7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij

Spletna družbena omrežja so odlična orodja za pridobivanje kupcev in neposredno komunikacijo s kupci. Žal veliko poslovnih uporabnikov pozablja, to niso orodja za enosmerno komunikacijo. Če želite pridobiti kupce, jih morate aktivno vključiti v svoje omrežje.
7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij

7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij (Vir: Unsplash.com)

Da bi pri vključevanju kupcev dosegli maksimalni učinek, vam dajemo nekaj nasvetov. Niso lahki, vzeli vam bodo kar nekaj časa, so pa zato učinkoviti.

Pogovori naj ne bodo nuja, to je nekaj kar morate imeti radi

Načnite nove debate, osredotočite se na njihovo kakovost in pri tem preprosto uživajte. Pozabite na avtomatsko generirane objave, gradite na kvaliteti in ne kvantiteti. Raziskave so pokazale, da avtomatske objave na Facebooku zmanjšujejo število “všečkov” in komentarjev kar za 70 odstotkov.

Vizualno popestrite svoje objave

Slike in videoposnetki so najprivlačnejša oblika vsebine na družbenih omrežjih. Skoraj 90 odstotkov najpogosteje posredovanih objav vsebuje fotografijo. Njihova moč je v tem, da si jih obiskovalci enostavno in hitro ogledajo, ter se z njimi tudi čustveno povežejo.

Povezujte se z vplivnimi podjetji

Debatirajte in povezujte se z ljudmi iz vaše stroke. Povežite se s podjetji, ki jih občudujete in tako navdihujte vaše zveste kupce. Povezovanje s ključnimi akterji v vaši panogi ni odlično le za spoznavanje novih prijateljev in krepitev verodostojnosti, ampak tudi, da vaše sporočilo doseže širše omrežje ljudi. Sledite objavam vplivnih podjetij, posredujte njihove objave ter komentirajte.

Plačajte

Hudo se motite, če menite, da je uporaba brezplačnih orodij na socialnih omrežjih dovolj. Plačljive možnosti na družbenih so pogosto najučinkovitejše za pridobivanje novih ljudi, saj bodo dosegle tisto publiko, ki ima največji interes za vaše izdelke in storitve.

Pravilo 80-20

Pogosta napaka podjetij v družbenih omrežjih je pretirana samopromocija. Takšen način je neoseben, nekakovosten in ljudi odvrača od vključevanja. Pravilo 80-20 pravi, da mora 80 odstotkov objav vsebovati:

  • Debate o novicah iz vašega področja.
  • Posredovanje objav oseb, ki jih cenite.
  • Interakcijo s komentatorji in potrošniki.
  • Odgovore na pomisleke in vprašanja vaših kupcev.
  • Objave dogodkov, ki se jih nameravate udeležiti.
  • Promocija drugih pomembnih oseb.
  • Objava povezav do vaših objav na poslovnem blogu.

Ostalih 20 odstotkov naj vsebuje jasne promocijske objave o vaših izdelkih in storitvah.

Bodite jasni

Obiskovalcem jasno povejte, kaj želite. Postavite jim vprašanje ali pa jih pozovite, da obiščejo povezavo, ki ste jo objavili. Ko ljudem jasno poveste, kaj želite od njih, je večja verjetnost, da bodo to tudi storili.

Preberite za seboj. Večkrat!

Preglejte slovnične napake in delovanje povezav ter se prepričajte, da imajo slike dovolj dobro kvaliteto. Preverite, da je ton besedila v skladu z osebnostjo vašega podjetja in da z njim ne boste žaljivi.

Vir: huffingtonpost.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,