7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

Ali ste še vedno prepričani, da optimizacija spletnih strani (SEO ali v izvirniku: Search Engine Optimization) nima pomembnejše vloge pri nastopanju na tržišču? Poglejte si 7 zanimivih dejstev, ki vas bodo prepričali v nasprotno.
7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

8 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije (Vir slike: Pixabay.com)

Ne glede na to, da ste v preteklosti že imeli slabe izkušnje s SEO optimizacijo, ali pa menite, da nimate dovolj denarnih sredstev, ki bi jih namenili temu področju, vam bo vsak izkušen strokovnjak na področju spletnega marketinga priporočil, da vseeno ponovno razmislite o tem, da se lotite optimizacije svoje spletne strani. Vrednosti, ki jo lahko SEO optimizacija prinese v vaše podjetje, namreč ni mogoče ignorirati in statistika, ki vam jo predstavljamo v nadaljevanju, dokazuje prav to.

1. dejstvo: 93 % vseh aktivnosti na spletu se prične z iskalnikom

Večina uporabnikov spleta skoraj vse, kar iščejo na spletu, vpiše v enega izmed spletnih iskalnikov, kot so Google, Bing ali Yahoo!, le redkokdo pa napiše popolnoma točen url naslov, ki bi ga pripeljal na željeno spletno stran. Pomislite, kdaj ste nazadnje v brskalnik vpisali www.mladipodjetnik.si, da bi obiskali našo spletno stran?

2. dejstvo: Google si lasti 65-70 % tržnega deleža spletnih iskalnikov

Le redki dandanes ne poznajo Googla, ki velja za najpomembnejši spletni iskalnik. Ta vsakodnevno poskrbi za 65-70 % vsej iskanj na spletu. Z velikim zaostankom mu sledita Bing (15-20 %) in Yahoo! (10 %).  

3. dejstvo: 70 % ljudi ignorira sponzorirane zadetke

Ko v spletni iskalnik vpišete ključno besedo, le-ta prikaže najbolj relevantne zadetke – tako organske (brezplačne), kot tudi plačljive. A statistika kaže, da okoli 70 % uporabnikov slednje ignorira in raje klikne na navaden, neplačljiv zadetek. 

4. dejstvo: 70-80 % klikov je namenjenih organskim zadetkom

Še enkrat si preberite 3. dejstvo. Organski zadetki so med ljudmi precej bolj priljubljeni, zato je precej smiselno vlagati čas in trud v optimizacijo organskih zadetkov.

5. dejstvo: 75 % ljudi nikoli ne pogleda zadetkov na 2. strani Googla

Na iskalnikih velja pravilo: višje mesto pomeni več denarja. Pozicija, ki jo zasedamo na iskalniku, je neposredno povezana z obiskom spletne strani in tudi zaslužkom.

6. dejstvo: Iskalniki pripeljejo 300 % več obiskovalcev kot družabna omrežja

V poplavi nasvetov, kako zelo so družabna omrežja pomembna za obisk spletnih strani, ta podatek zelo izstopa. Seveda ne smemo zanemariti družabnih omrežij, a se je potrebno zavedati, od kod lahko na svojo spletno stran pritegnete več obiskovalcev.

7. dejstvo: Ljudje na Googlu 35 % organskih klikov namenijo prvim trem zadetkom

Kot že omenjeno, se bistveni delež klikov na Googlu zgodi na prvi strani zadetkov. Predvsem pa izstopajo prvi trije organski zadetki: 1. prejme 18 % klikov, 2. prejme 10 % klikov, 3. pa prejme 7 % klikov. 

Vir: Imforza.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje