Agencija Red Orbit prejela prestižno ameriško nagrado Digiday Retail Awards

Avtor — 17.02.2015
Agencija Red Orbit je za projekt From First Click to Last Conversion, ki ga je pripravila za Big Bang, prejela prestižno nagrado Digiday Retail Awards v kategoriji »Best Use of Data« in s tem dokazala, da spada v sam svetovni vrh na področju povezave spletne analitike in marketinga.
Agencija Red Orbit prejela prestižno ameriško nagrado Digiday Retail Awards

Red Orbit je prejel prestižno nagrado Digiday Retail Awards (vir: red-orbit.si)

Nagrade Digiday Retail Awards so podelili v začetku februarja v New Yorku, digitalna agencija Red Orbit pa se je z zmago v svoji kategoriji postavila ob bok svetovnim velikanom, kot sta SapientNitro in JCPenney. Slovenska agencija je zmagala v kategoriji »Best Use of Data«, ki nagrajuje najbolj inovativno uporabo podatkov v digitalnem marketingu s ciljem povečanje prodaje.

Agencija za digitalni marketing Red Orbit in slovenski trgovec na področju zabavne elektronike Big Bang sta v začetku leta 2014 pripravila podroben načrt spremljanja odločitvenega procesa potrošnikov z namenom izboljšanja učinkovitosti spletnega marketinga. Red Orbit je tako v sklopu projekta implementiral napredno spletno analitiko, ki spremlja potrošnike skozi celotni odločitveni proces ter prek različnih naprav in digitalnih kanalov. Na ta način je Red Orbit izboljšal Big Bangov digitalni nastop, Big Bang pa je na podlagi podatkov vpeljal tudi spremembe v svojih fizičnih trgovinah. Rezultati so pokazali velikansko izboljšanje spletne prodaje, konverzije na spletni strani, povprečne vrednosti nakupa in števila nakupov.

Tekmovanje Digiday Retail Awards, ki ga pripravlja eden izmed najvplivnejših medijev na področju digitalnega marketinga in oglaševanja, izpostavlja najboljše svetovne dosežke na področju digitalnega marketinga v segmentu spletnih trgovin. »Žirijo je prepričal celostni pristop k spremljanju procesa odločanja potrošnikov, inovativne povezave podatkov med različnimi digitalnimi in klasičnimi komunikacijskimi kanali ter učinkovita uporaba pridobljenih informacij v digitalnih kampanjah,« so še zapisali v Red Orbitu, kjer se med drugim kot edini v Sloveniji ponašajo s certifikatom Google Analytics Certified Partner.

Preberite tudi
Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji.

Preberite več >>
Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti.

Preberite več >>
Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo – fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več – ta je negativno vrednotena.

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija.

Preberite več >>
Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil.

Preberite več >>
Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

V prispevku, ki je bil objavljen pred kratkim, smo pojasnili prvih šest korakov, ki so potrebni za postavitev dobre PR strategije. Tokrat pa se bomo temu področju posvetili še nekoliko bolj natančno.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih – tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?

Preberite več >>
6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

Ali ste vedeli, da kar 14 odstotkov startupov propade zaradi pomanjkljivega marketinga? Ustanovitelji namreč svoj čas, namesto pridobivanju novih potencialnih kupcev, namenijo zgolj dodelavi poslovne ideje in razvoju produkta.

Preberite več >>
Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje