Ali vaše podjetje potrebuje mobilno aplikacijo?

Avtor Maja Borštnik — 25.02.2014
Komentiraj!
Veliko podjetij dandanes razmišlja o tem, ali je vredno investirati v razvoj mobilne aplikacije, ki bo njihovo podjetje predstavljala v kar najboljši možni luči ter bo pritegnila številne uporabnike. Toda preden se lotijo razvoja, se morajo vprašati, ali mobilno aplikacijo sploh potrebujejo.
Ali vaše podjetje potrebuje mobilno aplikacijo?

Ali vaše podjetje potrebuje mobilno aplikacijo? (Vir slike: blog.fireflydigital.com)

Sodeč po rezultatih študije, ki so jo pripravili pri podjetju Deloitte, kar 45 odstotkov uporabnikov pametnih mobilnikov vsaj enkrat tedensko na svojo napravo naloži novo aplikacijo. Po drugi strani pa ugotovitve kažejo, da ima 80 odstotkov aplikacij, ki so jih vključili v študijo, manj kot 1.000 uporabnikov.

Uspeti z mobilno aplikacijo torej še zdaleč ni tako enostavno, kot ste morda mislili, poleg tega pa podjetju lahko predstavlja kar precejšen stroškovni zalogaj. Toda mobilni marketing zadnje čase postaja čedalje bolj pomemben del oglaševanja v skorajda vseh panogah, predvsem zaradi porasta pametnih mobilnikov v zadnjih nekaj letih, zato lahko odlično zaokroži vaše oglaševanje.

Preden se lotite razvoja mobilne aplikacije, je dobro, da si odgovorite na nekaj osnovnih vprašanj.

Najprej se morate vprašati, kakšni so cilji, ki jih želite doseči z mobilno aplikacijo? Želite doseči čim večje število ljudi, katere bi s pomočjo oglaševanja v aplikaciji seznanili z vašim podjetjem? Če je temu tako, se morate zavedati, da velik del potrošnikov še ne uporablja pametnih telefonov, čeprav ta odstotek nekoliko raste iz leta v leto. Pozanimati se morate, o kakšnih odstotkih je govora v vaši panogi, pa tudi za kakšne uporabnike pravzaprav sploh gre: ali uporabljajo operacijski sistem iOS, Android, katerega drugega?

Razmisliti morate tudi o tem, kakšne so vaše potrebe? Je tisto kar potrebujete mobilna aplikacija ali le mobilna verzija spletne strani vašega podjetja? Razlike so ogromne, ne le v stroških povezanih z razvojem enega ali drugega projekta, temveč tudi v končnih funkcionalnostih, ki jih bodo uživali uporabniki pametnih mobilnikov.

Pomembno je, da ne zanemarite svojih financ. Če se zavedate, da ste trenutno na tesnem z denarjem, se nikar ne lotevajte takšnega projekta, saj bo končni izdelek najverjetneje površen in tako ne bo navdušil nikogar.

Eno izmed vprašanj, ki si jih morate postaviti, je tudi, koliko časa ste pripravljeni nameniti osveževanju aplikacije. Če se zavedate dejstva, da vam časa že tako ali tako primanjkuje, potem boste morda morali razmisliti o zaposlitvi dodatnega kadra, ki bo skrbel za to področje, v nasprotnem primeru pa večjega uspeha z mobilno aplikacijo pravzaprav ne smete pričakovati.

Želite vidnost, kredibilnost in priložnosti? Preberite 10 marketinških idej za mlada podjetja >>

Razmisliti morate tudi o sami ideji, ki stoji za aplikacijo. Najboljše mobilne aplikacije so tiste, ki rešujejo pomembne probleme, s katerimi se soočajo uporabniki mobilnikov. In prav iz tega izhaja tisto, kar je bistveno za uspeh na področju mobilnega marketinga: upoštevajte mnenje vaših strank, vaših uporabnikov!

Vir: Thoughts On Business

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!