8 nasvetov za večji uspeh podjetja

Morda si mislite »Ah! Spet tisti isti nasveti za večji uspeh podjetja!«. Morda pa vas z naslednjimi osmimi nasveti le presenetimo in preberete nekaj, kar do zdaj še niste. Preverite nasvete za start-up podjetja, ki jih je predstavil uspešen diskontni trgovec Costco.
8 nasvetov za večji uspeh podjetja

8 nasvetov za večji uspeh podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

8 nasvetov za večji uspeh vašega podjetja:

1. Postavite stranko na prvo mesto

Seveda, to je eden izmed pogostih nasvetov, vendar ni vse tako preprosto. Stavek »Stranko moramo postaviti na prvo mesto!” je veliko bolj preprosto povedati na sestankih ali ga zapisati v plan, kot pa ga dejansko izvajati.

Pri Costco prodajajo hot dog za 1,5 USD in po 15-ih leti cena ostaja ista. Da bi obdržali ceno, so ustanovili lastno tovarno za proizvodnjo mesnih izdelkov in lastno pekarno. Niso želeli počasi dvigovati cene, zgolj zato, da stranke ne bi opazile, temveč so resnično imeli pred očmi zadovoljstvo stranke.

2. Znebite se »nepotrebnih modnih dodatkov«

Pri Costco imajo betonska tla, police so preproste in izdelki se nahajajo v zabojih v katerih so prispeli. Stranke morajo marsikdaj same pobrskati po polici in si iz zaboja vzeti izdelek, vendar to pretehta dejstvo, da dobijo kvalitetne izdelke po zelo ugodni ceni. V kolikor imate start-up in se bojujete s slabo likvidnostjo, imejte v mislih, da ambient ni vse.

3. Sami si organizirajte prevoz

Pri Costco lahko stranke za majhen denar kupijo npr. kopalniško opremo, vendar si morajo sami organizirati prevoz. Trgovina nudi zgolj vozičke, ki so primerni za prevažanje težkih in velikih izdelkov. Kljub vsemu pa pri Costco za dražje in najkvalitetnejše izdelke nudijo storitev prevoza na dom.

4. Ponudite najboljše

Luksuzni izdelki, kot so penina Dom Perignon ali jastog ne spadajo v diskontno trgovino – ali pač? Pri Costco so s ponudbo luksuznih izdelkov in živil po ugodnih cenah v svoje trgovine privabili tudi ljudi, ki ne kupujejo v diskontnih trgovinah.

5. Lastna blagovna znamka

Nikar se ne bojte lastne blagovne znamke, pri podjetju Costco se je izkazala za odlično potezo. Izdelki pod njihovo blagovno znamko so marsikdaj bolj kvalitetni od priznanih blagovnih znamk, vendar kljub vsemu cenejši.

6. Nagrajujte zaposlene

Razvajajte svoje zaposlene z dodatnim življenjskim zavarovanjem, nagradami, izleti, članarinami za športne centre, kartami za kino, boni za večerjo (za družino ali par), itd. To je najboljši način, da pričnete promovirati vaše podjetje od znotraj navzven – z zadovoljnimi zaposlenimi.

7. Spoštujte dobavitelje

V kolikor boste pomagali dobavitelju, da je boljši in ne zgolj iztiskali iz njega kar se da dobro ponudbo za vas, boste dosegli mnogo več. Na dobavitelje glejte kot na poslovne partnerje.

8. Držite se osnov

Vaše vrednote, vrednote zaposlenih in vrednote podjetja se morajo ujemati in se ne smejo spreminjati. Kljub velikemu uspehu in rasti ne smete pozabiti na osnovne vrednote podjetja in zaposlenih.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje