Apple zna tržiti svoje produkte

Eden izmed velikanov na IT področju, Apple, uspešno povečuje prodajo namiznih in prenosnih računalnikov. Analitiki prepoznavajo več razlogov za uspeh podjetja.
Povečanje prihodkov Appla in Amazona

Apple hitro povečuje prihodke.

Raziskovalna agencija NPD je sporočila, da je imel Apple
v prvi četrtini letošnjega leta pri prodaji osebnih računalnikov,
dražjih od 1.000 dolarjev, dvotretjinski delež. Januarja 2007 je ta delež znašal 57 odstotkov, leto poprej pa komaj 18 odstotkov.

Tudi skupni Applov tržni delež hitro narašča, glede na lansko prvo
četrtletje se je zvišal iz 9,5 na 13,5 odstotkov. Medtem, ko prodaja
prenosnikov z omrežjem Windows ostaja na enaki ravni, se je prodaja
Applovih prenosnikov povečala za več kot 50 odstotkov. Prodanih je bilo
kar za 20 odstotkov manj namiznikov z Microsoftovim operacijskim
sistemom in 45 odstotov več z Applovim.

Agencija dobro prodajo nekoliko dražjih
Applovih produktov pojasnjuje s tem, da so kupci pripravljeni za osebni
računalnik odšteti nekoliko več denarja, če mu pripisujejo višjo
kvaliteto in boljšo uporabniško izkušnjo. Drugi dejavnik je lahko uspešna Applova strategija prodaje na drobno in “halo efekt” izjemno uspešne linije iPodov. Veliko zanimanja naj bi med potencialnimi strankami vzbudil tudi nov operacijski sistem, Leopard.

Agencija Gartner pa ugotavlja manjši uspeh Appla pri prodaji izdelkov namenjenih podjetjem. Applov
delež je tu praktično ničen, posledično pa se po vključitvi teh
podatkov celotni Applov tržni delež zniža na 6,6 odstotkov in tako
podjetje zaseda četrto mesto v panogi.

Vir: Beta News

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje