Anatomija podjetnika

Avtor Nika Penšek — 05.10.2009
Komentiraj!
V podjetniku nekateri vidijo človeka ki je začel iz nič, zdaj pa ima status zvezdnika. Ali soseda z večjo hišo, ki cele dni gara. Beseda podjetnik je še vedno ovita s tančico skrivnosti. Predstavljamo vam nekaj dejstev in statistik, ki opisujejo podjetnika dandanes.
Anatomija podjetnika

Dejavniki in okoliščine posameznika pri odločitvi o vstopu v svet podjetništva so različne, vendar tvorijo določene skupne vzorce (vir slike: SmallBizBee).

Anketiranih je bilo 549 ustanoviteljev podjetij v ZDA različnih panog, vključno z letalstvom in obrambo, računalništvo in elektroniko, zdravstvom in storitvami.

Ustanovitelje so spraševali o njihovih ozadjih, motivacijah in izkušnjah. Prikazane so ključne ugotovitve.

  • Ustanovitelji podjetij so v srednjih letih in dobro izobraženi, večina je imela boljši uspeh v srednji šoli kot na fakulteti.
  • Večina podjetnikov je poročenih in ima otroke.
  • Podjetniki prihajajo večinoma iz srednjega razreda in so bolje izobraženi kot njihovi starši. 71,5 odstotkov vprašanih prihaja iz srednjega razreda (od tega 34,6 odstotka iz višjega srednjega razreda, 36,9 odstotka pa zaseda nižji srednji sloj).
  • 52 odstotkov vprašanih je že v času študija razmišljalo ustanavljanju podjetja, 34,7 odstotka jih na to sploh ni pomislilo, 13,3 odstotka pa je imelo nekaj interesa. Tisti iz nižjega srednjega razreda so imeli največ interesa za ustanavljanje podjetja.
  • 74,8 odstotka vprašanih je pritrdilno odgovorilo na vprašanje ali je bila želja po denarju pomemben dejavnik in motivacija pri vstopu v svet podjetništva.

  • 60,3 odstotka respondentov pa je delilo mnenje da težko delajo za nekoga drugega.

 

Vir: SmallBizBee

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!