AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

Spletna platforma AngelList, ki startupom omogoča predstavitev in njihovo povezovanje s poslovnimi angeli, potencialnimi investitorji, mentorji in bodočimi sodelavci, preizkuša nov način plačevanja za (uspešno realizirane) oglase, oddane na njihovi spletni strani.
AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje (Vir slike: AngellList)

AngelList, priljubljena podjetniška spletna platforma, je lani naznanila dva velika dosežka: do tedaj so startupom skupno pomagali zbrati hvale vrednih 24 milijonov dolarjev, kar 3 tisočim posameznikom pa so omogočili, da so uspešno poiskali zaposlitev v enem izmed mladih podjetij.

Priljubljenost uporabe ameriške spletne strani se od tedaj ni prav nič zmanjšala in njeni ustvarjalci sedaj iščejo način, kako bi uporabnikom zaračunavali koriščenje njihovih storitev. 

Že nekaj dni se tako vsem novim uporabnikom, ki želijo objaviti oglas za zaposlitev v njihovem podjetju, na spletni strani pojavlja okno, ki jih poziva k izbiri načina plačila za objavljen oglas.

Odločijo se lahko za dve možnosti: za znesek v višini 10 odstotkov letne plače novega zaposlenega ali pa za 0,25 odstotni delež podjetja. A plačilo se izvede le v primeru, da se na oglas odzove primerna oseba, ki jo podjetje nato tudi zaposli. V primeru, da kandidat delovno mesto zapusti v 90 dneh ali prej, pa se sredstva v celoti povrnejo plačniku.

Kot je poudaril Naval Ravikant, izvršni direktor v podjetju AngelList, gre zaenkrat zgolj za eksperimentiranje in testiranje odziva uporabnikov. Poudaril pa je, da bi bil AngelList kljub uvedbi plačila še vedno najcenejši način iskanja novega kadra, saj večina agencij podjetju za iskanje novih sodelavcev zaračuna znesek v višini od 15 – 20 odstotkov letne plače novega zaposlenega.

Ukinitev brezplačne uporabe platforme AngelList je za pričakovati že v bližnji prihodnosti, saj se lastniki že nekaj mesecev poigravajo s preizkušanjem in uvajanjem novih načinov, s katerimi bi uporabnikom lahko zaračunali uporabo storitev. A kako se bodo stvari razpletle, bo pokazal le čas. 

Vir: TechCrunch

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje