7 novih trendov na delovnem mestu

Kljub temu, da že leta in leta delate na isti poziciji, v istem podjetju to še ne pomeni, da lahko ignorirate razvijajočo se ekonomijo, tehnologijo in demografijo, ki vplivajo na način poslovanja in opravljanja vašega dela.
Podjetnik s popoldanskim s.p.

Popoldanski podjetnik. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam nekaj novosti na katere morate biti pozorni pri opravljanju vašega dela.

1. Mobilni telefoni

Vedno več zaposlenih poleg službenega računalnika uporablja tudi svoj prenosnik, tablični računalnik ali pametni mobilni telefon, ki ga uporabljajo tudi za službene zadeve. Tukaj se poraja vprašanje varnosti poslovnih podatkov in pomanjkanja nadzora nad zaposlenimi.

2. Delo na daljavo

Vedno bolj pogosto se pojavlja tudi delo na daljavo, s tem podjetje prihrani stroške pisarne, zaposleni pa imajo bolj fleksibilen delavnik.

3. Odprte pisarne

Marsikatero podjetje je že preuredilo pisarniške prostore, da so le-ti bolj odprti in povezujejo različne oddelke.

4. Vse hitrejša komunikacija

Zaposleni se vse bolj poslužujejo čim hitrejše komunikacije, s tem izgublja na svoji vrednosti tudi elektronska pošta. Vse bolj pa postajajo popularna elektronska sporočila in elektronske mreže, kjer zaposleni izmenjujejo svoja mnenja.

5. Programska oprema na spletu

Podjetja so pričela uporabljati svoje lastne socialne mreže zasnovane na podobi Facebook-a, da se zaposleni med seboj lahko sporazumevajo in si delijo dokumente.

6. Računalništvo v oblaku

Vse večji poudarek je iz leta v leto tudi na računalništvu v oblaku, tako na spletni programski opremi, ki jo podjetje uporablja kot tudi pri vsakodnevnih operacijah.

7. Obratno mentorstvo

Poleg tradicionalnega mentorstva podjetja vedno bolj spodbujajo tudi obratno mentorstvo, kjer mlajši zaposleni svoje starejše kolege učijo uporabo različne programske opreme, uporabo socialnih omrežij in ostalih spretnosti.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje