AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

Avtor Maja Borštnik — 05.02.2014
Komentiraj!
Spletna platforma AngelList, ki startupom omogoča predstavitev in njihovo povezovanje s poslovnimi angeli, potencialnimi investitorji, mentorji in bodočimi sodelavci, preizkuša nov način plačevanja za (uspešno realizirane) oglase, oddane na njihovi spletni strani.
AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje (Vir slike: AngellList)

AngelList, priljubljena podjetniška spletna platforma, je lani naznanila dva velika dosežka: do tedaj so startupom skupno pomagali zbrati hvale vrednih 24 milijonov dolarjev, kar 3 tisočim posameznikom pa so omogočili, da so uspešno poiskali zaposlitev v enem izmed mladih podjetij.

Priljubljenost uporabe ameriške spletne strani se od tedaj ni prav nič zmanjšala in njeni ustvarjalci sedaj iščejo način, kako bi uporabnikom zaračunavali koriščenje njihovih storitev. 

Že nekaj dni se tako vsem novim uporabnikom, ki želijo objaviti oglas za zaposlitev v njihovem podjetju, na spletni strani pojavlja okno, ki jih poziva k izbiri načina plačila za objavljen oglas.

Odločijo se lahko za dve možnosti: za znesek v višini 10 odstotkov letne plače novega zaposlenega ali pa za 0,25 odstotni delež podjetja. A plačilo se izvede le v primeru, da se na oglas odzove primerna oseba, ki jo podjetje nato tudi zaposli. V primeru, da kandidat delovno mesto zapusti v 90 dneh ali prej, pa se sredstva v celoti povrnejo plačniku.

Kot je poudaril Naval Ravikant, izvršni direktor v podjetju AngelList, gre zaenkrat zgolj za eksperimentiranje in testiranje odziva uporabnikov. Poudaril pa je, da bi bil AngelList kljub uvedbi plačila še vedno najcenejši način iskanja novega kadra, saj večina agencij podjetju za iskanje novih sodelavcev zaračuna znesek v višini od 15 - 20 odstotkov letne plače novega zaposlenega.

Ukinitev brezplačne uporabe platforme AngelList je za pričakovati že v bližnji prihodnosti, saj se lastniki že nekaj mesecev poigravajo s preizkušanjem in uvajanjem novih načinov, s katerimi bi uporabnikom lahko zaračunali uporabo storitev. A kako se bodo stvari razpletle, bo pokazal le čas. 

Vir: TechCrunch

Prijavi se na e-novice!