Današnja najuspešnejša podjetja so uspela tako, da so ustvarila produkt ali storitev, ki jo ljudje zares potrebujejo. Zelo težko je namreč prepričati ljudi, da bi kupili nekaj, kar ne potrebujejo.

6. Veliko načrtujte. Zavedajte se, da bo vaš prvotni poslovni načrt v roku nekaj let popolnoma drugačen, kot je bil na začetku. Zato je pomembno, da vseskozi analizirate trg in konkurenco, dodajate nove cilje in spreminjate marketinški načrt.

7. Postavite si visoke cilje. Nove tehnologije vam omogočajo, da svoj posel razširite tako rekoč po celem svetu. Razvijalci mobilnih aplikacij ali spletne trgovine lahko dosežejo skoraj vsakega uporabnika pametnih mobilnih telefonov ali tistega, ki ima dostop do interneta, zato razmislek v tej smeri ni odveč.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje