Ali morate izdelati letno poročilo?

V nadaljevanju si preberite, ali morajo zasebniki, ki niso samostojni podjetniki posamezniki, izdelati letno poročilo in ga predložiti na AJPES oziroma kam drugam ter kdo sploh so zavezanci za sestavitev letnega poročila po SRS 39.
Prispevki za družbenike, ki so poslovodne osebe - marec

Prispevki za socialo za družbenike, ki so poslovodne osebe – marec 2012 (Vir slike: sxc.hu)

Zavezanci za sestavitev letnega poročila po SRS 39 so mali podjetniki in drugi zasebniki, razen tistih, ki ugotavljajo osnovo za davek od dohodka iz dejavnosti na podlagi normiranih odhodkov. Letno poročilo po SRS 39 obsega bilanco stanja in izkaz poslovnega izida.

Vendar pa zasebniki ne predložijo letnega poročila na AJPES, pač pa so dolžni oba računovodska izkaza (bilanco stanja in izkaz poslovnega izida) predložiti davčnemu organu skupaj z obračunom akontacije dohodnine od dohodka, doseženega z opravljanjem dejavnosti.

Več uporabnih nasvetov, kako ustanoviti podjetje, kdaj, zakaj in kako odpreti s.p., kako je s tekočim poslovanjem pri opravljanju dejavnosti v obliki s.p. ter na kaj še posebej paziti na začetku samostojne podjetniške poti, si preberite v brošuri za vsakega samostojnega podjetnika Sam svoj šef – samostojni podjetnik!

Vir: Verlag Dashöfer

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje