9 vprašanj, ki jih zastavite svojim dobaviteljem

Izkušeni podjetniki točno vedo, kaj se morajo dogovoriti z dobaviteljem, preden podpišejo pogodbo. Vsem tistim, ki ste še na začetku podjetniške poti, pa bo prav prišlo nekaj nasvetov izkušenega svetovalca s področja vodenja inventure in distribucije.
Bi si želeli, da vam stranke pravočasno plačajo račun?

Bi si želeli, da vam stranke pravočasno plačajo račun? (Vir slike: sxc.hu)

»Lastniki manjših podjetij bi si morali sestaviti nov seznam zahtev za dobavitelje«, svetuje Jason Bader, vodja podjetja The Distribution Team iz ZDA, ki je specializirano za svetovanje s področja vodenja inventure in distribucije.

Predstavljamo vam 9 vprašanj, ki jih morate zastaviti dobaviteljem, s katerimi nameravate pričeti poslovati. Jason Bader priporoča, da se o naslednjih tematikah pogovorite, še preden sklenete pogodbo.

1. Kakšni so pogoji plačila? Ali se glede pogojev plačila lahko še kaj pogajamo?

Podaljšan rok plačila ali odlog plačila vam lahko pride še kako prav.

2. Kakšni bodo moji končni stroški?

Ko vam dobavitelj pošlje cenik za material, ga morate vprašati še za morebitna doplačila in pristojbine.

3. Imate pisno potrdilo o odgovornosti za dobavljeno blago?

Vaš dobavitelj vam mora pisno zagotoviti, da je zavarovan oz. bo kril nastalo škodo v primeru napake na njegovem blagu.

4. Lahko blago vrnem, če se ne bo prodajalo?

Kaj boste naredili s skladiščem produktov ali z materialom za produkt, ki se ne prodaja? Še preden sklenete pogodbo, se z dobaviteljem dogovorite o pogojih za morebitno vrnitev blaga.

5. Kaj se zgodi, če blago ni dostavljeno?

Skoraj zagotovo se bo kdaj zgodilo, da blago ne bo dostavljeno pravočasno. Kaj torej storiti v takšnem primeru? Boste za prepozno dostavljeno blago dobili popust?

6. Kakšno maržo lahko pričakujem?

Kot distributer se pri proizvajalcu pozanimajte, koliko lahko zaslužite z določenim proizvodom.

7. Pod kakšnimi pogoji lahko pride do spremembe cene?

To vprašanje morate zastaviti zato, da vam dobavitelj ne bo pričel dvigovati cen brez posebnega razloga.

8. Ponujate količinski popust?

Velikokrat dobavitelji ponujajo popust za večjo količino dostavljenega blaga.

9. Kdaj postanem lastnik blaga?

Pri dobavitelju se morate pozanimati, ali postane blago vaše takoj, ko je dostavljeno, ali imate dovoljeno določeno obdobje za pregled blaga in njegove kakovosti.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje