7 pomembnih elementov poslovnega načrta

Obstaja 7 pomembnih elementov poslovnega načrta, ki se jih moramo držati, da bo naš poslovni načrt dosegel svoj namen.
7 pomembnih elementov poslovnega načrta

Poslovni načrt razkrije investitorjem potencial podjetja. (Vir slike: http://www.projektwerk.com/)

Povzetek
Vse prevečkrat se zgodi, da so naši glavni nameni in želje zakopani nekje na 8 strani poslovnega načrta. Povzetek mora bralcu oz. investitorju (v nadaljevanju investitor) ponuditi natančno to, kar mu želimo sporočiti. Ključnega pomena je, da jasno in jedrnato opišete vaš namen (ne več kot 1 stran). Naj investitor brez težav razbere potrebe in sposobnosti vašega podjetja.

Opis podjetja
Pri opisu podjetja je potrebno opisati poleg strukture podjetja tudi trg, kjer posluje, glavne konkurente, produkt, itd. Zakaj bo podjetje dobičkonosno ni potrebno pisati na dolgo in široko. Vprašati se moramo zgolj: Kako lahko s podjetjem zaslužim? Odgovor na vprašanje nato umestimo v besedilo poslovnega načrta.

Analiza trga
Analiza trga mora vsebovati: pričakovan tržni delež, pozicioniranje, oblikovanje cen, distribucijo, promocijski načrt in prodajni potencial.

Analiza konkurence
Pri analizi konkurence opišemo tako sedanjo, kot tudi potencialno konkurenco. S pomočjo analize prednosti in slabosti ugotovimo konkurenčno prednost in jo predstavimo investitorju.

Opis produkta
Investitorju je potrebno opisati produkt, razvojni načrt, proces proizvodnje, njegovo trženje in podrobneje opisati proračun namenjen razvoju in proizvodnji. Prav tako je potrebno opisati kader, ki bo zadolžen za razvoj produkta in na koncu podati oceno tveganja.

Načrt poslovanja in upravljanja
V poslovnem načrtu je potrebno podrobno opisati načrt poslovanja in upravljanja, ki naj zajema odgovornosti vodstva, naloge posameznih oddelkov, ki so del upravljanja podjetja, organizacijsko strukturo, tabelo splošnih stroškov, stroškov zaposlenih in stroškov opreme (npr. stroji, računalniki, itd.).

Finančni načrt
Finančni načrt je vedno v zadnjem delu poslovnega načrta, kar pa ne pomeni, da je manj pomemben od ostalih poglavji. Zajemati mora: izkaz poslovnega izida, izkaz denarnih tokov in bilanco stanja. Finančni načrt razkrije investitorju trenutno finančno stanje podjetja in sposobnost preživetja v prihodnosti.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje