Aplikacija Vert: Ko z nič evri uspeš!

Aplikacija Vert je nekaj posebnega, ne le zaradi številnih enot, ki jih zmore preračunati, temveč tudi zato, ker jo je Apple uvrstil v kategorijo najbolje oblikovanih aplikacij za iOS7. Ekipa pravi, da je to najvišje priznanje in motivacija za nadaljnje ustvarjanje.
Aplikacija Vert: Ko z nič evri uspeš!

Aplikacija Vert: Ko z nič evri uspeš! (Vir slike: thisisvert.com)

Kljub pohvali, ki je ne dobi kar vsak, pa so vseeno realni: “Lahko si danes v vrhu, jutri pa pride ven aplikacija, ki je izvedbeno ali grafično boljša, bolj uporabna ali pa ima boljši tržni pristop in si pozabljen,” pove Katarina Lotrič. “Kar smo se naučili v tem kratkem času je, da se je nujno ažurno odzivati,” poudarja pa, da je zelo pomemben dejavnik pri tem sreča in biti na pravem mestu ob pravem času. 

Število enot in kategorij narašča

Vert, ki je zaradi mednarodne ciljne publike ime dobil iz angleške besede convert, služi za pretvarjanje enot. Od verzije 1.3, ki je že na voljo v Applovi spletni trgovini, je možno pretvarjati več kot 800 enot znotraj 33 kategorij.

Vse od običajnih merskih enot, denarnih valut do kuharskih enot, konfekcijskih številk, plezalnih ocen, japonskih in kitajskih ter neobičajnih enot,” kategorije in enote pa stalno dopolnjujejo. Tako jih je bilo pred dvema mesecema 600, zdaj že 200 več, pri tem pa upoštevajo tudi predloge uporabnikov.

S pretvornikom Vert, ki je enostaven za uporabo in vizualno všečen, cilja pa tudi na najbolj petične uporabnike, lahko pridemo do zanimivih spoznanj. Veste, da lahko v Eifflov stolp stisnemo 94 odraslih sinjih kitov in enega mladiča? Tričlanska ekipa, ki jo sestavljajo oblikovalec Andrej, programer Gašper in strokovnjakinja za odnose z javnostmi Katarina, se zaveda, da so številke nenehno okoli nas in da je pretvornik zato tisto orodje, ki bi ga vsak moral imeti na dosegu roke. 

Finančni vložek? Pet mesecev dela pro bono!

Projekta so se lotili sami. Združili so izkušnje s področja oblikovanja, poznavanja uporabniške izkušnje, programiranja in marketinga. Za tiste, ki bi izbrali podobno, samostojno pot, Katarina svetuje, da so tehnološki parki pravi naslov za pomoč. S projektom je bila sprejeta v program Podjetno v svet podjetništva, kjer so dobili koristne napotke in informacije.

Najbolj pomembno se nam zdi, da se projekta lotite premišljeno, torej naredite analizo ponudbe, potenciala, in da vanj verjamete,” prav tako pa izbor profesionalne ekipe, kateri zaupate in kjer vsak prispeva svoj maksimum. In kolikšen je bil njihov finančni vložek? Pet mesecev vloženega dela in “delo pro bono z mislijo, da bo enkrat poplačano“.

Čas je ključen

Nekaj so vložili v oglaševanje na Facebooku, ki pa se je, “vsaj za nas, izkazalo za precenjeno“. Po tem ko so bili izpostavljeni na prvih straneh App Stora (Apple jih je uvrstil na prvo stran App Stora v 47 državah) in po prejetju glavnih recenzij, so posneli še video oglas, zato je bil njihov glavni vložek čas.

Čas, da smo preučili pomembne blogerje in tehnološke novinarje in jih na primeren način nagovorili,” pomembno vlogo pa je pri tem igrala spletna stran in dober press kit. “Smo dokaz, da se s praktično nič evri da pritegniti pozornost javnosti.”

Pripravljajo še iPad verzijo (ta naj bi bila na voljo najpozneje decembra), tej pa bo sledila še ena novost, “katero bomo razkrili, ko bo čas za to“.

Preverite tudi ostale MP zgodbe.

V načrtih imajo še nekaj nadgradenj, stalno se pojavljajo nove: “To se nam zdi ključno, saj želimo aplikacijo izpiliti do mere, ko bomo lahko brez slabe vesti rekli, da je Vert najboljši pretvornik merskih enot na svetu.”

Ko bodo finance dovoljevale, pa se nameravajo lotiti še prilagoditve na Androidno platformo. “V mislih pa imamo že drugo aplikacijo in komaj čakamo, da se je bomo lahko lotili,” in če sklepamo po uspehu aplikacije Vert, lahko tudi v prihodnje od tričlanske ekipe pričakujemo vrhunski in inovativni izdelek. 

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje