Ali lahko hobi spremenite v podjetje?

Avtor Ursa Kostic — 04.12.2008
Komentiraj!
Podjetja lahko zrastejo iz preprostih idej. Postavlja pa se vprašanje ali lahko navaden ljubitelj, ki je strasten do svojega hobija, postane uspešen podjetnik
Ali lahko hobi spremenite v podjetje?

Hobi je lahko uspešna poslovna ideja.

Mnogim je to že uspelo. Mlada mamica iz Burnabya je odprla podjetje z nedrsečimi copati, ki jih je najprej izdelala za svojega sina. Računovodja iz Ontaria je na podlagi svojega navdušenja nad Elvisom Presleyem ustanovil v podjetje s spominki. Če se vam doma nabirajo knjige pa lahko recimo odprete knjigarno.

Ključ do uspeha je odnos. Če je podjetnik sposoben svojo ljubezen do hobija podrediti vodenju in potrebam podjetja, ga lahko zagnanost pripelje daleč.

Strokovnjaki predlagajo, da najprej izračunate koliko boste morali zaslužiti, da se vam splača zapustiti službo. To naredite tako, da seštejete stroške poslovanja in osebne izdatke. Rezultat nato delite s profitno maržo vaše panoge in dobite točko preloma, ki vam pove kdaj prihodki postanejo večji od stroškov. Če na leto potrebujete npr. 100.000 eurov in je standarda profitna marža v vaši panogi 20 odstotkov, boste (po formuli 100.000 €/ 0,2) potrebovali letne prihodke v višini 500.000 eurov, da boste dosegli svoj cilj. Nato se prepričajte ali lahko z vašim proizvodom zaslužite toliko denarja.

Če je odgovor pritrdilen pa se še enkrat vprašajte ali si res želite spremeniti hobi v podjetje. V tem primeru boste zelo verjetno morali biti pripravljeni delati po naročilu, v večjih količinah, čeprav ste npr. prej uživali v umetniški izdelavi unikatnih kosov.

Še vedno pa drži tudi naslednji rek Konfucija: "Izberi si opravilo, ki ga imaš rad in ne bo ti treba delati niti en dan v življenju".


Vir: Business Opportunities Weblog

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice