9 stvari, ki jih premožni počnejo drugače od revnih

Pisatelj Thomas Corley je pet let raziskoval življenja premožnih in revnih ljudi ter opazoval njihove navade. Po njegovi ugotovitvi je spodaj naštetih 9 navad, ki so pretežno značilne za premožne ljudi. Branje si lahko vzamete kot razvedrilo ali nasvet.
9 stvari, ki jih premožni počnejo drugače od revnih

9 stvari, ki jih premožni počnejo drugače od revnih (Vir slike: Freeimages.com)

1. Osredotočeni so na svoje cilje

Medtem ko je 62 odstotkov premožnih osredotočenih na svoje cilje, je med revnimi takih le 6 odstotkov. Ne samo, da si premožnejši postavljajo letne in mesečne cilje, ampak jih kar 67 odstotkov svoje cilje tudi beleži.

2. Vedo, kaj morajo narediti danes

Seznam dnevnih opravil ima 81 odstotkov premožnih in le 19 odstotkov revnih. Med premožnimi, ki delajo seznam dnevnih opravil, jih kar 67 odstotkov dokonča vsaj 70 odstotkov teh opravil.

3. Ne gledajo televizije

67 odstotkov premožnih gleda televizijo največ eno uro dnevno, medtem ko to počne 23 odstotkov revnih. Poleg tega 6 odstotkov premožnih ljudi gleda resničnostne oddaje, v primerjavi z revnimi, ki to počnejo v kar 78 odstotkih.

4. Berejo, vendar ne za zabavo

Veselje do branja ima 86 odstotkov premožnih in 26 odstotkov revnih. Opazna je razlika v namenu branja. 86 odstotkov premožnih, ki radi berejo, vsaj pol ure dnevno namenijo knjigam o samoizboljšanju, medtem ko to počne le 2 odstotka revnih, ki imajo veselje do branja.

5. Poslušajo avdio knjige

Med vožnjo v službo avdio knjige posluša kar 63 odstotkov premožnih in le 5 odstotkov revnih. Tudi če niste ljubitelji avdio knjig, je to lahko dejavnost, od katere odnesete največ, ko se vozite v službo.

6. Naredijo več, kot je potrebno

81 odstotkov premožnih v službi naredi več, kot je od njih zahtevano, medtem ko to stori le 17 odstotkov revnih. Prav tako 86 odstotkov premožnih ljudi, v primerjavi s 43 odstotkov revnih, dela povprečno vsaj 50 ur na teden. Le 6 odstotkov premožnih je nezadovoljnih s svojim delom.

7. Ne čakajo na zadetek na loteriji

Samo 6 odstotkov premožnih igra loterijo, revnih pa kar 77 odstotkov. To ne pomeni, da premožni z denarjem vedno ravnajo previdno. Največ premožnih v raziskavi je bilo poslovnežev, ki so za svoj posel tudi tvegali svoje premoženje.

8. Pazijo na svoje telo

Na število vnešenih kalorij pazi 57 odstotkov premožnih in le 5 odstotkov revnih.

9. Pazijo na zdrave zobe

Kar 62 odstotkov premožnih nitka svoje zobe, medtem ko to počne le 16 odstotkov revnih.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje