Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Direktorica evropskega dela IndieGoGa je 29-letna nekdanja novinarka Tech City News Anastacia Emmanuel. Njeno večletno startupovsko pot, med drugim je ustanovila tudi svojega, je lani pospremil še prihod v podjetje IndieGoGo.
Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Uspeli bodo projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo, je prepričana prva ženska evropskega dela IndieGoGa (Vir slike: YouTube).

»Moj dober prijatelj je zagnal zanimivo kampanjo na IndieGoGu in ko so iskali nekoga za delo z britansko skupnostjo, sem izkoristila priložnost. Zmožnost pomagati strastnim ljudem vsak dan, od podjetnikov, do kreativcev in ljudi, ki želijo svet obrniti na bolje, je tako nagrajujoče. To mi daje vsako jutro razlog, da vstanem,« je povedala v pogovoru za Crowdfundinsider.

V IndieGoGu opravlja več del, ki se prepletajo med seboj: od marketinga, PR, iskanja dobrih idej pa vse do komuciranja z ekipami. Krivec za zaposlitev v sklopu podjetja, ki vodi eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje na svetu, je njena prijateljica in do nedavnega tudi podpredsednica IndieGoGa Liz Wald, je razkrila v pogovoru za Netokracijo. Emmanuelova se je namreč septembra mudila na zagrebški Crowdfunding konveciji.

Britanci s podobnimi težavami

Mlada Britanka tudi sama prihaja iz sveta startupov, kjer si je nabrala izkušenj, obenem pa lahko opazovala vzpone in padce drugih. Britanci so sicer nacija inovacij, je dejala v enem od intervjujev, ki jih je opravila za tuje medije, a imajo težavo (kot vsi ostali) – denar. Med njenim mandatom so v Veliki Britaniji zagnali posebno kampanjo Go Crowdfund Britain, v kateri so v slabem mesecu dni obiskali večja britanska mesta in promovirali svojo platformo. Britanija sicer velja za tretje najpomembnejše tržišče za IndieGoGo, takoj za ZDA in Kanado.

Zakaj množično financiranje?

Množično financiranje postaja vse bolj pomemben korak za startupe, ki prek kampanj spoznajo, kdo so njihovi kupci in ali sploh obstaja zanimanje za njihov produkt na trgu. Obenem pa je dobrodošlo tudi za investitorje, saj se z množičnim financiranjem manjša tveganje za njih, saj produkt oziroma ekipa že pridobi informacije iz tega. »Neke napovedi kažejo, da se bo do leta 2025 za množično financiranje namenilo več kot 100 milijard dolarjev. Mislim, da bo ta model financiranja ključen za razvoj tehnologije in strojne opreme,« je pojasnila za hrvaški Nacional.

V čem se razlikujejo ameriške in evropske ekipe?

Na platformah za množično financiranje je veliko presenečenj. Tudi sama, je povedala za Netokracijo, na prvi pogled ne bi rekla, da bodo nekatere kampanje uspele in izpostavila kampanjo Flow Hive, čebelnjak, ki je zbral prek 12 milijonov dolarjev. »Nikoli ne morete biti povsem prepričani. Vedno obstaja tveganje, ampak uspešne kampanje se zgodijo čez noč. Razlog, zakaj večina le-teh prihaja iz ZDA, nima veze z dobrimi idejami, saj jih lahko najdete povsod, temveč z izvedbo. Za razliko od Američanov, ekipe iz Evrope pogosto ne vedo, kako prodati svoje ideje in jih odnesti na globalni trg,« je še dodala za Netokracijo.

Kakšni projekti lahko uspejo na platformah za množično financiranje

»Uspeli bodo tisti projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo ter imeli dobro pripravljeno skupnost pred začetkom kampanje,« je med drugim dodala za hrvaški Nacional. Z današnjo tehnologijo je možno doseči vsak del sveta, je pa res, da je zagon posla pogosto otežen zaradi finančne plati. »Pot startupa je težak in osamljen, če pa imaš dobre partnerje, je lažje prebroditi krizo,« in poudarila, da mora biti partner oseba, v katero zaupaš in si pripravljen z njo delati tudi takrat, ko stvari ne gredo tako, kot si si sprva zamislil.

Zakaj ekipe ne uspejo?

Eden od razlogov, zakaj startupi ne uspejo, je tudi pomanjkanje fokusa. »Določite točno, kateri problem želite rešiti, opredelite rešitev dobro in jasno in ne oklevajte. Ne razmišljajte o širjenju prehitro. Ko ljudje razmišljajo o velikih stvareh, jim običajno rečem, ´sanjajte velike sanje, imejte vizijo, ampak počnite to počasi!´,« je še zaupala Netokraciji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje