9 napovedi kako bomo tržili v letu 2012

V letu 2011 je Microsoft kupil Skype. Facebook in Twitter sta razvila učinkoviti platformi za oglaševanje, Google se je pridružil socialnim omrežjem z Google+, itd. Glede na to, da se digitalna tehnologija razvija še naprej, je sedaj aktualno vprašanje: kakšno bo leto 2012?
9 napovedi kako bomo tržili v letu 2012

9 napovedi, kako bomo tržili v letu 2012. (Vir slike: sxc.hu)

1. Avtomatiziranost zbiranja podatkov za boljši odnos s strankami

Nekdaj je avtomatiziran marketing predstavljala elektronska pošta, v letu 2011 smo zasledili prve napredne CRM platforme, v letu 2012 pa bodo napredne platforme zbiranja podatkov popolnoma vsakdanje orodje za izboljševanje odnosov s strankami in njihovo boljše razumevanje.

2. Kupci in zaposleni bodo postali podaljšana roka marketinga v podjetju

Socialna omrežja omogočajo hitro širjenje vsebin, novosti, novic, komentarjev, pogovorov in s tem prenašajo in vplivajo tudi na občutja in mišljenje kupcev, poslovnih partnerjev in zaposlenih.

Leta 2010 so podjetja začela poslušati svoje kupce preko socialnih omrežij, v letu 2011 so se podjetja osredotočila na pogovor z njimi, v letu 2012 pa se bodo morala podjetja še malo bolj potruditi. V prihajajočem letu bodo morala več energije posvetiti deljenju informacij z zaposlenimi in kupci ter jih na tak način vplesti v razvoj blagovne znamke, produktov in storitev.

3. SoPo (socializirana personifikacija)

Zaradi porasta omrežij in hitrega širjenja informacij bodo podjetja morala paziti na objave, način odgovarjanja in skladnost mišljenja, predvsem pa bodo morala biti transparentna.

4. Prikazane vsebine glede na „Like”

Všečkanju vsebin bomo v letu 2012 pripisali večji pomen, saj se bodo teksti in video vsebine ljudem prikazovale glede na njihove Like in Like njihovih prijateljev. Obstaja tudi verjetnost pojava socialne televizije, kjer bo program prilagojen vašim Like-om.

5. Vse več bo v uporabi mobitel

V letu 2012 lahko pričakujemo vse večjo uporabo pametnih mobilnih telefonov z namenom uporabe spleta, socialnih omrežij, nakupov, bančnih storitev, itd.

6. Še več popustov

Tudi v prihodnjem letu lahko pričakujemo veliko ugodnih ponudb in še več ponudnikov ugodnosti, kot so BigDeal, 1naDan in Kolektiva.

7. Oglaševanje na socialnih omrežjih bo postal pomemben del marketinškega načrta

Leta 2010 je imel Twitter 150 uporabnikov, ki so uporabljali plačljiv oglaševalni program, v drugi polovici leta 2011 se je število teh uporabnikov povečalo na 600. Kljub zavidljivim številkam imejte v mislih, da so Facebook, Twitter in ostala socialna omrežja šele v začetku, kar se tiče tovrstnega oglaševanja.

8. Nezaupanje v Google

Google se bori proti različnim obtožbam. Kako se bo to pokazalo v nezaupanju do Googla nam bo jasno v naslednjem letu.

9. Vedno bolj pogosta virtualnost

Že danes lahko opazimo, kako se prepletata virtualni in resnični svet. Vse pogosteje bodo podjetja najemala sodelavce in partnerje iz tujih držav in drugih kontinentov, saj je s pomočjo spleta in nove tehnologije možno sodelovati ne glede na geografsko oddaljenost.

Vir: marketingprofs.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje