7 nasvetov za pošiljanje spletne pošte zelo zaposlenim osebam

Ker čedalje pogosteje komuniciramo s pomočjo spletne pošte, so naši spletni predali tudi bolj obremenjeni. Zelo zaposleni ljudje nimajo časa odgovarjati na vsa prejeta sporočila. Poskrbite, da bo vaše sporočilo opazno in da boste od naslovnika pridobili povratno sporočilo.
Članek: Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja (Vir slike: sxc.hu)

Ko pošiljamo spletno pošto, ponavadi pričakujemo, da prejemnik na prejeto pošto odgovori. A že sami veste, da odgovarjanje na spletno pošto lahko vzame kar veliko časa, ki bi ga sicer lahko porabili za bolj pomembno delo. Zelo zaposleni ljudje nimajo časa odgovarjati na vsa prejeta sporočila, zato bo dobro tako za vas, kot za zasedenega prejemnika, če se pri pisanju spletne pošte držite naslednjih načel.

1. Bodite kratki in jedrnati.

V sporočilo napišite le tisto, kar je resnično pomembno. V nekaterih primerih je sicer potrebno razložiti tudi kontekst ali celotno situacijo z namenom, da prejemnik spletne pošte lahko sprejme prave odločitve in sproži prave postopke, a tudi te razlage naj bodo čim krajše. Manj je več.

2. Takoj povejte, kaj pričakujete od prejemnika.

Dobro je, če takoj na začetku zapišete razlog, zaradi katerega pošiljate spletno pismo, ter natančno zapišete, kaj od prejemnika pričakujete. Če je vaše sporočilo zgolj informativne narave, to poudarite na začetku sporočila.

3. Če je spletno sporočilo večdelno, ga poskušajte razdeliti na več odstavkov.

Ko imate veliko za povedati (ob razlaganju konteksta ipd.), v sporočilu uporabljajte odstavke. Prejemnik bo tako lažje prebral vaše sporočilo, v nasprotnem primeru pa bo branje verjetno preložil na kakšen kasnejši datum, ko bo imel dovolj energije za to, da se prebije skozi dolgo besedilo.

4. Pišite le eni osebi naenkrat.

Ko se ljudje znajdejo v težavah in potrebujejo pomoč določene organizacije, se pogosto zgodi, da sporočilo naslovijo na več prejemnikov hkrati. Nismo povsem prepričani, kdo nam lahko pomaga, kdo je zadolžen za določeno področje, ipd. Toda v takem primeru se rado zgodi, da boste ostali brez odgovora, brez pomoči in vaš problem se ne bo razrešil. Zakaj? Ker bo vsak izmed prejemnikov sporočila računal na to, da bo kak drugi prejemnik pisma ukrepal. Na koncu ne ukrepa nihče. Prav tako lahko pride do razpršitve odgovornosti med vsemi prejemniki. Nihče se ne bo resnično zavzel za vaš primer z izgovorom, da je nekdo drug odgovoren za to. Bolj osebni pristop je torej nujen, če želite rešiti nastalo težavo.

5. Zadeva sporočila je pomembna.

Polje, kamor vpišete »zadevo« oziroma naslov vašega sporočila, je izjemno pomembno. Tudi na podlagi tega se odločamo, katero pismo bomo najprej prebrali, katera pa bodo počakala. V to polje zato vpišite na kratko razložen namen vašega sporočila in se ob tem izogibajte preveč splošnim opredelitvam, na primer: »Težava«, »Vabilo«, »Informacija«, … .

6. Dan in čas sta pomembna.

Zares pomembnih zadev ne pošiljajte v petek popoldan, še posebej, če te zahtevajo hitro ukrepanje. Najbolje je spletno pošto odposlati v ponedeljek zjutraj. Vaše sporočilo bo na vrhu prejete pošte, ko se bodo v organizaciji odločili pregledati sporočila, prejeta čez konec tedna. V večini organizacij pošto pregledajo zjutraj oziroma v dopoldanskih urah, zato je to pravi čas za pošiljanje.

Priporočamo: Profesionalni email in SMS marketing.

7. Če ni odgovora, pismo ponovno pošljite.

Bolj kot je prejemnik zaposlen (in star), manjša je verjetnost, da vam bo na sporočilo odgovoril. Tu ne gre za nič osebnega, nič nima proti vam, zato ne bodite užaljeni. Preprosto pošljite sporočilo še enkrat, pri čemer izrazite razumevanje za njegovo situacijo (»Vem, da ste zelo zaposleni, toda …«).

Vir: inc.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje