Ali je čas za novo poslovno idejo?

Avtor Maja Borštnik — 18.07.2012
Komentiraj!
V podjetje ste dali svojo dušo, čas in denar, a se kljub temu še vedno soočate z velikimi težavami. Preberite si, kako prepoznati znake, ki nakazujejo na to, da je prišel skrajni čas, da opustite svojo poslovno idejo.
Ali je čas za novo poslovno idejo?

Ali je čas za novo poslovno idejo? (Vir slike: sxc.hu)

Dejstvo je, da več kot 80 odstotkov podjetij propade v prvih petih letih poslovanja. Zelo redko se zgodi, da podjetnik uspe s svojim prvim poskusom, zato se je potrebno zavedati, da je včasih potrebno odnehati še preden porabite vsa denarna sredstva in zapravite preveč svojega dragocenega časa.

Ena največjih napak, ki jo podjetnik lahko napravi, je hoja z glavo skozi zid. Pogosto si podjetniki ne želijo priznati napačnih predpostavk, saj so na svojo poslovno idejo preveč navezani. Kljub temu, da se zavedajo dejstva, da tonejo čedalje globlje, svoje poslovne vizije ne opustijo in zanjo trošijo čedalje več denarja in časa, to pa jih ne pripelje nikamor.

Vprašajte se, ali ste morda edini, ki še verjame v vaše podjetje. Poskusite se spomniti, kakšno mnenje imajo o vašem podjetju ljudje iz okolice, ter ali so vas že želeli posvariti pred neuspehom. Okolica je namreč na zunanje negativne znake bolj dovzetna in manj pristranska.

Da je čas za novo poslovno idejo, vam pokaže tudi konkurenca. Vprašati se morate, ali je vaša konkurenca preprosto boljša od vas in koliko časa boste potrebovali, da jo boste ujeli. Če vas je že preveč prehitela, vam je morda nikoli ne bo uspelo dohiteti, zato je morda primerneje, da nekoliko zasukate svojo podjetniško pot v drugo smer in potrošnikom ponudite nekaj drugačnega.

Če si boste znali priznati, da je čas za novo poslovno idejo ali spremembo poslovnega načrta in boste zmožni, da si priznate neuspeh, si boste odprli pot za nove priložnosti. Ne pozabite - neuspeh je zgolj vmesni postanek na poti do uspeha.

Vir: Young Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice