Ali skrbite za svoje stranke?

Pokažite svojim strankam, da jih cenite, saj je postavljanje strank na prvo mesto še vedno prvo pravilo dobrega poslovanja. Pomembno je, da vas stranke dojemajo kot podjetje, ki skrbi za svoje stranke, s katerim je preprosto komunicirati, ki rešuje težave in je na voljo za dodatne informacije.
Ali skrbite za svoje stranke?

Poskrbite za svoje stranke.

Naročniške službe so tako vaša
najboljša marketinška poteza. V interakciji s strankami dobite
priložnost, da strankam pokažete skrb za njihove potrebe, da jih
poslušate in upoštevate njihovo mnenje. Poleg tega so stranke najboljši
vir informacij glede vaših storitev, saj vam dajo direkten vpogled v
svoje zadovoljstvo/nezadovoljstvo pri uporabi storitve.

Vedno
poskrbite za kvaliteto vaših storitev. Storitve naj bodo opravljene na
nivoju in naj zadovoljijo potrebe vaših strank. Kadar se pojavi težava
zaradi katerega je stranka nezadovoljna z vašo storitvijo ji
prisluhnite in se lotite reševanja težave takoj. Ne odlašajte in ne
zapletajte situacije z birokracijo, saj boste tako pridobili le jezno
stranko. S stranko se pogovarjajte, ji prisluhnite in poskušajte
najti skupno rešitev. Na vprašanja odgovarjajte prijazno in v kolikor morate
stranko za rešitev težave preusmeriti na drugo osebo v organizaciji
poskrbite, da bo ta oseba rešila težavo.

Zgradite oseben odnos
s strankami, saj so prav stranke ključnega pomena za uspeh vašega
podjetja. Pri soočanju z jezno stranko nikoli ne zavzemite agresivnega
in vzvišenega položaja. Vedno se opravičite za napako in jo poskušajte
popraviti. Tudi, če je stranka nevljudna, sami ostanite vljudni, prisluhnite
ji, saj je to najboljši način za povečanje kredibilnosti podjetja in
pomiritev nevljudne stranke. Prepiranje s stranko bo stanje le
poslabšalo. 

Strankam vedno razložite kako boste rešili težavo,
vodite jih skozi postopek in tako ohranite komunikacijo s stranko. V
kolikor rečete, da boste nekaj naredili to tudi naredite. Točno povejte
stranki kdaj pričakujete rešitev težave. V kolikor težava zadeva več
strank je dobro določiti osebo iz podjetja, ki bo zadolžena za vsako
stranko in bo poskušala rešiti težavo s vsako stranko posebej. Tako bo
vaš odnos s strankami postal bolj oseben, kar bodo stranke zagotovo
cenile. V komunikaciji s strankami bodite pozitivi in hitro reagirajte.
Vsako novo informacijo strankam sporočite.

 

Vir: Converation Agent

Oznake: