9 napovedi kako bomo tržili v letu 2012

Avtor Saba Resnik — 23.11.2011
Komentiraj!
V letu 2011 je Microsoft kupil Skype. Facebook in Twitter sta razvila učinkoviti platformi za oglaševanje, Google se je pridružil socialnim omrežjem z Google+, itd. Glede na to, da se digitalna tehnologija razvija še naprej, je sedaj aktualno vprašanje: kakšno bo leto 2012?
9 napovedi kako bomo tržili v letu 2012

9 napovedi, kako bomo tržili v letu 2012. (Vir slike: sxc.hu)

1. Avtomatiziranost zbiranja podatkov za boljši odnos s strankami

Nekdaj je avtomatiziran marketing predstavljala elektronska pošta, v letu 2011 smo zasledili prve napredne CRM platforme, v letu 2012 pa bodo napredne platforme zbiranja podatkov popolnoma vsakdanje orodje za izboljševanje odnosov s strankami in njihovo boljše razumevanje.

2. Kupci in zaposleni bodo postali podaljšana roka marketinga v podjetju

Socialna omrežja omogočajo hitro širjenje vsebin, novosti, novic, komentarjev, pogovorov in s tem prenašajo in vplivajo tudi na občutja in mišljenje kupcev, poslovnih partnerjev in zaposlenih.

Leta 2010 so podjetja začela poslušati svoje kupce preko socialnih omrežij, v letu 2011 so se podjetja osredotočila na pogovor z njimi, v letu 2012 pa se bodo morala podjetja še malo bolj potruditi. V prihajajočem letu bodo morala več energije posvetiti deljenju informacij z zaposlenimi in kupci ter jih na tak način vplesti v razvoj blagovne znamke, produktov in storitev.

3. SoPo (socializirana personifikacija)

Zaradi porasta omrežij in hitrega širjenja informacij bodo podjetja morala paziti na objave, način odgovarjanja in skladnost mišljenja, predvsem pa bodo morala biti transparentna.

4. Prikazane vsebine glede na „Like”

Všečkanju vsebin bomo v letu 2012 pripisali večji pomen, saj se bodo teksti in video vsebine ljudem prikazovale glede na njihove Like in Like njihovih prijateljev. Obstaja tudi verjetnost pojava socialne televizije, kjer bo program prilagojen vašim Like-om.

5. Vse več bo v uporabi mobitel

V letu 2012 lahko pričakujemo vse večjo uporabo pametnih mobilnih telefonov z namenom uporabe spleta, socialnih omrežij, nakupov, bančnih storitev, itd.

6. Še več popustov

Tudi v prihodnjem letu lahko pričakujemo veliko ugodnih ponudb in še več ponudnikov ugodnosti, kot so BigDeal, 1naDan in Kolektiva.

7. Oglaševanje na socialnih omrežjih bo postal pomemben del marketinškega načrta

Leta 2010 je imel Twitter 150 uporabnikov, ki so uporabljali plačljiv oglaševalni program, v drugi polovici leta 2011 se je število teh uporabnikov povečalo na 600. Kljub zavidljivim številkam imejte v mislih, da so Facebook, Twitter in ostala socialna omrežja šele v začetku, kar se tiče tovrstnega oglaševanja.

8. Nezaupanje v Google

Google se bori proti različnim obtožbam. Kako se bo to pokazalo v nezaupanju do Googla nam bo jasno v naslednjem letu.

9. Vedno bolj pogosta virtualnost

Že danes lahko opazimo, kako se prepletata virtualni in resnični svet. Vse pogosteje bodo podjetja najemala sodelavce in partnerje iz tujih držav in drugih kontinentov, saj je s pomočjo spleta in nove tehnologije možno sodelovati ne glede na geografsko oddaljenost.

Vir: marketingprofs.com

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice