Osebnostne lastnosti uspešnega vodje

Avtor — 16.11.2011
Uspešen vodja je oseba z močnim karakterjem, ki v svojih zaposlenih vzbuja zaupanje in iz njih izvablja najboljše lastnosti. Dobrega vodenja se ne da naučiti čez noč, saj gre za proces, ki traja več let. Vsekakor je za to potrebno veliko časa, energije in izobraževanj.
Osebnostne lastnosti uspešnega vodje

Katere so lastnosti uspešnega direktorja? (sxc.hu)

Da lahko vodja podjetje učinkovito vodi, mora biti motiviran in hrepeneti po usmerjanju drugih. Prav tako je pomembno, da ves čas razvija sledeče osebnostne lastnosti.

  1. Samozavedanje. Vodja z visoko stopnjo samozavedanja venomer razmišlja o sebi, svojem življenju in notranjih motivih ter se osebnostno razvija. Taka oseba sprejema odgovornost za svoje življenje in preseže vlogo žrtve, ko bi za svoja ravnanja krivil zaposlene. Ker zaupa v svoje sposobnosti in se zna soočati z izzivi, sprejema pravilne odločitve in spodbuja zaposlene, da mu sledijo.
  2. Komunikacijske sposobnosti. Uspešen vodja bo poskrbel za učinkovito komunikacijo s svojimi podrejenimi, partnerji in strankami. Komunikacijske sposobnosti se razvijajo ves čas, zato mora temu področju posvetiti veliko pozornosti. Sporočilo se mora naučiti prenašati razumljivo in povezano, poleg tega pa mora zaupati v svoje besede in verjeti v to, kar je pravkar povedal.
  3. Optimizem. Posedovanje sposobnosti, da oseba v težki situaciji nadzoruje svoje obnašanje in ostane optimistična, je ena izmed najpomembnejših osebnostnih lastnosti dobrega vodje. Optimisti se znajo soočati z napakami in svoje razmišljanje usmerjati v sedanjost in prihodnost. Ne ukvarjajo se s problemi, ampak z rešitvami.
  4. Asertivnost. Asertivna oseba se zaveda svojih občutkov, interesov in potreb ter jih zna jasno izraziti. Pri tem pa zna upoštevati tudi druge ljudi in najti kompromis, ko pride do konflikta. Asertivne osebe izražajo samozavest, odločnost in nepopustljivost, zato so take osebe odlični voditelji.
  5. Fleksibilnost. Sposobnost za hitro odločanje in prilagajanje na spreminjajoče se poslovno okolje, je v današnjem svetu izredno pomembna, saj se le fleksibilni voditelji uspešno soočajo s spremembami v načinu dela. Ker se kar najhitreje prilagajajo trenutni situaciji, tudi hitro raziščejo najboljše možne rešitve in jih uresničijo.
  6. Strateško razmišljanje. Le postavljanje pravih vprašanj vodi do koristnih odgovorov, ki izboljšujejo strategijo vodenja podjetja.
  7. Reševanje problemov. Slej ko prej podjetje naleti na težave in od voditelja podjetja je odvisno, kako jih bo rešil. Podjetnik mora biti sposoben takoj zaznati težave, jih analizirati in narediti načrt, ki bo te težave razrešil.

 

Vir: Task.fm

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje