Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Direktorica evropskega dela IndieGoGa je 29-letna nekdanja novinarka Tech City News Anastacia Emmanuel. Njeno večletno startupovsko pot, med drugim je ustanovila tudi svojega, je lani pospremil še prihod v podjetje IndieGoGo.
Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Uspeli bodo projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo, je prepričana prva ženska evropskega dela IndieGoGa (Vir slike: YouTube).

»Moj dober prijatelj je zagnal zanimivo kampanjo na IndieGoGu in ko so iskali nekoga za delo z britansko skupnostjo, sem izkoristila priložnost. Zmožnost pomagati strastnim ljudem vsak dan, od podjetnikov, do kreativcev in ljudi, ki želijo svet obrniti na bolje, je tako nagrajujoče. To mi daje vsako jutro razlog, da vstanem,« je povedala v pogovoru za Crowdfundinsider.

V IndieGoGu opravlja več del, ki se prepletajo med seboj: od marketinga, PR, iskanja dobrih idej pa vse do komuciranja z ekipami. Krivec za zaposlitev v sklopu podjetja, ki vodi eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje na svetu, je njena prijateljica in do nedavnega tudi podpredsednica IndieGoGa Liz Wald, je razkrila v pogovoru za Netokracijo. Emmanuelova se je namreč septembra mudila na zagrebški Crowdfunding konveciji.

Britanci s podobnimi težavami

Mlada Britanka tudi sama prihaja iz sveta startupov, kjer si je nabrala izkušenj, obenem pa lahko opazovala vzpone in padce drugih. Britanci so sicer nacija inovacij, je dejala v enem od intervjujev, ki jih je opravila za tuje medije, a imajo težavo (kot vsi ostali) – denar. Med njenim mandatom so v Veliki Britaniji zagnali posebno kampanjo Go Crowdfund Britain, v kateri so v slabem mesecu dni obiskali večja britanska mesta in promovirali svojo platformo. Britanija sicer velja za tretje najpomembnejše tržišče za IndieGoGo, takoj za ZDA in Kanado.

Zakaj množično financiranje?

Množično financiranje postaja vse bolj pomemben korak za startupe, ki prek kampanj spoznajo, kdo so njihovi kupci in ali sploh obstaja zanimanje za njihov produkt na trgu. Obenem pa je dobrodošlo tudi za investitorje, saj se z množičnim financiranjem manjša tveganje za njih, saj produkt oziroma ekipa že pridobi informacije iz tega. »Neke napovedi kažejo, da se bo do leta 2025 za množično financiranje namenilo več kot 100 milijard dolarjev. Mislim, da bo ta model financiranja ključen za razvoj tehnologije in strojne opreme,« je pojasnila za hrvaški Nacional.

V čem se razlikujejo ameriške in evropske ekipe?

Na platformah za množično financiranje je veliko presenečenj. Tudi sama, je povedala za Netokracijo, na prvi pogled ne bi rekla, da bodo nekatere kampanje uspele in izpostavila kampanjo Flow Hive, čebelnjak, ki je zbral prek 12 milijonov dolarjev. »Nikoli ne morete biti povsem prepričani. Vedno obstaja tveganje, ampak uspešne kampanje se zgodijo čez noč. Razlog, zakaj večina le-teh prihaja iz ZDA, nima veze z dobrimi idejami, saj jih lahko najdete povsod, temveč z izvedbo. Za razliko od Američanov, ekipe iz Evrope pogosto ne vedo, kako prodati svoje ideje in jih odnesti na globalni trg,« je še dodala za Netokracijo.

Kakšni projekti lahko uspejo na platformah za množično financiranje

»Uspeli bodo tisti projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo ter imeli dobro pripravljeno skupnost pred začetkom kampanje,« je med drugim dodala za hrvaški Nacional. Z današnjo tehnologijo je možno doseči vsak del sveta, je pa res, da je zagon posla pogosto otežen zaradi finančne plati. »Pot startupa je težak in osamljen, če pa imaš dobre partnerje, je lažje prebroditi krizo,« in poudarila, da mora biti partner oseba, v katero zaupaš in si pripravljen z njo delati tudi takrat, ko stvari ne gredo tako, kot si si sprva zamislil.

Zakaj ekipe ne uspejo?

Eden od razlogov, zakaj startupi ne uspejo, je tudi pomanjkanje fokusa. »Določite točno, kateri problem želite rešiti, opredelite rešitev dobro in jasno in ne oklevajte. Ne razmišljajte o širjenju prehitro. Ko ljudje razmišljajo o velikih stvareh, jim običajno rečem, ´sanjajte velike sanje, imejte vizijo, ampak počnite to počasi!´,« je še zaupala Netokraciji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje