Apple zna tržiti svoje produkte

Avtor — 21.05.2008
Eden izmed velikanov na IT področju, Apple, uspešno povečuje prodajo namiznih in prenosnih računalnikov. Analitiki prepoznavajo več razlogov za uspeh podjetja.
Apple zna tržiti svoje produkte

Applovi produkti se dobro prodajajo.

Raziskovalna agencija NPD je sporočila, da je imel Apple
v prvi četrtini letošnjega leta pri prodaji osebnih računalnikov,
dražjih od 1.000 dolarjev, dvotretjinski delež. Januarja 2007 je ta delež znašal 57 odstotkov, leto poprej pa komaj 18 odstotkov.

Tudi skupni Applov tržni delež hitro narašča, glede na lansko prvo
četrtletje se je zvišal iz 9,5 na 13,5 odstotkov. Medtem, ko prodaja
prenosnikov z omrežjem Windows ostaja na enaki ravni, se je prodaja
Applovih prenosnikov povečala za več kot 50 odstotkov. Prodanih je bilo
kar za 20 odstotkov manj namiznikov z Microsoftovim operacijskim
sistemom in 45 odstotov več z Applovim.

Agencija dobro prodajo nekoliko dražjih
Applovih produktov pojasnjuje s tem, da so kupci pripravljeni za osebni
računalnik odšteti nekoliko več denarja, če mu pripisujejo višjo
kvaliteto in boljšo uporabniško izkušnjo. Drugi dejavnik je lahko uspešna Applova strategija prodaje na drobno in “halo efekt” izjemno uspešne linije iPodov. Veliko zanimanja naj bi med potencialnimi strankami vzbudil tudi nov operacijski sistem, Leopard.

Agencija Gartner pa ugotavlja manjši uspeh Appla pri prodaji izdelkov namenjenih podjetjem. Applov
delež je tu praktično ničen, posledično pa se po vključitvi teh
podatkov celotni Applov tržni delež zniža na 6,6 odstotkov in tako
podjetje zaseda četrto mesto v panogi.

Vir: Beta News