8 nasvetov za večji uspeh podjetja

Morda si mislite »Ah! Spet tisti isti nasveti za večji uspeh podjetja!«. Morda pa vas z naslednjimi osmimi nasveti le presenetimo in preberete nekaj, kar do zdaj še niste. Preverite nasvete za start-up podjetja, ki jih je predstavil uspešen diskontni trgovec Costco.
8 nasvetov za večji uspeh podjetja

8 nasvetov za večji uspeh podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

8 nasvetov za večji uspeh vašega podjetja:

1. Postavite stranko na prvo mesto

Seveda, to je eden izmed pogostih nasvetov, vendar ni vse tako preprosto. Stavek »Stranko moramo postaviti na prvo mesto!” je veliko bolj preprosto povedati na sestankih ali ga zapisati v plan, kot pa ga dejansko izvajati.

Pri Costco prodajajo hot dog za 1,5 USD in po 15-ih leti cena ostaja ista. Da bi obdržali ceno, so ustanovili lastno tovarno za proizvodnjo mesnih izdelkov in lastno pekarno. Niso želeli počasi dvigovati cene, zgolj zato, da stranke ne bi opazile, temveč so resnično imeli pred očmi zadovoljstvo stranke.

2. Znebite se »nepotrebnih modnih dodatkov«

Pri Costco imajo betonska tla, police so preproste in izdelki se nahajajo v zabojih v katerih so prispeli. Stranke morajo marsikdaj same pobrskati po polici in si iz zaboja vzeti izdelek, vendar to pretehta dejstvo, da dobijo kvalitetne izdelke po zelo ugodni ceni. V kolikor imate start-up in se bojujete s slabo likvidnostjo, imejte v mislih, da ambient ni vse.

3. Sami si organizirajte prevoz

Pri Costco lahko stranke za majhen denar kupijo npr. kopalniško opremo, vendar si morajo sami organizirati prevoz. Trgovina nudi zgolj vozičke, ki so primerni za prevažanje težkih in velikih izdelkov. Kljub vsemu pa pri Costco za dražje in najkvalitetnejše izdelke nudijo storitev prevoza na dom.

4. Ponudite najboljše

Luksuzni izdelki, kot so penina Dom Perignon ali jastog ne spadajo v diskontno trgovino – ali pač? Pri Costco so s ponudbo luksuznih izdelkov in živil po ugodnih cenah v svoje trgovine privabili tudi ljudi, ki ne kupujejo v diskontnih trgovinah.

5. Lastna blagovna znamka

Nikar se ne bojte lastne blagovne znamke, pri podjetju Costco se je izkazala za odlično potezo. Izdelki pod njihovo blagovno znamko so marsikdaj bolj kvalitetni od priznanih blagovnih znamk, vendar kljub vsemu cenejši.

6. Nagrajujte zaposlene

Razvajajte svoje zaposlene z dodatnim življenjskim zavarovanjem, nagradami, izleti, članarinami za športne centre, kartami za kino, boni za večerjo (za družino ali par), itd. To je najboljši način, da pričnete promovirati vaše podjetje od znotraj navzven – z zadovoljnimi zaposlenimi.

7. Spoštujte dobavitelje

V kolikor boste pomagali dobavitelju, da je boljši in ne zgolj iztiskali iz njega kar se da dobro ponudbo za vas, boste dosegli mnogo več. Na dobavitelje glejte kot na poslovne partnerje.

8. Držite se osnov

Vaše vrednote, vrednote zaposlenih in vrednote podjetja se morajo ujemati in se ne smejo spreminjati. Kljub velikemu uspehu in rasti ne smete pozabiti na osnovne vrednote podjetja in zaposlenih.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje