8 značilnost uspešnih franšizijev

Glavna ideja franšize je ta, da podjetnik sledi preverjenemu sistemu z namenom doseganja uspeha originalnega podjetja. Poleg zmožnosti slediti začrtanemu sistemu, imajo uspešni franšiziji še 8 skupnih značilnosti.
8 značilnost uspešnih franšizijev

8 značilnost uspešnih franšizijev. (Vir slike: sxc.hu)

Razmišljate, da bi kupili franšizo, pa niste prepričani, da je to za vas? Preberite si naslednjih osem značilnosti uspešnih franšizijev. Morda tudi vi posedujete zapisane lastnosti. V kolikor jih imate, potem je morda nakup franšize prava odločitev za vas.

1. Motiviranost

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • je osredotočen na proizvodnjo,
  • dosega zastavljene rezultate in cilje,
  • vsakič sproti ovrednoti rezultate,
  • razume, da delo še ne prinese rezultata,
  • sproti preverja kje se nahaja. Ko enkrat ugotovi, da izbrana pot ne prinaša pričakovanih rezultatov, nemudoma poišče drug način.

2. Sposobnost uresničevanja dolgoročnih ciljev

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • si predstavlja prihodnost,
  • prepozna naloge in načine za dosego ciljev,
  • se zaveda, da nadure in umazano delo ni popolna situacija, vendar se bo trud enkrat poplačal,
  • sledi dolgoročnim ciljem,
  • dolgoročni cilji ga motivirajo pri vsakodnevnih opravilih,
  • vedno je z mislimi na cilju.

3. Sposobnost vodenja

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • se pod njegovim vodstvom posel kar razvije,
  • mu je veliko do uspeha,
  • prepozna trud drugih,
  • posedanje in čakanje, da mu posel pade v naročje ni njegov način dela.

4. Optimizem

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • vedno gleda naprej,
  • ustvari rešitve,
  • ostaja optimističen in pozitivno gleda na stvari,
  • ima kozarec vedno na pol poln,
  • rešitve in priložnosti so vedno bolj očitne, kot problemi in nevarnosti,
  • čas porabi zato, da problem razreši in ne s tem, da ugotavlja, zakaj je problem nastal.

5. Prijaznost do ljudi in empatija

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • se ujame s strankami,
  • je moralen,
  • uspešen pri mreženju,
  • predstavlja glas ljudstva,
  • prepozna, da ne glede na to v kakšnem poslu je, stranke in zaposleni so vedno najbolj pomembni za uspeh podjetja,
  • ohranjanje dobrih odnosov je zanj nekaj čisto naravnega.

6. Zemljevid

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • ima rad začrtano pot,
  • si želi zaščitne mreže,
  • je vedo previden,
  • si želi varnost.

7. Odpornost

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • zaupa prihodnosti,
  • ni pesimističen,
  • ima rad izzive,
  • se vedno pobere s tal, še močnejši kot je bil.

8. Zbranost in mirnost

Uspešen franšizij je znan po tem, da:

  • je konsistenten,
  • zbran,
  • osredotočen,
  • se spopade s problemi,
  • ne zažene panike po nepotrebnem,
  • se osredotoča na ključne naloge.

Glede na to, da franšiza ni za vsakogar, pa je ta posel lahko idealen za določene osebe. V kolikor se prepoznate v zgoraj naštetih lastnostih obstaja velika verjetnost, da postanete uspešen franšizij.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje