Ali ima vaša ideja potencial za uspeh?

Avtor Maja Borštnik — 15.05.2014
Komentiraj!
Začetek poslovanja je vedno težak. Še težji pa je, če ideja o poslovanju, katero nameravamo uresničiti s podjetjem, ni prava. Zato je zelo pomembno, da poiščemo za nas najprimernejšo idejo, ki bo hkrati imela velik potencial za uspeh.
Ali ima vaša ideja potencial za uspeh?

Ali ima vaša ideja potencial za uspeh? (Vir slike: Freeimages.com)

Preden se lotimo uresničevanja poslovne ideje, je dobro, da se prepričamo o sami kvaliteti naše ideje in o njenem potencialu. To pomeni, da si moramo najprej zastaviti nekaj vprašanj. 

Ali obstaja tržišče za mojo poslovno idejo?

S tržno raziskavo moramo preveriti, ali sploh obstajajo stranke, ki bi kupile naš produkt oziroma storitev. Veliko podjetij nastane, še preden dobijo prve kupce, in prav to je razlog, da se obdržijo le kratek čas. Nujno je, da s služenjem začnemo čimprej, saj bomo tako dobili potrebna sredstva za reinvestiranje v dejavnost, hkrati pa bomo dobili tudi koristne namige naših strank o tem, kaj še izboljšati in kaj dodati.

Bodo zaslužki pokrili stroške?

Naredite natančen izračun in ugotovite, kakšni stroški bodo spremljali gradnjo vašega podjetja. Razmisliti morate o vseh vidikih poslovanja: od stroškov proizvodnje, nakupa potrebnih materialov, stroškov za trženje in promocijo, najem spletne domene za predstavitveno stran, do najema poslovnih prostorov in plačila prvim zaposlenim. 

Delavnica Od ideje do denarja >>

Pomislite tudi na to, ali si bodo vaše produkte oz. storitve lahko ljudje privoščili. Začetek poslovanja naj vas ne bi stal preveč: ne želite si namreč, da bi vas vaše novo podjetje potegnilo v minus še preden bi sploh kaj zaslužili z njim.

Ima vaša ideja potencial za širitev?

Vsaka dobra poslovna ideja mora imeti zadosten potencial za širitev. Morda se bodo v prihodnosti vaše ambicije povečale in nenadoma vam majhno podjetje ne bo več zadostovalo, zato si pustite odprte vse možnosti, da kasneje ne bi česa obžalovali. Še preden ustanovite podjetje na določenem področju, se vprašajte, kakšno bo stanje na tržišču čez 1, 3 ali 5 let. Menite, da bo prostor za vaše nove storitve oz. produkte?

Imate nekaj, kar vas ločuje od drugih?

Zelo težko boste uspeli z izdelkom, ki ima na trgu že hudo konkurenco, zato morate poiskati način, kako boste izstopali iz množice in ljudem ponudili nekaj svežega. Ni nujno, da gre za poslovno idejo, ki doslej še ni bila uresničena, veliko bolj pomembno je to, da ji dodate svoj pridih, ki vas bo ločeval od ostalih. 

Vir: Smarta

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice