Ali skrbite za svoje stranke?

Pokažite svojim strankam, da jih cenite, saj je postavljanje strank na prvo mesto še vedno prvo pravilo dobrega poslovanja. Pomembno je, da vas stranke dojemajo kot podjetje, ki skrbi za svoje stranke, s katerim je preprosto komunicirati, ki rešuje težave in je na voljo za dodatne informacije.
Ali skrbite za svoje stranke?

Poskrbite za svoje stranke.

Naročniške službe so tako vaša
najboljša marketinška poteza. V interakciji s strankami dobite
priložnost, da strankam pokažete skrb za njihove potrebe, da jih
poslušate in upoštevate njihovo mnenje. Poleg tega so stranke najboljši
vir informacij glede vaših storitev, saj vam dajo direkten vpogled v
svoje zadovoljstvo/nezadovoljstvo pri uporabi storitve.

Vedno
poskrbite za kvaliteto vaših storitev. Storitve naj bodo opravljene na
nivoju in naj zadovoljijo potrebe vaših strank. Kadar se pojavi težava
zaradi katerega je stranka nezadovoljna z vašo storitvijo ji
prisluhnite in se lotite reševanja težave takoj. Ne odlašajte in ne
zapletajte situacije z birokracijo, saj boste tako pridobili le jezno
stranko. S stranko se pogovarjajte, ji prisluhnite in poskušajte
najti skupno rešitev. Na vprašanja odgovarjajte prijazno in v kolikor morate
stranko za rešitev težave preusmeriti na drugo osebo v organizaciji
poskrbite, da bo ta oseba rešila težavo.

Zgradite oseben odnos
s strankami, saj so prav stranke ključnega pomena za uspeh vašega
podjetja. Pri soočanju z jezno stranko nikoli ne zavzemite agresivnega
in vzvišenega položaja. Vedno se opravičite za napako in jo poskušajte
popraviti. Tudi, če je stranka nevljudna, sami ostanite vljudni, prisluhnite
ji, saj je to najboljši način za povečanje kredibilnosti podjetja in
pomiritev nevljudne stranke. Prepiranje s stranko bo stanje le
poslabšalo. 

Strankam vedno razložite kako boste rešili težavo,
vodite jih skozi postopek in tako ohranite komunikacijo s stranko. V
kolikor rečete, da boste nekaj naredili to tudi naredite. Točno povejte
stranki kdaj pričakujete rešitev težave. V kolikor težava zadeva več
strank je dobro določiti osebo iz podjetja, ki bo zadolžena za vsako
stranko in bo poskušala rešiti težavo s vsako stranko posebej. Tako bo
vaš odnos s strankami postal bolj oseben, kar bodo stranke zagotovo
cenile. V komunikaciji s strankami bodite pozitivi in hitro reagirajte.
Vsako novo informacijo strankam sporočite.

 

Vir: Converation Agent

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje