AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

Spletna platforma AngelList, ki startupom omogoča predstavitev in njihovo povezovanje s poslovnimi angeli, potencialnimi investitorji, mentorji in bodočimi sodelavci, preizkuša nov način plačevanja za (uspešno realizirane) oglase, oddane na njihovi spletni strani.
AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje

AngelList testira nov način plačevanja za oglaševanje (Vir slike: AngellList)

AngelList, priljubljena podjetniška spletna platforma, je lani naznanila dva velika dosežka: do tedaj so startupom skupno pomagali zbrati hvale vrednih 24 milijonov dolarjev, kar 3 tisočim posameznikom pa so omogočili, da so uspešno poiskali zaposlitev v enem izmed mladih podjetij.

Priljubljenost uporabe ameriške spletne strani se od tedaj ni prav nič zmanjšala in njeni ustvarjalci sedaj iščejo način, kako bi uporabnikom zaračunavali koriščenje njihovih storitev. 

Že nekaj dni se tako vsem novim uporabnikom, ki želijo objaviti oglas za zaposlitev v njihovem podjetju, na spletni strani pojavlja okno, ki jih poziva k izbiri načina plačila za objavljen oglas.

Odločijo se lahko za dve možnosti: za znesek v višini 10 odstotkov letne plače novega zaposlenega ali pa za 0,25 odstotni delež podjetja. A plačilo se izvede le v primeru, da se na oglas odzove primerna oseba, ki jo podjetje nato tudi zaposli. V primeru, da kandidat delovno mesto zapusti v 90 dneh ali prej, pa se sredstva v celoti povrnejo plačniku.

Kot je poudaril Naval Ravikant, izvršni direktor v podjetju AngelList, gre zaenkrat zgolj za eksperimentiranje in testiranje odziva uporabnikov. Poudaril pa je, da bi bil AngelList kljub uvedbi plačila še vedno najcenejši način iskanja novega kadra, saj večina agencij podjetju za iskanje novih sodelavcev zaračuna znesek v višini od 15 – 20 odstotkov letne plače novega zaposlenega.

Ukinitev brezplačne uporabe platforme AngelList je za pričakovati že v bližnji prihodnosti, saj se lastniki že nekaj mesecev poigravajo s preizkušanjem in uvajanjem novih načinov, s katerimi bi uporabnikom lahko zaračunali uporabo storitev. A kako se bodo stvari razpletle, bo pokazal le čas. 

Vir: TechCrunch

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje