7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov
Napake, ki jih delate pri Google Ads (Vir: Pixabay)
Če tudi vi spadate med novejše, manj vešče uporabnike orodja Google Ads, si oglejte nekaj pogostih napak, ki jih hitro naredimo pri spletnem oglaševanju na Google Ads ter s tem zmanjšamo učinkovitost svoje oglaševalske akcije.
Napaka št. 1: Izbira ključnih besed, ki so preširoko zastavljene
Poglejmo si primer: novo podjetje, ki posluje na področju ženske obutve, si kot glavno ključno besedo za oglaševanje izbere besedno zvezo “ženska obutev”. Ker je konkurenca na tem področju zagotovo zelo huda, bodo stroški oglaševanja te besedne zveze zelo visoki. Povsem verjetno je, da bodo celo presegli znesek dobička.
Ravnajte pametneje: na podlagi svoje spletne strani izberite 5 do 10 daljših, a natančnejših besednih zvez, ki jih boste uporabljali kot ključne besede v svoji spletni kampanji oglaševanja.
Napaka št. 2: Izbira prevelikega števila ključnih besed
Seveda si vsako podjetje želi oglaševati čim več ključnih besed. Vendar bi takšno početje zahtevalo preveč časa in preveč denarja.
Najbolje je, da ostanete pri 5 do 10 ključnih besedah oziroma besednih zvezah, saj se boste tako lahko osredotočili le na tiste najpomembnejše.
Napaka št. 3: Napačen tip oglaševanja za izbrane oglase
Google avtomatično predvideva, da želimo potencialne potrošnike s svojimi oglasi dosegati tedaj, ko brskajo po Googlu ali iščejo po spletnih straneh (angl. Search Network with Display Select). Toda tovrstne spletne kampanje oglaševanja morajo biti zastavljene nekoliko drugače, zato se prepričajte, da ste se odločili za pravi tip oglaševanja.
Napaka št. 4: Pošiljanje obiskovalcev na napačno spletno stran
Vsaka oglaševalska akcija bi morala voditi naravnost na spletno stran, ki vsebuje vse natančne informacije o tem, kako priti do iskanega produkta oziroma storitve. Če namesto tega svoje obiskovalce pošiljate zgolj na svojo glavno, predstavitveno spletno stran in jih silite k temu, da sami brskajo za podatki, vaša oglaševalska kampanja ne more biti uspešna.
Raje izdelajte privlačno podstran za vsak produkt oziroma storitev, ki ga želite tržiti. Resda vam bo to vzelo nekaj več časa, toda rezultati oglaševalskih akcij bodo na ta način veliko boljši.
Napaka št. 5: Izpuščanje negativnih ključnih besed
Vrnimo se k našemu primeru: podjetje, ki prodaja žensko obutev, lahko spletno kampanjo oglaševanja zasnuje na več načinov: bodisi za dražjo, dizajnersko obutev za ženske bodisi za cenovno dostopnejšo obutev za ženske. Če podjetje prodaja dražjo obutev, torej vsi potrošniki, ki iščejo cenejšo obutev, izpadejo iz ciljne publike.
V tem primeru lahko uporabite tehniko izpuščanja negativnih ključnih besed. S tem Googlu sporočite, da naj vaš oglas ne bo prikazan nikomur, ki išče na primer poceni obutev za ženske. Tako boste prihranili pri stroških in povečali učinkovitost svoje oglaševalske akcije.
Napaka št. 6: Napačno izvajanje deljenega testa
Če pripravite več kot eno verzijo oglasa, bo Google avtomatično predvajal tisto, ki je po njegovih meritvah bolj učinkovita. To vam bo preprečilo, da z deljenimi testi preverjate učinkovitost različnih verzij oglasov, saj te ne bodo predvajane v enakem številu ponovitev.
Da bi rešili ta problem, v nastavitvah Ads računa izberite okno z naprednimi nastavitvami. Tam izberite možnost “neprestanega kroženja oglasov” (angl. rotate indefinitely).
Napaka št. 7: Pozabljanje na merjenje dejanske uspešnosti plačanih oglasov
Če uporabljate Ads kampanje, pri tem pa ne merite, kolikšen odstotek plačanih klikov na oglas se dejansko pretvori v nakup na vaši spletni strani, morda zapravljate svoj čas in denar pri napačni ciljni publiki.
Kako to preverite? Najprej boste morali namestiti opcijo Google Analytics na svojo spletno stran. Resda gre za nekoliko bolj zapleten postopek same namestitve in tudi kasnejšega spremljanja, a le na ta način boste ugotovili, ali ste na svojo spletno stran privabili kakšnega potrošnika, ki se je tudi zares odločil za nakup.
Vir: Entrepreneur.com