Ali ima vaša ideja potencial za uspeh?

Začetek poslovanja je vedno težak. Še težji pa je, če ideja o poslovanju, katero nameravamo uresničiti s podjetjem, ni prava. Zato je zelo pomembno, da poiščemo za nas najprimernejšo idejo, ki bo hkrati imela velik potencial za uspeh.
Ali ima vaša ideja potencial za uspeh?

Ali ima vaša ideja potencial za uspeh? (Vir slike: Freeimages.com)

Preden se lotimo uresničevanja poslovne ideje, je dobro, da se prepričamo o sami kvaliteti naše ideje in o njenem potencialu. To pomeni, da si moramo najprej zastaviti nekaj vprašanj. 

Ali obstaja tržišče za mojo poslovno idejo?

S tržno raziskavo moramo preveriti, ali sploh obstajajo stranke, ki bi kupile naš produkt oziroma storitev. Veliko podjetij nastane, še preden dobijo prve kupce, in prav to je razlog, da se obdržijo le kratek čas. Nujno je, da s služenjem začnemo čimprej, saj bomo tako dobili potrebna sredstva za reinvestiranje v dejavnost, hkrati pa bomo dobili tudi koristne namige naših strank o tem, kaj še izboljšati in kaj dodati.

Bodo zaslužki pokrili stroške?

Naredite natančen izračun in ugotovite, kakšni stroški bodo spremljali gradnjo vašega podjetja. Razmisliti morate o vseh vidikih poslovanja: od stroškov proizvodnje, nakupa potrebnih materialov, stroškov za trženje in promocijo, najem spletne domene za predstavitveno stran, do najema poslovnih prostorov in plačila prvim zaposlenim. 

Delavnica Od ideje do denarja >>

Pomislite tudi na to, ali si bodo vaše produkte oz. storitve lahko ljudje privoščili. Začetek poslovanja naj vas ne bi stal preveč: ne želite si namreč, da bi vas vaše novo podjetje potegnilo v minus še preden bi sploh kaj zaslužili z njim.

Ima vaša ideja potencial za širitev?

Vsaka dobra poslovna ideja mora imeti zadosten potencial za širitev. Morda se bodo v prihodnosti vaše ambicije povečale in nenadoma vam majhno podjetje ne bo več zadostovalo, zato si pustite odprte vse možnosti, da kasneje ne bi česa obžalovali. Še preden ustanovite podjetje na določenem področju, se vprašajte, kakšno bo stanje na tržišču čez 1, 3 ali 5 let. Menite, da bo prostor za vaše nove storitve oz. produkte?

Imate nekaj, kar vas ločuje od drugih?

Zelo težko boste uspeli z izdelkom, ki ima na trgu že hudo konkurenco, zato morate poiskati način, kako boste izstopali iz množice in ljudem ponudili nekaj svežega. Ni nujno, da gre za poslovno idejo, ki doslej še ni bila uresničena, veliko bolj pomembno je to, da ji dodate svoj pridih, ki vas bo ločeval od ostalih. 

Vir: Smarta

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje