Ali se fizičnim trgovinam izteka čas?

Raziskave kažejo, da je 83% uporabnikov spleta vsaj enkrat kupovalo na spletu, več kot polovica že večkrat. Rast spletnih nakupov bo po pričakovanjih rasla še naprej v leto 2014 - napovedi kažejo na kar 47% rast.

Še posebej neverjetne so številke pri mladih, saj jih vse več (v nekaterih državah tudi do 66%) opravi več nakupov preko interneta kot v fizičnih trgovinah.

Zakaj se potrošniki raje odločajo za nakupe preko spleta? Prednosti je veliko. Med glavne razloge kupci navajajo prihranek na času, večjo izbiro izdelkov ter lažjo primerjavo med različnimi izdelki in cenami. Ne gre zanemariti tudi izogib čakanju v vrsti pri blagajni ter dejstvo, da so izdelki na spletu pogosto bolj prijazni za denarnico.

Spletna prodaja pa s seboj prinaša tudi nekaj unikatnih težav, ki jih v fizičnih trgovinah ni. Med največje probleme spada varnost. Zaupanje do nakupovanja preko spleta sicer narašča, a med strankami se občasno še vedno porajajo dvomi. Temu se lahko uspešno izognemo predvsem z dobro zasnovano vizualno podobo, ki kupcu vliva zaupanje, ter z dodanimi elementi, ki povečajo zaupanje in občutek varnosti.

Stranke navajajo tudi, da pri spletnih nakupih pogrešajo osebni stik s prodajalci. Tej težavi se lahko presenetljivo dobro izognemo s skrbno načrtovano uporabniško izkušnjo in kreativnimi teksti, ki vsebujejo osebno noto, ter navdušijo obiskovalca. Pozorni moramo biti na vsak detajl, saj vsak gumb, ki ga uporabniki vidijo, vpliva na njihovo dojemanje nakupa.

Negativna lastnost nakupovanja preko spleta je tudi čakanje, da izdelek dobimo v roke. Tudi z ekspresno pošto moramo običajno na pošiljko čakati vsaj en dan. Trgovci lahko tu za optimalno izkušnjo poskrbijo z efektivnim upravljanjem zalog, skladiščenja in pošiljanja, kar pa je v globaliziranem svetu vse večja umetnost.

Zadnja stvar na spisku nerganja je dejstvo, da izdelka kupci ne morejo preizkusiti, preden ga naročijo. Parfuma ne morejo povohati in rute si ne morejo oviti okrog vratu. Popolne rešitve ni, zaenkrat si kupci artikle velikokrat ogledajo v fizični trgovini in se zaradi ugodnejšega nakupa vseeno odločijo za nakup preko spleta, nekatere spletne trgovine pa že ponujajo možnost vračila artiklov brez stroškov na kupčevi strani.

Kaj so najpogostejše napake, ki jih trgovci zakrivijo na spletu?

S popularnostjo tabličnih računalnikov in pametnih telefonov so spletne trgovine postale še bolj dostopne na vsakem koraku. A v kolikor trgovina ni prirejena za uporabo na mobilnih napravah, lahko to kupce le odžene.

Stranke zmoti tudi slaba kvaliteta spletne strani, fotografij produktov in njihovih opisov. Slabo izdelana spletna trgovina kupce zmede in vzbudi dvom o varnosti nakupa, neinformativni opisi in fotografije pa jih prisilijo v nakup pri konkurenci.

Zelo draga napaka trgovcev je nerazumevanje analitike. Podatki, ki so nam na voljo preko analitičnih orodij, lahko delajo čudeže pri optimizaciji prodajnega procesa. Koliko strank dobimo preko različnih kanalov in marketinških kampanj? Koliko strank pride do košarice, a ne dokonča nakupa? Katere izdelke si stranke ogledujejo, a se ne odločijo za njihov nakup? Vsi ti podatki so neprecenljivi, če jih spremljamo in pravilno interpretiramo.

Ali že prodajate na spletu? Startup šola Hekovnik vabi na brezplačen informativni dan izobraževalnega programa start:Ecommerce, kjer vam bodo strokovnjaki povedali, kako dosegati maksimalen uspeh s spletno prodajo ter pomesti s konkurenco. Predavali bodo predstavniki ecommerce platforme Shopamine, Pošte Slovenije, strokovnjaki za analitiko in raziskavo trga iz Hekovnika ter Studia Moderna, vodilne večkanalne e-trgovinske platforme z direktno povezavo do potrošnika v centralni in vzhodni Evropi.

Kaj še čakate, prijavite se tukaj!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje