9 top trendov v e-mail marketingu

Pošiljanje mailov tudi v letu 2015 ostaja najbolj učinkovito orodje spletnega marketinga. Podjetjem pomaga pri negovanju odnosov s kupci v vseh fazah nakupnega procesa, zato je pomembno poznati zadnje trende e-mail marketinga.
9 top trendov v e-mail marketingu

9 top trendov v e-mail marketingu (Vir: HubSpot.com)

Trendi v e-mail marketingu

1. E-mail format prilagojen mobilnim napravam – na pametnih telefonih odpremo že več kot polovico mailov, zato je prilagojenost oblike in vsebine maila za vse mobilne naprave neizogibna; še vedno maile odpiramo tudi na računalnikih, zato je ključno, da je oblika mailov prilagojena na vse naprave;

2. Personalizacija sporočil – ciljanje na posamezne segmente ciljne publike ima v e-mail marketingu največjo moč; učinkovitost maila bo namreč veliko večja, če boste uvrstili koristno vsebino, prilagojeno posamezni skupini, kot pa če boste vsem poslali splošen mail;

3. Uporaba družabnih omrežij za grajenje baze prejemnikov – družabna omrežja so trend sama po sebi in tudi odličen vir za pridobivanje novih prejemnikov; nekatera imajo prav posebne rešitve za povečanje števila prejemnikov baze;

4. Slike in tekst v mailu – raziskava Science of Email Report podjetja HubSpot iz leta 2014 je pokazala, da imata dve tretjini prejemnikov raje maile z več slikami kot tekstom; ne pozabimo, da moramo ustvariti mail v html in besedilnem formatu, da se mail lepo prikaže tudi tistim, ki uporabljajo strožje odjemalce pošte;

Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja

5. Uporaba pop-up polja na spletni strani – morda se zdi na prvi pogled ta rešitev moteča, toda statistika kaže, da je zelo učinkovit način za povečanje baze prejemnikov;

Pop-up polja so zelo učinkovit način za povečanje baze prejemnikov;

6. Prijava Double Opt-in – ta oblika uporabniku omogoča, da svojo prijavo na mailing seznam odda dvakrat: najprej z vpisanim e-naslovom prek spletnega obrazca, kar sproži pošiljanje maila na uporabnikov e-naslov, prek katerega še drugič s klikom na povezavo znotraj maila aktivira prijavo;

7. Real-time e-mail marketing – pomeni pošiljanje ciljanih in relevantnih sporočil ob določenem času točno določenemu potencialnemu kupcu z določeno ponudbo;

Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

8. E-mail marketing glede na lokacijo – ta trend se nanaša na prejšnjega o real-time e-mail marketingu; primer: z uporabo Google Maps in določitvijo lokacije kupca mu lahko pošljemo mail s kuponom za popust v najbližji trgovini;

9. Čas pošiljanja – žal ne obstaja enoten najbolj primeren termin, ki bi veljal za vse prejemnike e-pošte; veljajo splošne smernice, da je e-maile za B2B dobro pošiljati dopoldne med tednom od torka do četrtka, za B2C pa tudi čez vikend; toda zadnje raziskave kažejo, da odpiramo maile tudi zvečer in ob ponedeljkih, ki je veljal za najmanj primeren dan; najboljši nasvet je zato A/B testiranje.

Pri vsaki strategiji za e-mail marketing moramo upoštevati vse faktorje in biti na tekočem s trendi. Osnovno vodilo uspeha pa je testiranje pred pošiljanjem maila, predvsem pa potem, ko že imamo odziv naših prejemnikov, saj nam spremljanje statistike omogoča nenehno optimizacijo.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Email marketing!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje