All Hours odslej povezan z miniMAXom

Podjetji Špica International in SAOP sta združili moči ter povezali spletno storitev in omogočili ponudbo za upravljanje s kadri. Povezava programa za registracijo delovnega časa All Hours in spletnega računovodskega programa miniMAX bo navdušila tudi uporabnike Si.mobilove Popolne pisarne.
All Hours odslej povezan z miniMAXom

All Hours odslej povezan z miniMAXom (Vir slike: allhours.com)

Spletna storitev All Hours zagotavlja elektronsko evidenco prisotnosti zaposlenih. Vnos ur je enostaven preko spleta (brskalnik), registrirne naprave (kartica) ali pametnega telefona (Android). All Hours omogoča pregled nad trenutno prisotnostjo in odsotnostjo zaposlenih (malice, boleznine, službene poti …), potrjevanje dopustov ter različna poročila za spremljanje časa zaposlenih.

Zbrani podatke o mesečnih urah zaposlenih se sedaj lahko prenesejo v miniMAX in računovodja enostavno pripravi obračun plač.

miniMAX omogoča vodenje celotnega poslovanja podjetja (računi in predračuni, potni nalogi v skladu z novo zakonodajo, vodenje zalog, povezavo s spletno trgovino …) v povezavi z računovodstvom, ki v istem programu dokumente poknjiži, obračunava plače in pripravlja vse potrebne druge obračune in poročila za državo. miniMAX prinaša v vsakem trenutku ažuren pregled nad poslovanjem, odprtimi postavkami, stanjem zalog, finančnimi podatki in celotno poslovno in knjigovodsko dokumentacijo.

All Hours in miniMAX sta prisotna tudi v Si.mobilovi Popolni pisarni, ki poslovnim uporabnikom omogoča, da na enem mestu izberejo storitve, ki jih potrebujejo za poslovanje. Prenos mesečnih podatkov o urah zaposlenih v računovodski program tako naročnikom Popolne pisarne zagotavlja celovito kadrovsko storitev. 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje