Ali obstajajo marketinški poslovni angeli?

Avtor Romana Škerjanc — 30.06.2015
Komentiraj!
Poslovni angeli (angl. business angels) so posamezniki ali podjetja, ki lastna sredstva vlagajo v perspektivne posameznike, podjetja ali projekte. Ta oblika financiranja je priljubljena in zelo razširjena.
Ali obstajajo marketinški poslovni angeli?

Ali obstajajo marketinški poslovni angeli?

Je odlična priložnost za vse tiste, ki imajo ideje, nimajo pa zadostnih resursov, da bi jih razvili in se razširili. Poslovni angeli poleg lastnih sredstev vlagajo tudi svoje znanje in izkušnje. Predvsem izkušnje in znanje sta tisti dve postavki, ki predstavljata dodano vrednost za prejemnika pomoči.

Največkrat poslovni angeli vlagajo direktno v razvoj, proizvodnjo ideje, redko pa izrecno samo v marketinške aktivnosti. Za širitev in razvoj podjetja pa je zelo pomemben vložek v marketing oziroma vložek v relevantne komunikacijske kanale, prek katerih se lahko doseže ciljno publiko.

Dejstvo je, da brez marketinga ne obstajaš, zato je premišljena naložba v relevantne kanale zelo pomembna. V praksi se vse prevečkrat dogaja, da podjetja večino vložka namenijo razvoju poslovne ideje, manjši delež pa nato še v marketing, ki edini prinaša prepoznavnost in vrača naložbo. Posledica tega je, da podjetjem tako zmanjka resursov, ki bi jih po razvoju ideje nujno potrebovali za marketing. Mnoga podjetja tako na koncu pogosto ostanejo brez dobrega in kvalitetnega marketinga, kar je velika škoda, saj so nekatere ideje resnično obetavne.

Marketing s krili

Tudi znotraj marketinških aktivnosti obstaja hierarhija dejavnosti, ki imajo prednost, ko se moramo odločiti, kam bomo vložili sredstva. Na koncu repa se po navadi znajde optimizacija, ki zahteva veliko časa in vložka, rezultati pa so vidni šele po nekaj mesecih. Lahko vaš projekt dobi krila?

Kaj optimizacija spletne strani sploh pomeni in zakaj je pomembna?

Optimizacija spletnih strani (SEO) je dolgoročni proces v marketingu, ki omogoča, da se spletna stran uvrsti čim višje med organskimi zadetki v iskalniku. S pomočjo optimizacije se tudi poveča relevanten obisk na strani, posledično pa pride do povečanja št. konverzij. Optimizacija se marsikomu zdi preprosta, a so zanjo potrebne izkušnje, znanje in čas.

Proces optimiziranja temelji na naprednih algoritmih, pravilih, metodah in tehnikah, zato je optimizacijo bolje prepustiti strokovnjakom oziroma dobri SEO-ekipi, v kateri vsak posamezen člen maksimalno poskrbi za svoje področje: vsebino, strukturo, postavitev, zunanje povezave ipd.

Na trgu je opaziti, da podjetja odlašajo s pričetkom SEO-aktivnosti ali pa jo zaradi neučakanosti prekinejo, še preden se lahko pokažejo rezultati.

Kampanja ½ leta brezplačna zunanja optimizacija strani

Morda ste že opazili kampanjo, ki jo je pripravila agencija za digitalni marketing W3B in je namenjena rasti in razvoju petih perspektivnih idej oziroma projektov. Kampanja ½ leta brezplačna optimizacija strani vključuje polletno zunanjo (off-site) optimizacijo spletne strani za do pet ključnih besed za slovenski trg. Pri izbiri projektov bodo upoštevali potencial projekta ter tehnične in vsebinske lastnosti spletne strani.

Ker agencija verjame v projekte in želi družbi povrniti, kar ji daje, akcije ne pogojuje z nakupom, pogodbo ali obvezo. V marketinškem svetu želi ustvariti zaupanje in standarde. Podjetja, projekti in ideje se lahko na zunanjo optimizacijo prijavijo do vključno 5. julija 2015 prek kontaktnega obrazca. Izbrana podjetja bodo povabili na sestanek.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!