Ali ima vaša ideja potencial za uspeh?

Začetek poslovanja je vedno težak. Še težji pa je, če ideja o poslovanju, katero nameravamo uresničiti s podjetjem, ni prava. Zato je zelo pomembno, da poiščemo za nas najprimernejšo idejo, ki bo hkrati imela velik potencial za uspeh.
Ali ima vaša ideja potencial za uspeh?

Ali ima vaša ideja potencial za uspeh? (Vir slike: Freeimages.com)

Preden se lotimo uresničevanja poslovne ideje, je dobro, da se prepričamo o sami kvaliteti naše ideje in o njenem potencialu. To pomeni, da si moramo najprej zastaviti nekaj vprašanj. 

Ali obstaja tržišče za mojo poslovno idejo?

S tržno raziskavo moramo preveriti, ali sploh obstajajo stranke, ki bi kupile naš produkt oziroma storitev. Veliko podjetij nastane, še preden dobijo prve kupce, in prav to je razlog, da se obdržijo le kratek čas. Nujno je, da s služenjem začnemo čimprej, saj bomo tako dobili potrebna sredstva za reinvestiranje v dejavnost, hkrati pa bomo dobili tudi koristne namige naših strank o tem, kaj še izboljšati in kaj dodati.

Bodo zaslužki pokrili stroške?

Naredite natančen izračun in ugotovite, kakšni stroški bodo spremljali gradnjo vašega podjetja. Razmisliti morate o vseh vidikih poslovanja: od stroškov proizvodnje, nakupa potrebnih materialov, stroškov za trženje in promocijo, najem spletne domene za predstavitveno stran, do najema poslovnih prostorov in plačila prvim zaposlenim. 

Delavnica Od ideje do denarja >>

Pomislite tudi na to, ali si bodo vaše produkte oz. storitve lahko ljudje privoščili. Začetek poslovanja naj vas ne bi stal preveč: ne želite si namreč, da bi vas vaše novo podjetje potegnilo v minus še preden bi sploh kaj zaslužili z njim.

Ima vaša ideja potencial za širitev?

Vsaka dobra poslovna ideja mora imeti zadosten potencial za širitev. Morda se bodo v prihodnosti vaše ambicije povečale in nenadoma vam majhno podjetje ne bo več zadostovalo, zato si pustite odprte vse možnosti, da kasneje ne bi česa obžalovali. Še preden ustanovite podjetje na določenem področju, se vprašajte, kakšno bo stanje na tržišču čez 1, 3 ali 5 let. Menite, da bo prostor za vaše nove storitve oz. produkte?

Imate nekaj, kar vas ločuje od drugih?

Zelo težko boste uspeli z izdelkom, ki ima na trgu že hudo konkurenco, zato morate poiskati način, kako boste izstopali iz množice in ljudem ponudili nekaj svežega. Ni nujno, da gre za poslovno idejo, ki doslej še ni bila uresničena, veliko bolj pomembno je to, da ji dodate svoj pridih, ki vas bo ločeval od ostalih. 

Vir: Smarta

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje