72-letnica stopa na samostojno podjetniško pot!

Avtor Ustvarjalnik — 12.09.2013
Komentiraj!
Danes vam predstavljamo zgodbo 72-letne Marinke Pirečnik, ki je po dvajset letih pokoja pogumno sprejela izziv in odprla trgovino z oblačili za močnejše postave. Poleg tega je podjetnica tudi investitorka in mentorica mladi ekipi.
72-letnica stopa na samostojno podjetniško pot!

72-letnica stopa na samostojno podjetniško pot!

Otvoritev male trgovinice v malem Šoštanju danes ne bi bila nič posebnega, če ne bi bila oddeta v posebno zgodbo in energijo. Prisotni na današnji otvoritvi so to močno začutili.

Država je prav pred kratkim postavila nova merila za delo upokojencev, a življenje piše svoje zgodbe in k sreči, mnogo bolj ustvarjalne in optimistične. Podjetništvo iz prisile in brez trohice poguma nima možnosti za obstoj. Podjetnost je stvar živahnega duha in ustvarjalnosti, današnji dogodek pa je bil tudi dokaz, da ni le domena mladih. 

"Ne bom hodila na kavo in babji čvek, ne zanimajo me toplice, niti gojenje domače solate. Rabim adrenalin, ustvarjanje lepih stvari. Želim nasmeh zadovoljne ženske in to tiste s popolnimi oblinami in ne shirane lepotne lutke", razmišlja 72-letna Marinka Pirečnik

Že lep čas je upokojena po uspešni podjetniški poti. Nekoč, kar davno, je bila lastnica najbolj znanega butika z oblačili za močnejše postave v Sloveniji. Danes je investitorka in mentorica mladi ekipi. Dokazati želi, da je s tekstilom možno preživeti in da lahko ponudi delo pridnim in dobrim rokam domačih šivilj.

Ocenjuje, da sodobna ženska ni tako neumna, da bo kupovala "cenenega kitajca" ali pa mnogo precenjeno blagovno znamko. Izdelki, ki jih ponuja v svoji trgovini, so unikati, kvalitetni izdelki domačih kreatork in šivilj, ki povsem dosegajo kvaliteto dragih blagovnih znamk, a nimajo tako vrtoglavih cen. Ponudba sega od tiste visoke številke 48 dalje in daje možnost popravila in prilagoditve postavi.

Marinkamo je moda plus, je moda za močnejše ženske postave. Morda bodo upoštevali tudi namig šoštanjskega župana na današnji otvoritvi, ki je povedal, da se uvršča med moške plus in se čuti prikrajšanega v zgolj ženski kolekciji.

Kolekcija jesen/zima 2013 je zanimiva, ter na vpogled v domači trgovini v Šoštanju in v spletni trgovini. Gospa Marinka preseneča s sodobnim pristopom in obvladovanjem marketinga tudi prek spleta.

Ali je njena poslovna zamisel prava in ali ji bo uspel "comeback" v posel, bo pokazal čas. Gotovo pa je lahko vzor in vzpodbuda mnogim mlajšim, ki ne najdejo poti in poguma.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice