7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij

Avtor Matej Mušič — 24.02.2015
Komentiraj!
Spletna družbena omrežja so odlična orodja za pridobivanje kupcev in neposredno komunikacijo s kupci. Žal veliko poslovnih uporabnikov pozablja, to niso orodja za enosmerno komunikacijo. Če želite pridobiti kupce, jih morate aktivno vključiti v svoje omrežje.
7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij

7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij (Vir: Unsplash.com)

Da bi pri vključevanju kupcev dosegli maksimalni učinek, vam dajemo nekaj nasvetov. Niso lahki, vzeli vam bodo kar nekaj časa, so pa zato učinkoviti.

Pogovori naj ne bodo nuja, to je nekaj kar morate imeti radi

Načnite nove debate, osredotočite se na njihovo kakovost in pri tem preprosto uživajte. Pozabite na avtomatsko generirane objave, gradite na kvaliteti in ne kvantiteti. Raziskave so pokazale, da avtomatske objave na Facebooku zmanjšujejo število "všečkov" in komentarjev kar za 70 odstotkov.

Vizualno popestrite svoje objave

Slike in videoposnetki so najprivlačnejša oblika vsebine na družbenih omrežjih. Skoraj 90 odstotkov najpogosteje posredovanih objav vsebuje fotografijo. Njihova moč je v tem, da si jih obiskovalci enostavno in hitro ogledajo, ter se z njimi tudi čustveno povežejo.

Povezujte se z vplivnimi podjetji

Debatirajte in povezujte se z ljudmi iz vaše stroke. Povežite se s podjetji, ki jih občudujete in tako navdihujte vaše zveste kupce. Povezovanje s ključnimi akterji v vaši panogi ni odlično le za spoznavanje novih prijateljev in krepitev verodostojnosti, ampak tudi, da vaše sporočilo doseže širše omrežje ljudi. Sledite objavam vplivnih podjetij, posredujte njihove objave ter komentirajte.

Plačajte

Hudo se motite, če menite, da je uporaba brezplačnih orodij na socialnih omrežjih dovolj. Plačljive možnosti na družbenih so pogosto najučinkovitejše za pridobivanje novih ljudi, saj bodo dosegle tisto publiko, ki ima največji interes za vaše izdelke in storitve.

Pravilo 80-20

Pogosta napaka podjetij v družbenih omrežjih je pretirana samopromocija. Takšen način je neoseben, nekakovosten in ljudi odvrača od vključevanja. Pravilo 80-20 pravi, da mora 80 odstotkov objav vsebovati:

  • Debate o novicah iz vašega področja.
  • Posredovanje objav oseb, ki jih cenite.
  • Interakcijo s komentatorji in potrošniki.
  • Odgovore na pomisleke in vprašanja vaših kupcev.
  • Objave dogodkov, ki se jih nameravate udeležiti.
  • Promocija drugih pomembnih oseb.
  • Objava povezav do vaših objav na poslovnem blogu.

Ostalih 20 odstotkov naj vsebuje jasne promocijske objave o vaših izdelkih in storitvah.

Bodite jasni

Obiskovalcem jasno povejte, kaj želite. Postavite jim vprašanje ali pa jih pozovite, da obiščejo povezavo, ki ste jo objavili. Ko ljudem jasno poveste, kaj želite od njih, je večja verjetnost, da bodo to tudi storili.

Preberite za seboj. Večkrat!

Preglejte slovnične napake in delovanje povezav ter se prepričajte, da imajo slike dovolj dobro kvaliteto. Preverite, da je ton besedila v skladu z osebnostjo vašega podjetja in da z njim ne boste žaljivi.

Vir: huffingtonpost.com

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!