Ali se fizičnim trgovinam izteka čas?

Raziskave kažejo, da je 83% uporabnikov spleta vsaj enkrat kupovalo na spletu, več kot polovica že večkrat. Rast spletnih nakupov bo po pričakovanjih rasla še naprej v leto 2014 - napovedi kažejo na kar 47% rast.

Še posebej neverjetne so številke pri mladih, saj jih vse več (v nekaterih državah tudi do 66%) opravi več nakupov preko interneta kot v fizičnih trgovinah.

Zakaj se potrošniki raje odločajo za nakupe preko spleta? Prednosti je veliko. Med glavne razloge kupci navajajo prihranek na času, večjo izbiro izdelkov ter lažjo primerjavo med različnimi izdelki in cenami. Ne gre zanemariti tudi izogib čakanju v vrsti pri blagajni ter dejstvo, da so izdelki na spletu pogosto bolj prijazni za denarnico.

Spletna prodaja pa s seboj prinaša tudi nekaj unikatnih težav, ki jih v fizičnih trgovinah ni. Med največje probleme spada varnost. Zaupanje do nakupovanja preko spleta sicer narašča, a med strankami se občasno še vedno porajajo dvomi. Temu se lahko uspešno izognemo predvsem z dobro zasnovano vizualno podobo, ki kupcu vliva zaupanje, ter z dodanimi elementi, ki povečajo zaupanje in občutek varnosti.

Stranke navajajo tudi, da pri spletnih nakupih pogrešajo osebni stik s prodajalci. Tej težavi se lahko presenetljivo dobro izognemo s skrbno načrtovano uporabniško izkušnjo in kreativnimi teksti, ki vsebujejo osebno noto, ter navdušijo obiskovalca. Pozorni moramo biti na vsak detajl, saj vsak gumb, ki ga uporabniki vidijo, vpliva na njihovo dojemanje nakupa.

Negativna lastnost nakupovanja preko spleta je tudi čakanje, da izdelek dobimo v roke. Tudi z ekspresno pošto moramo običajno na pošiljko čakati vsaj en dan. Trgovci lahko tu za optimalno izkušnjo poskrbijo z efektivnim upravljanjem zalog, skladiščenja in pošiljanja, kar pa je v globaliziranem svetu vse večja umetnost.

Zadnja stvar na spisku nerganja je dejstvo, da izdelka kupci ne morejo preizkusiti, preden ga naročijo. Parfuma ne morejo povohati in rute si ne morejo oviti okrog vratu. Popolne rešitve ni, zaenkrat si kupci artikle velikokrat ogledajo v fizični trgovini in se zaradi ugodnejšega nakupa vseeno odločijo za nakup preko spleta, nekatere spletne trgovine pa že ponujajo možnost vračila artiklov brez stroškov na kupčevi strani.

Kaj so najpogostejše napake, ki jih trgovci zakrivijo na spletu?

S popularnostjo tabličnih računalnikov in pametnih telefonov so spletne trgovine postale še bolj dostopne na vsakem koraku. A v kolikor trgovina ni prirejena za uporabo na mobilnih napravah, lahko to kupce le odžene.

Stranke zmoti tudi slaba kvaliteta spletne strani, fotografij produktov in njihovih opisov. Slabo izdelana spletna trgovina kupce zmede in vzbudi dvom o varnosti nakupa, neinformativni opisi in fotografije pa jih prisilijo v nakup pri konkurenci.

Zelo draga napaka trgovcev je nerazumevanje analitike. Podatki, ki so nam na voljo preko analitičnih orodij, lahko delajo čudeže pri optimizaciji prodajnega procesa. Koliko strank dobimo preko različnih kanalov in marketinških kampanj? Koliko strank pride do košarice, a ne dokonča nakupa? Katere izdelke si stranke ogledujejo, a se ne odločijo za njihov nakup? Vsi ti podatki so neprecenljivi, če jih spremljamo in pravilno interpretiramo.

Ali že prodajate na spletu? Startup šola Hekovnik vabi na brezplačen informativni dan izobraževalnega programa start:Ecommerce, kjer vam bodo strokovnjaki povedali, kako dosegati maksimalen uspeh s spletno prodajo ter pomesti s konkurenco. Predavali bodo predstavniki ecommerce platforme Shopamine, Pošte Slovenije, strokovnjaki za analitiko in raziskavo trga iz Hekovnika ter Studia Moderna, vodilne večkanalne e-trgovinske platforme z direktno povezavo do potrošnika v centralni in vzhodni Evropi.

Kaj še čakate, prijavite se tukaj!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje