7 pomembnih elementov poslovnega načrta

Obstaja 7 pomembnih elementov poslovnega načrta, ki se jih moramo držati, da bo naš poslovni načrt dosegel svoj namen.
7 pomembnih elementov poslovnega načrta

Poslovni načrt razkrije investitorjem potencial podjetja. (Vir slike: http://www.projektwerk.com/)

Povzetek
Vse prevečkrat se zgodi, da so naši glavni nameni in želje zakopani nekje na 8 strani poslovnega načrta. Povzetek mora bralcu oz. investitorju (v nadaljevanju investitor) ponuditi natančno to, kar mu želimo sporočiti. Ključnega pomena je, da jasno in jedrnato opišete vaš namen (ne več kot 1 stran). Naj investitor brez težav razbere potrebe in sposobnosti vašega podjetja.

Opis podjetja
Pri opisu podjetja je potrebno opisati poleg strukture podjetja tudi trg, kjer posluje, glavne konkurente, produkt, itd. Zakaj bo podjetje dobičkonosno ni potrebno pisati na dolgo in široko. Vprašati se moramo zgolj: Kako lahko s podjetjem zaslužim? Odgovor na vprašanje nato umestimo v besedilo poslovnega načrta.

Analiza trga
Analiza trga mora vsebovati: pričakovan tržni delež, pozicioniranje, oblikovanje cen, distribucijo, promocijski načrt in prodajni potencial.

Analiza konkurence
Pri analizi konkurence opišemo tako sedanjo, kot tudi potencialno konkurenco. S pomočjo analize prednosti in slabosti ugotovimo konkurenčno prednost in jo predstavimo investitorju.

Opis produkta
Investitorju je potrebno opisati produkt, razvojni načrt, proces proizvodnje, njegovo trženje in podrobneje opisati proračun namenjen razvoju in proizvodnji. Prav tako je potrebno opisati kader, ki bo zadolžen za razvoj produkta in na koncu podati oceno tveganja.

Načrt poslovanja in upravljanja
V poslovnem načrtu je potrebno podrobno opisati načrt poslovanja in upravljanja, ki naj zajema odgovornosti vodstva, naloge posameznih oddelkov, ki so del upravljanja podjetja, organizacijsko strukturo, tabelo splošnih stroškov, stroškov zaposlenih in stroškov opreme (npr. stroji, računalniki, itd.).

Finančni načrt
Finančni načrt je vedno v zadnjem delu poslovnega načrta, kar pa ne pomeni, da je manj pomemben od ostalih poglavji. Zajemati mora: izkaz poslovnega izida, izkaz denarnih tokov in bilanco stanja. Finančni načrt razkrije investitorju trenutno finančno stanje podjetja in sposobnost preživetja v prihodnosti.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje