7 smrtnih grehov poslovnega sestanka

Imate občutek, da vaši zaposleni težko pridejo na sestanek, da komaj čakajo, da bo končan in neradi sodelujejo v pogovorih? Morda delate nekatere izmed spodaj navedenih napak. Preberite si, katere so te napake in kako jih lahko odpravite.
7 smrtnih grehov poslovnega sestanka

7 smrtnih grehov poslovnega sestanka. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam sedem smrtnih grehov poslovnih sestankov in sedem načinov, kako se jim izogniti.

1. Sestanki, ki postanejo neuporabni in se izvajajo zgolj iz navade.

Veliko podjetij ima tedenske (ali mesečne) sestanke zgolj zato, ker so zapisani na urniku. Sestanki, ki so navada in nimajo nobene prave vrednosti (in niso nujni) so največkrat dolgočasni. Na dolgočasnih sestankih pa se sodelujoči slej ko prej »izklopijo«.

Nasvet: Ne sklicujte sestankov, če to ni potrebno. Za vsak sestanek morate vedeti točno o čem se boste pogovarjali in zakaj je to pomembno za podjetje. Pred vsakim sestankom morate pripraviti vsebino in jo razposlati vsem sodelujočim, da se na sestanek lahko pripravijo.

2. Sestanki, ki so monolog.

Prisotni na sestanku, ki je v obliki predavanj z dolgočasno PowerPoint predstavitvijo pogosto z mislimi odtavajo drugam. Enosmerna komunikacija je najslabši način izobraževanja, treningov in motivacije.

Nasvet: Spodbujajte prisotne na sestanku, da povedo svoje mnenje, ideje in da komentirajo pravkar slišane informacije.

3. Sestanki brez vodje sestanka.

Velikokrat se pri spletnih (virtualnih) sestankih dogaja, da se mnogo časa izgubi za čakanje posameznikov in se kasneje čas izgublja še za obrazložitev že povedanih stvari tistim, ki so zamudili na sestanek. Vsa ta izguba časa in potrpljenja kaznuje tiste udeležence sestanka, ki so dejansko prišli pravočasno.

Nasvet: Izberite vodjo sestanka, ki je organiziran in zna doseči svoje. Tak vodja ne bo prizanašal zamudnikom in le-ti si bodo morali sami razložiti določene stvari, ki so jih zamudili.

4. Sestanki, ki so osredotočeni na ovire in ne na strategijo.

Na sestankih se lahko hitro zgodi, da se ekipa pogovarja več kot 90 odstotkov časa o tem, zakaj določeni rezultati niso bili doseženi in zgolj slabih 10 odstotkov o tem, kakšna bo strategija v prihodnje. Zato ni presenetljivo, da na takšne sestanke ekipa hodi z odporom.

Nasvet: Uporabite pretekle rezultate za razumevanje in načrtovanje prihodnosti. Nikar ne uporabljajte preteklih rezultatov zato, da grajate vašo ekipo.

5. Sestanki, ki se organizirajo v najbolj produktivnem času dneva.

Veliko podjetij organizira sestanke zjutraj – s tem zmotijo zaposlene takrat, ko so le-ti najbolj produktivni.

Nasvet: Sestanke organizirajte v popoldanskem času, ko se bodo zaposleni veselili odmora od trenutnega dela.

6. Sestanki, ki so organizirani v pustem okolju.

Največkrat so sestanki organizirani v pustih sejnih sobah, kjer so vse oči uprte v govornika pred tablo oz. ekranom. Tovrstno okolje slabo vpliva na vzpodbujanje diskusije in ustvarjanje kreativnih idej.

Nasvet: Odpravite se na sprehod v najbližji park ali pa zgolj do sosednjega parkirišča. Ko boste hodili vzporedno s svojo ekipo boste izvedeli veliko več, kot v sejni sobi, kjer se gledate direktno iz oči v oči.

7. Sestanki, ki so preveč formalni in togi.

Zelo malo vodij sestanka ima smisel za humor. Rezultat tega je soba polna naveličanih in zdolgočasenih zaposlenih.

Nasvet: Popestrite sestanke z glasbo, video vsebinami, šalami in navdihujočimi zgodbami. V obdobju YouTube-a enostavno nimate razloga zakaj ne bi vnesli nekaj brezskrbnosti in popestritve v sestanek in si s tem pridobili pozornost ekipe.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje