Apple zna tržiti svoje produkte

Avtor andrejmotl — 21.05.2008
Komentiraj!
Eden izmed velikanov na IT področju, Apple, uspešno povečuje prodajo namiznih in prenosnih računalnikov. Analitiki prepoznavajo več razlogov za uspeh podjetja.
Apple zna tržiti svoje produkte

Applovi produkti se dobro prodajajo.

Raziskovalna agencija NPD je sporočila, da je imel Apple v prvi četrtini letošnjega leta pri prodaji osebnih računalnikov, dražjih od 1.000 dolarjev, dvotretjinski delež. Januarja 2007 je ta delež znašal 57 odstotkov, leto poprej pa komaj 18 odstotkov.

Tudi skupni Applov tržni delež hitro narašča, glede na lansko prvo četrtletje se je zvišal iz 9,5 na 13,5 odstotkov. Medtem, ko prodaja prenosnikov z omrežjem Windows ostaja na enaki ravni, se je prodaja Applovih prenosnikov povečala za več kot 50 odstotkov. Prodanih je bilo kar za 20 odstotkov manj namiznikov z Microsoftovim operacijskim sistemom in 45 odstotov več z Applovim.

Agencija dobro prodajo nekoliko dražjih Applovih produktov pojasnjuje s tem, da so kupci pripravljeni za osebni računalnik odšteti nekoliko več denarja, če mu pripisujejo višjo kvaliteto in boljšo uporabniško izkušnjo. Drugi dejavnik je lahko uspešna Applova strategija prodaje na drobno in "halo efekt" izjemno uspešne linije iPodov. Veliko zanimanja naj bi med potencialnimi strankami vzbudil tudi nov operacijski sistem, Leopard.

Agencija Gartner pa ugotavlja manjši uspeh Appla pri prodaji izdelkov namenjenih podjetjem. Applov delež je tu praktično ničen, posledično pa se po vključitvi teh podatkov celotni Applov tržni delež zniža na 6,6 odstotkov in tako podjetje zaseda četrto mesto v panogi.


Vir: Beta News


comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!