Ali sem dovolj dober vodja?

Ste se kdaj vprašali, če ste dovolj dober vodja? Ali znate iz svojih ljudi dobiti tisto najboljše? Zadovoljujete potrebe rastočega podjetja in zahtevnih strank? Dosegate lastna pričakovanja? Ste pripravljeni sprejeti dodatno odgovornost? Takšna in podobna vprašanja si morate zastavljati redno, če želite biti dober in učinkovit vodja.
Ali sem dovolj dober vodja?

Da postanete uspešen in učinkovit vodja, potrebujete veliko časa, samokritičnosti in dopolnjevanja znanja (slika: sxc.hu).

Velikokrat se zgodi, da se vodje razvijajo in dopolnjujejo do neke točke, nato pa se tam ustavijo. Takšni posamezniki se naučijo zgolj toliko, da obvladajo vsakodnevne rutine in predvidljive zaplete, ki se dogajajo v podjetju. V omenjenem primeru se vodja sprašuje zgolj “Ali sem dovolj dober?” in ne “Ali sem najboljši, sem takšen vodja, kot si želim biti?”

V kolikor ste iskreno dogovorili na zastavljeni vprašanji in je vaš odgovor odločen “da” na drugo vprašanje, potem nimate težav. V kolikor pa je vaš odgovor drugačen oz. ne tako odločen, potem je čas, da se izboljšate.

 

Kaj potrebujete, da postanete dober vodja?

Naučiti se dobrega vodenja in postati dober vodja se ne zgodi čez noč. Vsekakor potrebujete veliko časa, energije in izobraževanj – v tem primeru ne govorimo o tednih ali mesecih, temveč o letih.

 

Kaj počnejo učinkoviti vodje?

Težko se je naučiti nekaj novega, če niste prepričani, v katero smer se morate obrniti. Prav zaradi tega potrebujete mejnike, s pomočjo katerih merite svojo učinkovitost. Pomembno je, da se držite treh: vodenje samega sebe, vodenje mreže in vodenje svoje ekipe. Omenjeni mejniki niso ednini na katere morate biti pozorni, so pa osnova za dobrega vodjo.

 

Kako oceniti trenutni položaj?

Poznati in razumeti pot do učinkovitega in uspešnega vodenja ni dovolj. V kolikor želite doseči napredek, morate najprej vedeti, kje se nahajate. Ni dovolj, da zgolj enkrat ocenite svoj položaj – morate ga ocenjevati redno, s pomočjo nenehnega izpopolnjevanja veščin in znanj, z rednim razmislekom in kritičnim ter iskrenim samoocenjevanjem. Sposobni morate biti priznati lastne napake in se iz njih učiti ter pridobiti kar se da veliko iskrenih povratnih informacij od sodelavcev, ekipe, strank itd.

 

Vir: Hill, Linda in Kent Lineback. Are You The Boss You Need To Be? Blogs.hbr.org, 13.1.2011

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje