Ali lahko zaračunate 70% več zaradi novega imena?

Ste se ujeli v past nizkih cen za vaše storitve ali proizvode? Problem morda sploh ni v tem kaj prodajate. Morda potrebujete zgolj novo ime blagovne znamke ali podjetja - ime, ki obljublja kakovost. Predstavljamo vam primer motela, ki je postal hotel in zacel zaračunavati višje cene za iste sobe.
Ali lahko zaračunate 70% več zaradi novega imena?

Ali lahko zaračunate 70% več zaradi novega imena? (Vir slike: sxc.hu)

Lekcijo o tem, kako je lahko za slab posel krivo ime vašega podjetja oz. ime blagovne znamke so pokazali v seriji z naslovom Hotel Impossible, kjer si je izkušen hotelir Anthony Melchiorri ogledal majhen hotel v Miami-ju, ZDA z milijonsko izgubo.

Hotel ali motel?

Melchiorri je sprva izpostavil problem z imenovanjem hotela: na vrhu zgradbe je stal velik neonski napis „Motel New Yorker”, nad vhodnimi vrati pa še en napis „The New Yorker – Boutique Hotel”. Stranke imajo namreč zelo drugačno predstavo o storitvi, če je ta imenovana motel ali pa hotel. Pod besedo hotel si stranka predstavlja visoko kvaliteto, pod motel pa veliko nižjo kakovost storitve.

Melchiorri je lastnikom motela priporočal naj uporabljajo zgolj besedo hotel in dvignejo ceno nočitve iz trenutnih 79 USD za 70%.

Za nadaljnje izboljšave je Melchiorri predlagal uskladitev izgleda objekta z uporabo besede „hotel”. Priporočal je preureditev vrta, ki ga je imel motel, kjer bi lahko gostje uživali v zajtrku ali večerji (nekaj, česar moteli v bližini ne ponujajo).

70 odstotkov višje cene

Z majhno investicijo je hotel praktično čez noč pričel zaračunavati veliko več za nespremenjene sobe.

Glede na precejšnjo izgubo, ki jo je imelo podjetje bo zgolj čas pokazal ali se je repozicioniranje zgodilo v pravem času. Ne glede na to, ali bo posel oživljen, pa imata lastnika hotela sedaj prednost pri prodaji hotela (v kolikor bi do tega prišlo).

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje