Ali lahko zaračunate 70% več zaradi novega imena?

Avtor Saba Resnik — 15.05.2012
Komentiraj!
Ste se ujeli v past nizkih cen za vaše storitve ali proizvode? Problem morda sploh ni v tem kaj prodajate. Morda potrebujete zgolj novo ime blagovne znamke ali podjetja - ime, ki obljublja kakovost. Predstavljamo vam primer motela, ki je postal hotel in zacel zaračunavati višje cene za iste sobe.
Ali lahko zaračunate 70% več zaradi novega imena?

Ali lahko zaračunate 70% več zaradi novega imena? (Vir slike: sxc.hu)

Lekcijo o tem, kako je lahko za slab posel krivo ime vašega podjetja oz. ime blagovne znamke so pokazali v seriji z naslovom Hotel Impossible, kjer si je izkušen hotelir Anthony Melchiorri ogledal majhen hotel v Miami-ju, ZDA z milijonsko izgubo.

Hotel ali motel?

Melchiorri je sprva izpostavil problem z imenovanjem hotela: na vrhu zgradbe je stal velik neonski napis „Motel New Yorker”, nad vhodnimi vrati pa še en napis „The New Yorker - Boutique Hotel”. Stranke imajo namreč zelo drugačno predstavo o storitvi, če je ta imenovana motel ali pa hotel. Pod besedo hotel si stranka predstavlja visoko kvaliteto, pod motel pa veliko nižjo kakovost storitve.

Melchiorri je lastnikom motela priporočal naj uporabljajo zgolj besedo hotel in dvignejo ceno nočitve iz trenutnih 79 USD za 70%.

Za nadaljnje izboljšave je Melchiorri predlagal uskladitev izgleda objekta z uporabo besede „hotel”. Priporočal je preureditev vrta, ki ga je imel motel, kjer bi lahko gostje uživali v zajtrku ali večerji (nekaj, česar moteli v bližini ne ponujajo).

70 odstotkov višje cene

Z majhno investicijo je hotel praktično čez noč pričel zaračunavati veliko več za nespremenjene sobe.

Glede na precejšnjo izgubo, ki jo je imelo podjetje bo zgolj čas pokazal ali se je repozicioniranje zgodilo v pravem času. Ne glede na to, ali bo posel oživljen, pa imata lastnika hotela sedaj prednost pri prodaji hotela (v kolikor bi do tega prišlo).

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!