Ali lahko hobi spremenite v podjetje?

Podjetja lahko zrastejo iz preprostih idej. Postavlja pa se vprašanje ali lahko navaden ljubitelj, ki je strasten do svojega hobija, postane uspešen podjetnik
Ali lahko hobi spremenite v podjetje?

Hobi je lahko uspešna poslovna ideja.

Mnogim je to že uspelo. Mlada mamica iz Burnabya je odprla podjetje z nedrsečimi copati, ki jih je najprej izdelala za svojega sina. Računovodja iz Ontaria je na podlagi svojega navdušenja nad Elvisom Presleyem ustanovil v podjetje s spominki. Če se vam doma nabirajo knjige pa lahko recimo odprete knjigarno.

Ključ do uspeha je odnos. Če je podjetnik sposoben svojo ljubezen do hobija podrediti vodenju in potrebam podjetja, ga lahko zagnanost pripelje daleč.

Strokovnjaki predlagajo, da najprej izračunate koliko boste morali zaslužiti, da se vam splača zapustiti službo. To naredite tako, da seštejete stroške poslovanja in osebne izdatke. Rezultat nato delite s profitno maržo vaše panoge in dobite točko preloma, ki vam pove kdaj prihodki postanejo večji od stroškov. Če na leto potrebujete npr. 100.000 eurov in je standarda profitna marža v vaši panogi 20 odstotkov, boste (po formuli 100.000 €/ 0,2) potrebovali letne prihodke v višini 500.000 eurov, da boste dosegli svoj cilj. Nato se prepričajte ali lahko z vašim proizvodom zaslužite toliko denarja.

Če je odgovor pritrdilen pa se še enkrat vprašajte ali si res želite spremeniti hobi v podjetje. V tem primeru boste zelo verjetno morali biti pripravljeni delati po naročilu, v večjih količinah, čeprav ste npr. prej uživali v umetniški izdelavi unikatnih kosov.

Še vedno pa drži tudi naslednji rek Konfucija: “Izberi si opravilo, ki ga imaš rad in ne bo ti treba delati niti en dan v življenju”.

Vir: Business Opportunities Weblog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje