7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

Ali ste še vedno prepričani, da optimizacija spletnih strani (SEO ali v izvirniku: Search Engine Optimization) nima pomembnejše vloge pri nastopanju na tržišču? Poglejte si 7 zanimivih dejstev, ki vas bodo prepričali v nasprotno.
7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

8 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije (Vir slike: Pixabay.com)

Ne glede na to, da ste v preteklosti že imeli slabe izkušnje s SEO optimizacijo, ali pa menite, da nimate dovolj denarnih sredstev, ki bi jih namenili temu področju, vam bo vsak izkušen strokovnjak na področju spletnega marketinga priporočil, da vseeno ponovno razmislite o tem, da se lotite optimizacije svoje spletne strani. Vrednosti, ki jo lahko SEO optimizacija prinese v vaše podjetje, namreč ni mogoče ignorirati in statistika, ki vam jo predstavljamo v nadaljevanju, dokazuje prav to.

1. dejstvo: 93 % vseh aktivnosti na spletu se prične z iskalnikom

Večina uporabnikov spleta skoraj vse, kar iščejo na spletu, vpiše v enega izmed spletnih iskalnikov, kot so Google, Bing ali Yahoo!, le redkokdo pa napiše popolnoma točen url naslov, ki bi ga pripeljal na željeno spletno stran. Pomislite, kdaj ste nazadnje v brskalnik vpisali www.mladipodjetnik.si, da bi obiskali našo spletno stran?

2. dejstvo: Google si lasti 65-70 % tržnega deleža spletnih iskalnikov

Le redki dandanes ne poznajo Googla, ki velja za najpomembnejši spletni iskalnik. Ta vsakodnevno poskrbi za 65-70 % vsej iskanj na spletu. Z velikim zaostankom mu sledita Bing (15-20 %) in Yahoo! (10 %).  

3. dejstvo: 70 % ljudi ignorira sponzorirane zadetke

Ko v spletni iskalnik vpišete ključno besedo, le-ta prikaže najbolj relevantne zadetke – tako organske (brezplačne), kot tudi plačljive. A statistika kaže, da okoli 70 % uporabnikov slednje ignorira in raje klikne na navaden, neplačljiv zadetek. 

4. dejstvo: 70-80 % klikov je namenjenih organskim zadetkom

Še enkrat si preberite 3. dejstvo. Organski zadetki so med ljudmi precej bolj priljubljeni, zato je precej smiselno vlagati čas in trud v optimizacijo organskih zadetkov.

5. dejstvo: 75 % ljudi nikoli ne pogleda zadetkov na 2. strani Googla

Na iskalnikih velja pravilo: višje mesto pomeni več denarja. Pozicija, ki jo zasedamo na iskalniku, je neposredno povezana z obiskom spletne strani in tudi zaslužkom.

6. dejstvo: Iskalniki pripeljejo 300 % več obiskovalcev kot družabna omrežja

V poplavi nasvetov, kako zelo so družabna omrežja pomembna za obisk spletnih strani, ta podatek zelo izstopa. Seveda ne smemo zanemariti družabnih omrežij, a se je potrebno zavedati, od kod lahko na svojo spletno stran pritegnete več obiskovalcev.

7. dejstvo: Ljudje na Googlu 35 % organskih klikov namenijo prvim trem zadetkom

Kot že omenjeno, se bistveni delež klikov na Googlu zgodi na prvi strani zadetkov. Predvsem pa izstopajo prvi trije organski zadetki: 1. prejme 18 % klikov, 2. prejme 10 % klikov, 3. pa prejme 7 % klikov. 

Vir: Imforza.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje