Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Direktorica evropskega dela IndieGoGa je 29-letna nekdanja novinarka Tech City News Anastacia Emmanuel. Njeno večletno startupovsko pot, med drugim je ustanovila tudi svojega, je lani pospremil še prihod v podjetje IndieGoGo.
Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Uspeli bodo projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo, je prepričana prva ženska evropskega dela IndieGoGa (Vir slike: YouTube).

»Moj dober prijatelj je zagnal zanimivo kampanjo na IndieGoGu in ko so iskali nekoga za delo z britansko skupnostjo, sem izkoristila priložnost. Zmožnost pomagati strastnim ljudem vsak dan, od podjetnikov, do kreativcev in ljudi, ki želijo svet obrniti na bolje, je tako nagrajujoče. To mi daje vsako jutro razlog, da vstanem,« je povedala v pogovoru za Crowdfundinsider.

V IndieGoGu opravlja več del, ki se prepletajo med seboj: od marketinga, PR, iskanja dobrih idej pa vse do komuciranja z ekipami. Krivec za zaposlitev v sklopu podjetja, ki vodi eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje na svetu, je njena prijateljica in do nedavnega tudi podpredsednica IndieGoGa Liz Wald, je razkrila v pogovoru za Netokracijo. Emmanuelova se je namreč septembra mudila na zagrebški Crowdfunding konveciji.

Britanci s podobnimi težavami

Mlada Britanka tudi sama prihaja iz sveta startupov, kjer si je nabrala izkušenj, obenem pa lahko opazovala vzpone in padce drugih. Britanci so sicer nacija inovacij, je dejala v enem od intervjujev, ki jih je opravila za tuje medije, a imajo težavo (kot vsi ostali) – denar. Med njenim mandatom so v Veliki Britaniji zagnali posebno kampanjo Go Crowdfund Britain, v kateri so v slabem mesecu dni obiskali večja britanska mesta in promovirali svojo platformo. Britanija sicer velja za tretje najpomembnejše tržišče za IndieGoGo, takoj za ZDA in Kanado.

Zakaj množično financiranje?

Množično financiranje postaja vse bolj pomemben korak za startupe, ki prek kampanj spoznajo, kdo so njihovi kupci in ali sploh obstaja zanimanje za njihov produkt na trgu. Obenem pa je dobrodošlo tudi za investitorje, saj se z množičnim financiranjem manjša tveganje za njih, saj produkt oziroma ekipa že pridobi informacije iz tega. »Neke napovedi kažejo, da se bo do leta 2025 za množično financiranje namenilo več kot 100 milijard dolarjev. Mislim, da bo ta model financiranja ključen za razvoj tehnologije in strojne opreme,« je pojasnila za hrvaški Nacional.

V čem se razlikujejo ameriške in evropske ekipe?

Na platformah za množično financiranje je veliko presenečenj. Tudi sama, je povedala za Netokracijo, na prvi pogled ne bi rekla, da bodo nekatere kampanje uspele in izpostavila kampanjo Flow Hive, čebelnjak, ki je zbral prek 12 milijonov dolarjev. »Nikoli ne morete biti povsem prepričani. Vedno obstaja tveganje, ampak uspešne kampanje se zgodijo čez noč. Razlog, zakaj večina le-teh prihaja iz ZDA, nima veze z dobrimi idejami, saj jih lahko najdete povsod, temveč z izvedbo. Za razliko od Američanov, ekipe iz Evrope pogosto ne vedo, kako prodati svoje ideje in jih odnesti na globalni trg,« je še dodala za Netokracijo.

Kakšni projekti lahko uspejo na platformah za množično financiranje

»Uspeli bodo tisti projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo ter imeli dobro pripravljeno skupnost pred začetkom kampanje,« je med drugim dodala za hrvaški Nacional. Z današnjo tehnologijo je možno doseči vsak del sveta, je pa res, da je zagon posla pogosto otežen zaradi finančne plati. »Pot startupa je težak in osamljen, če pa imaš dobre partnerje, je lažje prebroditi krizo,« in poudarila, da mora biti partner oseba, v katero zaupaš in si pripravljen z njo delati tudi takrat, ko stvari ne gredo tako, kot si si sprva zamislil.

Zakaj ekipe ne uspejo?

Eden od razlogov, zakaj startupi ne uspejo, je tudi pomanjkanje fokusa. »Določite točno, kateri problem želite rešiti, opredelite rešitev dobro in jasno in ne oklevajte. Ne razmišljajte o širjenju prehitro. Ko ljudje razmišljajo o velikih stvareh, jim običajno rečem, ´sanjajte velike sanje, imejte vizijo, ampak počnite to počasi!´,« je še zaupala Netokraciji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje