7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

Ali ste še vedno prepričani, da optimizacija spletnih strani (SEO ali v izvirniku: Search Engine Optimization) nima pomembnejše vloge pri nastopanju na tržišču? Poglejte si 7 zanimivih dejstev, ki vas bodo prepričali v nasprotno.
7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

8 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije (Vir slike: Pixabay.com)

Ne glede na to, da ste v preteklosti že imeli slabe izkušnje s SEO optimizacijo, ali pa menite, da nimate dovolj denarnih sredstev, ki bi jih namenili temu področju, vam bo vsak izkušen strokovnjak na področju spletnega marketinga priporočil, da vseeno ponovno razmislite o tem, da se lotite optimizacije svoje spletne strani. Vrednosti, ki jo lahko SEO optimizacija prinese v vaše podjetje, namreč ni mogoče ignorirati in statistika, ki vam jo predstavljamo v nadaljevanju, dokazuje prav to.

1. dejstvo: 93 % vseh aktivnosti na spletu se prične z iskalnikom

Večina uporabnikov spleta skoraj vse, kar iščejo na spletu, vpiše v enega izmed spletnih iskalnikov, kot so Google, Bing ali Yahoo!, le redkokdo pa napiše popolnoma točen url naslov, ki bi ga pripeljal na željeno spletno stran. Pomislite, kdaj ste nazadnje v brskalnik vpisali www.mladipodjetnik.si, da bi obiskali našo spletno stran?

2. dejstvo: Google si lasti 65-70 % tržnega deleža spletnih iskalnikov

Le redki dandanes ne poznajo Googla, ki velja za najpomembnejši spletni iskalnik. Ta vsakodnevno poskrbi za 65-70 % vsej iskanj na spletu. Z velikim zaostankom mu sledita Bing (15-20 %) in Yahoo! (10 %).  

3. dejstvo: 70 % ljudi ignorira sponzorirane zadetke

Ko v spletni iskalnik vpišete ključno besedo, le-ta prikaže najbolj relevantne zadetke – tako organske (brezplačne), kot tudi plačljive. A statistika kaže, da okoli 70 % uporabnikov slednje ignorira in raje klikne na navaden, neplačljiv zadetek. 

4. dejstvo: 70-80 % klikov je namenjenih organskim zadetkom

Še enkrat si preberite 3. dejstvo. Organski zadetki so med ljudmi precej bolj priljubljeni, zato je precej smiselno vlagati čas in trud v optimizacijo organskih zadetkov.

5. dejstvo: 75 % ljudi nikoli ne pogleda zadetkov na 2. strani Googla

Na iskalnikih velja pravilo: višje mesto pomeni več denarja. Pozicija, ki jo zasedamo na iskalniku, je neposredno povezana z obiskom spletne strani in tudi zaslužkom.

6. dejstvo: Iskalniki pripeljejo 300 % več obiskovalcev kot družabna omrežja

V poplavi nasvetov, kako zelo so družabna omrežja pomembna za obisk spletnih strani, ta podatek zelo izstopa. Seveda ne smemo zanemariti družabnih omrežij, a se je potrebno zavedati, od kod lahko na svojo spletno stran pritegnete več obiskovalcev.

7. dejstvo: Ljudje na Googlu 35 % organskih klikov namenijo prvim trem zadetkom

Kot že omenjeno, se bistveni delež klikov na Googlu zgodi na prvi strani zadetkov. Predvsem pa izstopajo prvi trije organski zadetki: 1. prejme 18 % klikov, 2. prejme 10 % klikov, 3. pa prejme 7 % klikov. 

Vir: Imforza.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje