7 nasvetov zbiranja sredstev za mlade podjetnike

Imate startup in ne veste, kako bi prišli do nujno potrebnih sredstev za zagon posla? Vsake toliko časa verjetno slišite, kako je nekemu srečnežu kar padla vreča denarja v naročje – vendar to ni realnost. Realnost je, da je zbiranje sredstev težko, ne glede na to, kaj pravijo drugi.

1. Čas ni na vaši strani

Zbiranje sredstev je služba s polnim delovnim časom. Poleg tega bodo vaše stranke, vaši zaposleni in poslovni partnerji od vas še naprej zahtevali vso pozornost. Torej, prej ko zaključite z zbiranjem sredstev, bolje za vas!

2. Vedeti morate, s kom želite sodelovati

Še preden pričnete z zbiranjem sredstev, dobro razmislite, s kom želite sodelovati. Najboljše je, da že imate dober odnos s posamezniki, ki jih boste kasneje vprašali, če želijo sodelovati z vami.

3. Poznati morate ljudi, s katerimi želite sodelovati

Ko se enkrat vaš svet preplete s svetom investitorjev, je čas, da malo povprašate posamezne investitorje, kakšne so njihove izkušnje z drugimi investitorji, ki jih imate namen povabiti k projektu. Dobro je, da se pripravite na to, kakšni so posamezniki, ko gredo stvari po planu in, še bolj pomembno, kakšni so, ko gredo stvari narobe.

4. Imejte vse pod kontrolo

Nikar ne pričnite z zbiranjem sredstev, dokler niste pripravljeni. Ne glede na to, kdo stopi v stik z vami ali izrazi zanimanje – pričeti morate pod svojimi pogoji in ko boste pripravljeni.

5. Koordinacija je ključnega pomena

Zelo pomembno je, da poznate odgovore na preprosta vprašanja, kot so: Koliko morate zbrati? Koliko ste že zbrali? Zakaj zbirate sredstva? Kako nameravate porabiti zbran kapital?

Ko se enkrat vaši odnosi z investitorji poglobijo in so pogodbe že praktično podpisane, morate obvestiti o tem še vse ostale deležnike v vašem poslu.

6. Informacije se širijo hitro

Hiter pretok informacij je za vas lahko tako dobra, kot tudi slaba stvar. V ozkih krogih investitorjev se bo vsaka stvar hitro razvedela – na to morate računati.

7. Roki so nujni, vendar je fleksibilnost ključnega pomena

Investitorji si, če le lahko, vzamejo svoj čas, preden investirajo v startup. To pomeni, da v določenem času pričakujejo dobre rezultate in vzpodbudne informacije. Vse z namenom, da bi se glede morebitne investicije pravilno odločili.

Prav zaradi tega morate imeti določene roke, da se stvari odvijajo malo hitreje. V kolikor vam je kakšen investitor še posebej zanimiv, nikar ne oklevajte in mu podaljšajte rok, v kolikor vas bo za to prosil.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje