8 najpomembnejših lastnosti dobrih vodij

Avtor — 05.04.2011
Leta 2009 so se pri Googlu lotili projekta "Kako ustvariti boljše vodje". Po obširni raziskavi in analizi kritik, anket in nominacij za najboljšega vodjo, so prišli do seznama osmih lastnosti, ki jih podrejeni pri svojem vodji cenijo v največji meri.

Seznam lastnosti dobrega vodje so oblikovali tako, da so le-te razvrščene od najpomembnejših k manj pomembnim:

  1. Postanite dober trener.
  2. Pooblastite svoj tim za več odgovornosti in nikar ne dlakocepite (ne ukvarjajte se z mikro managementom).
  3. Izrazite zanimanje za posameznike v vašem timu, njihove želje in osebno zadovoljstvo.
  4. Bodite pogumni: produktivni, drzni in naravnani k doseganju boljših rezultatov.
  5. Bodite dober sogovornik in poslušajte svoj tim.
  6. Pomagajte zaposlenim pri razvoju njihove kariere.
  7. Imejte jasno vizijo in strategijo za svoj tim.
  8. Imeti morate ključna tehnična znanja na področju, s katerim se ukvarjate, da lahko pomagate in svetujete svojemu timu.

Seznam razkriva, da sicer ni najbolj pomembno strokovno znanje vodje, temveč njegov odnos do podrejenih, pripravljenost priskočiti na pomoč, ter si vzeti čas za pogovor.

Zaposleni podjetje največkrat zapustijo zaradi enega od spodaj navedenih treh razlogov ali kombinacije le-teh:

  • Prvi razlog odhodov s podjetja je, da se zaposleni ne prepoznajo v misiji in cilju podjetja ali so mnenja, da njihovo delo ne pripomore k ničemur.
  • Drugi je slab odnos s sodelavci.
  • Tretji razlog pa je slab (neznosen) vodja.

Ravno zadnji razlog je povod za omenjeno raziskavo, ki so jo izvedi pri Googlu. L. Brock, Googlov podpredsednik oddelka za kadrovanje, pravi: „Pri nas imajo najboljši vodje time, ki dosegajo boljše rezultate, se jih lažje zadrži in so bolj veseli – vse naredijo boljše.”

Vir: The New York Times (Delo), 1. april 2011, str. 5.

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje