7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

Avtor — 27.01.2016
Ali ste še vedno prepričani, da optimizacija spletnih strani (SEO ali v izvirniku: Search Engine Optimization) nima pomembnejše vloge pri nastopanju na tržišču? Poglejte si 7 zanimivih dejstev, ki vas bodo prepričali v nasprotno.
7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

8 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije (Vir slike: Pixabay.com)

Ne glede na to, da ste v preteklosti že imeli slabe izkušnje s SEO optimizacijo, ali pa menite, da nimate dovolj denarnih sredstev, ki bi jih namenili temu področju, vam bo vsak izkušen strokovnjak na področju spletnega marketinga priporočil, da vseeno ponovno razmislite o tem, da se lotite optimizacije svoje spletne strani. Vrednosti, ki jo lahko SEO optimizacija prinese v vaše podjetje, namreč ni mogoče ignorirati in statistika, ki vam jo predstavljamo v nadaljevanju, dokazuje prav to.

1. dejstvo: 93 % vseh aktivnosti na spletu se prične z iskalnikom

Večina uporabnikov spleta skoraj vse, kar iščejo na spletu, vpiše v enega izmed spletnih iskalnikov, kot so Google, Bing ali Yahoo!, le redkokdo pa napiše popolnoma točen url naslov, ki bi ga pripeljal na željeno spletno stran. Pomislite, kdaj ste nazadnje v brskalnik vpisali www.mladipodjetnik.si, da bi obiskali našo spletno stran?

2. dejstvo: Google si lasti 65-70 % tržnega deleža spletnih iskalnikov

Le redki dandanes ne poznajo Googla, ki velja za najpomembnejši spletni iskalnik. Ta vsakodnevno poskrbi za 65-70 % vsej iskanj na spletu. Z velikim zaostankom mu sledita Bing (15-20 %) in Yahoo! (10 %).  

3. dejstvo: 70 % ljudi ignorira sponzorirane zadetke

Ko v spletni iskalnik vpišete ključno besedo, le-ta prikaže najbolj relevantne zadetke – tako organske (brezplačne), kot tudi plačljive. A statistika kaže, da okoli 70 % uporabnikov slednje ignorira in raje klikne na navaden, neplačljiv zadetek. 

4. dejstvo: 70-80 % klikov je namenjenih organskim zadetkom

Še enkrat si preberite 3. dejstvo. Organski zadetki so med ljudmi precej bolj priljubljeni, zato je precej smiselno vlagati čas in trud v optimizacijo organskih zadetkov.

5. dejstvo: 75 % ljudi nikoli ne pogleda zadetkov na 2. strani Googla

Na iskalnikih velja pravilo: višje mesto pomeni več denarja. Pozicija, ki jo zasedamo na iskalniku, je neposredno povezana z obiskom spletne strani in tudi zaslužkom.

6. dejstvo: Iskalniki pripeljejo 300 % več obiskovalcev kot družabna omrežja

V poplavi nasvetov, kako zelo so družabna omrežja pomembna za obisk spletnih strani, ta podatek zelo izstopa. Seveda ne smemo zanemariti družabnih omrežij, a se je potrebno zavedati, od kod lahko na svojo spletno stran pritegnete več obiskovalcev.

7. dejstvo: Ljudje na Googlu 35 % organskih klikov namenijo prvim trem zadetkom

Kot že omenjeno, se bistveni delež klikov na Googlu zgodi na prvi strani zadetkov. Predvsem pa izstopajo prvi trije organski zadetki: 1. prejme 18 % klikov, 2. prejme 10 % klikov, 3. pa prejme 7 % klikov. 

Vir: Imforza.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

SEO strokovnjaki so tekom vikenda opazili nekaj manjših sprememb na prvih straneh iskalnih zadetkov v Googlu. Gre za posledico Googlovega testiranja manjših sprememb na iskalnih algoritmih, ki po novem zadetkov, ki so že prikazani na vrhu med plačanimi oglasi, v nadaljevanju ne bodo podvajali več. Do sedaj so se namreč med zadetki lahko izpisali dvakrat. Preberite več >>

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje