7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

Ali ste še vedno prepričani, da optimizacija spletnih strani (SEO ali v izvirniku: Search Engine Optimization) nima pomembnejše vloge pri nastopanju na tržišču? Poglejte si 7 zanimivih dejstev, ki vas bodo prepričali v nasprotno.
7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije (Vir slike: Pixabay.com)

Ne glede na to, da ste v preteklosti že imeli slabe izkušnje s SEO optimizacijo, ali pa menite, da nimate dovolj denarnih sredstev, ki bi jih namenili temu področju, vam bo vsak izkušen strokovnjak na področju spletnega marketinga priporočil, da vseeno ponovno razmislite o tem, da se lotite optimizacije svoje spletne strani. Vrednosti, ki jo lahko SEO optimizacija prinese v vaše podjetje, namreč ni mogoče ignorirati in statistika, ki vam jo predstavljamo v nadaljevanju, dokazuje prav to.

1. dejstvo: 93 % vseh aktivnosti na spletu se prične z iskalnikom

Večina uporabnikov spleta skoraj vse, kar iščejo na spletu, vpiše v enega izmed spletnih iskalnikov, kot so Google, Bing ali Yahoo!, le redkokdo pa napiše popolnoma točen url naslov, ki bi ga pripeljal na željeno spletno stran. Pomislite, kdaj ste nazadnje v brskalnik vpisali www.mladipodjetnik.si, da bi obiskali našo spletno stran?

2. dejstvo: Google si lasti 65-70 % tržnega deleža spletnih iskalnikov

Le redki dandanes ne poznajo Googla, ki velja za najpomembnejši spletni iskalnik. Ta vsakodnevno poskrbi za 65-70 % vsej iskanj na spletu. Z velikim zaostankom mu sledita Bing (15-20 %) in Yahoo! (10 %).

3. dejstvo: 70 % ljudi ignorira sponzorirane zadetke

Ko v spletni iskalnik vpišete ključno besedo, le-ta prikaže najbolj relevantne zadetke – tako organske (brezplačne), kot tudi plačljive. A statistika kaže, da okoli 70 % uporabnikov slednje ignorira in raje klikne na navaden, neplačljiv zadetek.

4. dejstvo: 70-80 % klikov je namenjenih organskim zadetkom

Še enkrat si preberite 3. dejstvo. Organski zadetki so med ljudmi precej bolj priljubljeni, zato je precej smiselno vlagati čas in trud v optimizacijo organskih zadetkov.

5. dejstvo: 75 % ljudi nikoli ne pogleda zadetkov na 2. strani Googla

Na iskalnikih velja pravilo: višje mesto pomeni več denarja. Pozicija, ki jo zasedamo na iskalniku, je neposredno povezana z obiskom spletne strani in tudi zaslužkom.

6. dejstvo: Iskalniki pripeljejo 300 % več obiskovalcev kot družabna omrežja

V poplavi nasvetov, kako zelo so družabna omrežja pomembna za obisk spletnih strani, ta podatek zelo izstopa. Seveda ne smemo zanemariti družabnih omrežij, a se je potrebno zavedati, od kod lahko na svojo spletno stran pritegnete več obiskovalcev.

7. dejstvo: Ljudje na Googlu 35 % organskih klikov namenijo prvim trem zadetkom

Kot že omenjeno, se bistveni delež klikov na Googlu zgodi na prvi strani zadetkov. Predvsem pa izstopajo prvi trije organski zadetki: 1. prejme 18 % klikov, 2. prejme 10 % klikov, 3. pa prejme 7 % klikov.

Vir: Imforza.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje