Ekonomistka, ki daje zgled za družbeno odgovorno ravnanje

Alenka Žumbar Klopčič svoje poslovno delovanje vsakodnevno začini tudi z noto družbene odgovornosti in s tem mnogim predstavlja inspirativen zgled. V eni osebi kot odgovorna urednica in direktorica podjetja Energetika.NET ter ženska s pretanjenim čutom za deprivirane ljudi in živali.
Ekonomistka, ki daje zgled za družbeno odgovorno ravnanje

Alenka Žumbar Klopčič –inspirativni zgled družbeno-odgovornega ravnanja (vir fotografije: Barbara Reya)

Poslovna pot Alenke Žumbar Klopčič se je začela pred skoraj 15 leti, s prihodom na portal Energetika.NET leta 2004 pa se je njena kariera začela strmo vzpenjati.

Kot urednica omenjenega poslovnega portala je med drugim vzpostavila mrežo lokalnih dopisnikov v regiji jugovzhodne Evrope, tako da je bil v letu 2009 vzpostavljen tudi regionalni portal v angleščini in področje delovanja obenem razširjeno na tuje trge. Z letom 2010 pa je prevzela direktorski položaj v omenjenem podjetju, ki pa je danes v poslovnem svetu prepoznano tudi kot medijsko-založniška hiša z lastnimi publikacijami na temo energetike in ekologije.

Goreča želja po družbeno-odgovornem ravnanju

Pri poslovnem delovanju pa je pri mladi ekonomistki vseskozi tlela želja po dobrodelnosti in družbeno odgovornem delovanju. Leta 2010 se je tako odločila napisati prvo zgodbo z naslovom Vigo, in sicer o psičku, ki se je odločil poiskati nov, prijaznejši dom. Slikanica je izšla pri eni izmed slovenskih založb: »Ker smo bili dogovorjeni, da bodo evro od prodanega izvoda namenili enemu izmed zavetišč za živali, kasneje pa sem izvedela, da tega niso storili, sem se odločila, da preverim, če je to res tako nemogoče in sem napisala nove slikanice, pretežno na temo ekologije, sredstva od prodaje pa sem vseskozi namenjala tudi zavetiščem in humanitarnim organizacijam.«

Slikanice so pristale tudi v rokah otrok iz socialno ogroženih družin. »Se pa trudim vseskozi pomagati po svojih močeh tistim, ki to pomoč potrebujejo. Tako bomo ravno ta petek, tik pred začetkom šole, na Center za socialno delo Domžale odpeljali sto šolskih nahrbtnikov, sto paketov barvic in voščenk pa še kup potrebščin, ki so jih nakupili moji prijatelji in somišljeniki. Vse to bo pristalo v rokah otrok iz rejniških družin in iz socialno ogroženih okolij,« z žarom v očeh pojasni Žumbar-Klopčičeva (na sliki levo, fotografija: Jan Bročič).

»Spoštovanje do drugega živega bitja, pa naj je to rastlina, žival ali človek, kaže, kakšni smo zares mi sami«

Meni namreč, da je ključno ohranjanje narave in dejstvo, da »nismo le njeni paraziti – okolje predstavljajo tudi naši odnosi do živali in nenazadnje naši medsebojni odnosi. Spoštovanje do drugega živega bitja, pa naj je to rastlina, žival ali človek, kaže, kakšni smo zares mi sami,« s svojim mnenjem postreže mlada podjetnica, ki ob tem dodaja še: »Živimo na istem planetu, pa vendar v različnih svetovih. Medtem ko se nekateri intelektualci v razvitem svetu polivajo z vodo v podporo sicer lepemu projektu, ponekod hodijo ljudje po vodo cel dan.«

Tashka – torbica z zgodbo

Tu pa se njena zgodba še ne konča. Pod njenim okriljem je nastala tudi Tashka – torbica z zgodbo, ki hkrati izpostavlja prodornost več slovenskih ustvarjalk in slovensko zgodovino ter spodbuja k nadaljnjemu širjenju kulturno-družbenih obzorij; slednje s tem, da je na podlogi v torbicah natisnjeno besedilo iz ene od njenih knjig.

Tashka (na sliki levo, fotografija: Barbara Reya) pa je tudi izdelek z razvojnim poslanstvom, saj je 10 evrov od prodane torbice namenjenih v sklad podjetja Eko knjiga, katerega lastnica je. S sredstvi iz tega sklada pa Eko knjiga pod okriljem programa Modri svet za mlade, ki ga je Žumbar-Klopčičeva ustanovila skupaj z medijsko-založniško hišo Energetika.NET, nagrajuje dela izkušenj željnih mladih, ki jih Energetika.NET že opremlja tudi s praktičnimi znanji – s področja marketinga in novinarstva v energetiki –, poslovnimi izkušnjami in seveda s priporočili za nadaljnjo kariero.

Pri Tashki pa je tik pred začetkom šole nastal še projekt Dobre toaletke za šolske potrebščine, pri katerem so 5 evrov od vsake prodane toaletke – cena toaletke je 10 EUR in ostalo gre le za pokritje materialnih stroškov – namenili za nakup že omenjenih nahrbtnikov, barvic in voščenk.

V bližnji prihodnosti odprtje Srečne hiše

»V prihodnosti želim še naprej karseda dobro delati na vseh področjih svojega delovanja – v poslovnem svetu in po dušni plati. Slednje bo odražala tudi Srečna hiša, ki jo bomo novembra s pomočjo podjetja Hutko odprli v Lukovici pri Domžalah, kot igralnico in učni prostor z učno pomočjo za otroke. Cilj projektov, ki jih bo Srečna hiša izvajala, bo pa predvsem delati na premoščanju razlik med otroki našega planeta,« še pojasnjuje Alenka.

Njihov slogan se namreč glasi: Lokalno veselje za globalno srečo! in v okviru tega poslanstva je že v teku projekt Pisma sveta, kjer so otroci iz osnovne šole v Krašnji napisali pisma in narisali risbice za svoje vrstnike vasi Jugudul v Gvineji Bissau, ti pa bodo jeseni, ko jim bodo izdelke predali, storili enako za otroke iz Slovenije.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje