8 pravil uporabe mobilnega telefona v profesionalnih vodah

Avtor Urša Eva Pucelj — 24.01.2014
Komentiraj!
Prikladnost uporabe mobilnih telefonov danes včasih ne pozna nikakršnih meja. Karierna svetovalka Barbara Pachter svetuje upoštevanje nekaterih novodobnih pravil glede njihove uporabe v profesionalnih vodah, kar vključuje javljanje s svojim polnim imenom in še marsikaj ...
8 pravil uporabe mobilnega telefona v profesionalnih vodah

8 pravil uporabe mobilnega telefona v profesionalnih vodah (Vir: sxc.hu)

Povejte svoje polno ime

Ko se javite na telefon, uporabite ustrezen pozdrav in takoj na začetku povejte svoje polno osebno ime, saj v primeru uporabe zgolj prvega imena to lahko zveni preveč neformalno, uporaba samo priimka pa že preveč formalno.

Pazite na ustrezno glasnost govorjenja

Nekateri ljudje se preprosto ne zavedajo, kako glasni so, še posebej, če je njihova pozornost usmerjena na osebo na drugi strani linije. Pri tem bodite pazljivi tudi na vsebino povedanega, saj nikoli ne veste, kdo v pisarni bo ta pogovor slišal.

Ne oglašajte se na telefon, medtem ko sestankujete ali obedujete z drugimi

Na sestanku ali pri kosilu se ne oglašajte na telefon, svetuje Pachterjeva, saj to nakazuje, da je ta nekdo na drugi strani mobilnega telefona bolj pomemben kot tisti, s katerim obedujete. V primeru, da pa pričakujete določen pomemben klic med vnaprej dogovorjenim sestankom, dajte človeku, s katerim sestankujete, to jasno vedeti že vnaprej.

Med sestankom ne polagajte telefona na mizo

Polaganja telefona na mizo med sestankom je po mnenju Pachterjeve pravzaprav drug način, da nekomu povemo oz. mu nakažemo, da ni ravno vreden našega časa v polni meri. Tudi, če se ob klicih ne bi oglašali na svoj telefon, bi ta na vidnem mestu lahko deloval moteče.

Upoštevajte mirna okolja

Če ste prisotni na konferenci ali sestanku, je nevljudno pustiti zvoniti svoj telefon in s tem zmotiti vse v dvorani vključno z govorcem. Najboljši način: vklop vibriranja.

Izberite ustrezno zvonjenje

Bi si res želeli, da vaši kolegi poslušajo Kayne Westov zadnji hit, ki bo prekinil tišino delovne vneme? Verjetno ne. Pachterjeva svetuje ustrezno nevtralen ton zvonjenja.

Osebi, ki jo dajete na zvočnik, to tudi jasno povejte!

Če že dajete koga na zvočnik, morate slednjemu nujno dati vedeti, kdo vse ga pri pogovoru posluša. Si predstavljate, da bi vaš sogovornik začel kritizirati nekoga ob vas?

Ne puščajte dolgih glasovnih sporočil

Ne puščajte dolgih glasovnih sporočil, ampak jih oblikujte vsebinsko jedrnato in dajte osebi, ki jo kličete, jasno vedeti, v čem je problem. 

Vir: BusinessInsider

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!