AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

Spletna platforma AngelList, ki startupom omogoča predstavitev in njihovo povezovanje s poslovnimi angeli, potencialnimi investitorji, mentorji in bodočimi sodelavci, preizkuša nov način plačevanja za (uspešno realizirane) oglase, oddane na njihovi spletni strani.
AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje (Vir slike: AngellList)

AngelList, priljubljena podjetniška spletna platforma, je lani naznanila dva velika dosežka: do tedaj so startupom skupno pomagali zbrati hvale vrednih 24 milijonov dolarjev, kar 3 tisočim posameznikom pa so omogočili, da so uspešno poiskali zaposlitev v enem izmed mladih podjetij.

Priljubljenost uporabe ameriške spletne strani se od tedaj ni prav nič zmanjšala in njeni ustvarjalci sedaj iščejo način, kako bi uporabnikom zaračunavali koriščenje njihovih storitev. 

Že nekaj dni se tako vsem novim uporabnikom, ki želijo objaviti oglas za zaposlitev v njihovem podjetju, na spletni strani pojavlja okno, ki jih poziva k izbiri načina plačila za objavljen oglas.

Odločijo se lahko za dve možnosti: za znesek v višini 10 odstotkov letne plače novega zaposlenega ali pa za 0,25 odstotni delež podjetja. A plačilo se izvede le v primeru, da se na oglas odzove primerna oseba, ki jo podjetje nato tudi zaposli. V primeru, da kandidat delovno mesto zapusti v 90 dneh ali prej, pa se sredstva v celoti povrnejo plačniku.

Kot je poudaril Naval Ravikant, izvršni direktor v podjetju AngelList, gre zaenkrat zgolj za eksperimentiranje in testiranje odziva uporabnikov. Poudaril pa je, da bi bil AngelList kljub uvedbi plačila še vedno najcenejši način iskanja novega kadra, saj večina agencij podjetju za iskanje novih sodelavcev zaračuna znesek v višini od 15 – 20 odstotkov letne plače novega zaposlenega.

Ukinitev brezplačne uporabe platforme AngelList je za pričakovati že v bližnji prihodnosti, saj se lastniki že nekaj mesecev poigravajo s preizkušanjem in uvajanjem novih načinov, s katerimi bi uporabnikom lahko zaračunali uporabo storitev. A kako se bodo stvari razpletle, bo pokazal le čas. 

Vir: TechCrunch

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje