Apple Watch razprodali v 6 urah!

Čeprav napovedi o novem izdelku Appla še pred dnevi niso bile nič kaj spodbudne, pa je začetek prodaje postregel z novim uspehom podjetja. Njegove pametne ure so prek spleta potrošniki dobesedno razgrabili – v ZDA so zaloge pošle po le šestih urah.
Apple Watch razprodali v 6 urah!

Apple Watch so kljub slabim napovedm razprodali v le šestih urah (Vir slike: YouTube).

Pred dnevi so medije preplavili prvi testi Applove ure – vtisi niso bili takšni, kot si jih je Apple želel slišati. Počasno delovanje naprave, ki jo je potrebno krmiliti z obema rokama, nekateri so jo označili celo za slabo uro, tretji za slabo komunikacijsko napravo.

Se zgodovina ponavlja?

Pa vendar, če pogledamo, kako je bilo nekaj let nazaj, ob prvih vtisih iPoda, iPhona in iPada – se morda zgodovina ponavlja? Prve ocene niso napovedovale uspeha podjetja, zato pa danes veljajo za `vročo robo`. Kljub slabim ocenam, so Apple Watch razprodali že po šestih urah, na novo pošiljko bo potrebno počakati še vsaj od štiri do šest tednov.

K večji prepoznavnosti pametne ure so zagotovo prispevali tudi nekateri zvezdniki, ki že nosijo Applovo novost. Drake, Katy Perry in Pharrell so sicer opremljeni s tistimi najdražjimi modeli, ki dosegajo vrtoglave cene. Za cenovno najbolj ugoden model Applove ure je potrebno odšteti vsaj 320 dolarjev, cena se za Apple Watch Edition povzpne na 17 tisoč dolarjev.

Kitajske banke ponujajo posebna posojila za Apple Watch

Ključni trg za Applovo urico je zagotovo Kitajska. Gre za državo, ki je postala številka ena glede prodanih iPhonov, zato mnogi analitiki menijo, da so bili dražji modeli Applovih ur izdelani ravno za ta trg. Kako velika evforija vlada na Kitajskem glede novega Applovega izdelka, pričajo tudi zapisi tujih medijev, da so se nekatere kitajske banke odločile ponuditi posebna posojila potrošnikom za nakup Applove ure.

Ne, hvala, pravijo Američani Applovi uri >>

Gneče na začetku ni bilo

Vendar pa v štirih Šanghajskih Applovih trgovinah prav ob začetku prodaje Apple Watch ni bilo zaslediti takšne gneče kot ob prihodu zadnjega modela iPhona. Stanje v vrsti, morebitno posedanje že nekaj dni pred začetkom prodaje – ne, tokrat tega Apple na Kitajskem (in tudi drugod, kjer je začel s prodajo) ni doživel. Nekaj gneče je nastalo šele kakšno uro pozneje, poroča IB Times, kar je morda presenetilo tudi samo podjetje. A po dveh urah se je pokazalo pravo zanimanje Kitajcev – prejeli so toliko naročil za luksuzno različico, da bodo številni morali počakati celo do junija.

Prva generacija ure ni dobra izbira

Kot je omenjenemu mediju zaupal eden od čakajočih, je na Kitajskem veliko oboževalcev Appla, zato meni, da bo veliko Kitajcev novost kupilo. Kljub temu pa je prepričan, da ima kar precej omejitev, med drugim tudi to, da jo je potrebno polniti na vsakih 18 ur. »Mislim, da prva generacija ni dobra izbira,« je dodal. Šele druga ali tretja generacija bosta pokazali vse, kar ura dejansko zmore.

Ponaredki in cenene alternative

Vsekakor lahko Kitajci v naslednjih mesecih pričakujejo številne ponaredke in cenene alternative. Vendar v državi, kjer je ta blagovna znamka tako oboževana, in se Apple omenja kot najbolj zaželeno blagovno znamko za darilo, se zdi, da podjetju tam ne bo zmanjkalo interesa s strani potrošnikov.

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje