Aplikacija za pošiljanje sporočil zasluži več kot 270 milijonov dolarjev s prodajo nalepk

Verjetno ste že slišali za nalepke, ljubke risane verzije smeškov; pa ste vedeli tudi, da lahko z njimi zaslužite veliko denarja? Japonska mobilna aplikacija Line vsak mesec zasluži več kot 20 milijonov dolarjev s prodajo paketov 12 do 18 nalepk, ki stanejo le dolar ali dva.
Aplikacija za pošiljanje sporočil zasluži več kot 270 milijonov dolarjev s prodajo nalepk

Elektronske nalepke, ki jih ponuja mobilna aplikacija za pošiljanje sporočil Line. (Vir slike: YouTube)

Pred kratkim je podjetje Line po neuspešnih poskusih v prejšnjih letih končno objavilo prvo javno ponudbo tako na Japonskem kot v ZDA. Tako smo prvič dobili vpogled v finančno stanje, ki ga je podjetje prej skrivalo pred očmi javnosti.

Prav nič ne pretiravamo, če rečemo, da je podjetje Line zaslužno za razvoj in začetno popularnost elektronskih nalepk, ki so hitro postale pomemben del družabnih aplikacij. Vendar nalepke niso samo ljubke – podjetju Line so v letu 2015 prinesle 271 milijonov dolarjev prihodkov, kar je kar 38-odstotno povečanje glede na leto 2014 in veliko več od 10 milijonov dolarjev, kot je podjetje zaslužilo v letu 2013.

S prodajo nalepk podjetje Line tako zasluži približno četrtino svojih prihodkov. Kar 90 odstotkov prihodkov podjetja prihaja z Japonske, popularnost nalepk pa omogoča širitev njihovega poslovanja v tujino. Po podatkih podjetja uporabniki njihove aplikacije pošljejo približno 389 milijonov nalepk (brezplačnih in plačljivih) vsak dan, kar predstavlja približno 9 odstotkov vseh poslanih sporočil.

Poleg nalepk pa podjetje Line veliko zasluži tudi s prodajo različnih izdelkov, povezanih s prepoznavnimi liki, ki se pojavljajo na nalepkah. S prodajo teh izdelkov je podjetje lani zaslužilo 18,8 milijonov dolarjev, kar dvakrat več kot leta 2014.

Liki, med drugim nemi, vendar skrbni medved Brown in čustvena spontana figurica Moon, so se z zaslonov mobilnih telefonov preselili tudi na televizijo, in sicer v obliki nadaljevanke, ki so jo najprej predvajali na Japonskem, zdaj pa se je razširila po celem svetu. Podjetje Line je odprlo tudi nekaj trgovin v Aziji in drugod, kjer prodajajo različne izdelke, povezane z omenjenimi liki, od skodelic do blazin, plišastih igračk in dejanskih nalepk.

Prodaja elektronskih nalepk in blaga, povezanega z njimi, predstavlja skoraj tretjino prihodkov podjetja Line. Hkrati pa liki v javnosti predstavljajo aplikacijo, kar ji omogoča tudi širitev na tuja tržišča. Pojavlja se sicer vprašanje, ali lahko aplikacija za pošiljanje sporočil še prodre na zasičene tuje trge. Blagovna znamka aplikacije Line je vsekakor precej prepoznavna, predvsem v Aziji, kjer prebiva večina njenih 215 milijonov uporabnikov.

Podjetje Line sicer zasluži večino svojih prihodkov z osredotočenim oglaševanjem in igrami, vendar še vedno posluje z izgubo. Vsekakor pa odlični rezultati prodaje izdelkov, povezanih z mobilno aplikacijo, kažejo, da je fizični del digitalnega poslovanja še vedno izjemno pomemben.

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje