Ali skrbite za svoje stranke?

Avtor Aida Osmanagić — 01.04.2009
Komentiraj!
Pokažite svojim strankam, da jih cenite, saj je postavljanje strank na prvo mesto še vedno prvo pravilo dobrega poslovanja. Pomembno je, da vas stranke dojemajo kot podjetje, ki skrbi za svoje stranke, s katerim je preprosto komunicirati, ki rešuje težave in je na voljo za dodatne informacije.
Ali skrbite za svoje stranke?

Poskrbite za svoje stranke.

Naročniške službe so tako vaša najboljša marketinška poteza. V interakciji s strankami dobite priložnost, da strankam pokažete skrb za njihove potrebe, da jih poslušate in upoštevate njihovo mnenje. Poleg tega so stranke najboljši vir informacij glede vaših storitev, saj vam dajo direkten vpogled v svoje zadovoljstvo/nezadovoljstvo pri uporabi storitve.

Vedno poskrbite za kvaliteto vaših storitev. Storitve naj bodo opravljene na nivoju in naj zadovoljijo potrebe vaših strank. Kadar se pojavi težava zaradi katerega je stranka nezadovoljna z vašo storitvijo ji prisluhnite in se lotite reševanja težave takoj. Ne odlašajte in ne zapletajte situacije z birokracijo, saj boste tako pridobili le jezno stranko. S stranko se pogovarjajte, ji prisluhnite in poskušajte najti skupno rešitev. Na vprašanja odgovarjajte prijazno in v kolikor morate stranko za rešitev težave preusmeriti na drugo osebo v organizaciji poskrbite, da bo ta oseba rešila težavo.

Zgradite oseben odnos s strankami, saj so prav stranke ključnega pomena za uspeh vašega podjetja. Pri soočanju z jezno stranko nikoli ne zavzemite agresivnega in vzvišenega položaja. Vedno se opravičite za napako in jo poskušajte popraviti. Tudi, če je stranka nevljudna, sami ostanite vljudni, prisluhnite ji, saj je to najboljši način za povečanje kredibilnosti podjetja in pomiritev nevljudne stranke. Prepiranje s stranko bo stanje le poslabšalo. 

Strankam vedno razložite kako boste rešili težavo, vodite jih skozi postopek in tako ohranite komunikacijo s stranko. V kolikor rečete, da boste nekaj naredili to tudi naredite. Točno povejte stranki kdaj pričakujete rešitev težave. V kolikor težava zadeva več strank je dobro določiti osebo iz podjetja, ki bo zadolžena za vsako stranko in bo poskušala rešiti težavo s vsako stranko posebej. Tako bo vaš odnos s strankami postal bolj oseben, kar bodo stranke zagotovo cenile. V komunikaciji s strankami bodite pozitivi in hitro reagirajte. Vsako novo informacijo strankam sporočite.

 

Vir: Converation Agent

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice