Applov posnemovalec vreden več kot Uber

Xiaomi, ki so ga mnogi označili za kitajski Apple, se vse bolj preriva v ospredje. Tuji mediji poročajo, da je v zadnji rundi financiranja prejel več kot milijardo dolarjev težko investicijo. S tem je kitajski proizvajalcev pametnih telefonov postal vreden več kot 45 milijard dolarjev.
Applov posnemovalec vreden več kot Uber

Med kitajskim Applom in Applom obstaja kar nekaj podobnosti (Vir slike: YouTube).

Financiranje, ki je potekalo pod vodstvom All-Stars Investment, naj bi se zaključilo v naslednjih dneh. Kot rečeno, z investicijo je Xiaomi postal vreden več kot 45 milijard dolarjev, kar pomeni, da je vreden več kot nekateri tehnološki startupi iz Silicijeve doline. Tudi več kot Uber, ki so ga ravno ocenili na 41 milijard dolarjev.

Precejšnja podobnost z Applom

Xiaomi si je mesto na zasičenem trgu utrdil z napravami, ki so na las podobne Applovim. Tako v njihovih imenih – ena od njihovih tablic se imenuje Mi Pad, videzu, celo pri operacijskem sistemu je možno najti podobnosti, obenem pa uporablja podobne marketinške prijeme kot tehnološki velikan oziroma kar celotne podobe podjetja, razlika pa je – verjetno tudi v delovanju napravic – očitna pri cenah. Svoje kupce so tako obnoreli, da svoje nove modele razprodajo v le nekaj minutah. Osvojile jih niso inovacije Xiaomija, saj gre pri njihovih izdelkih zgolj za standardne naprave z OS Android.

Osmi najbogatejši Kitajec

Podobnosti je možno opaziti tudi pri predstavitvah novih naprav in v slogu oblačenja prvega moža Xiaomija, Lei Juna, ki velja za osmega najbogatejšega Kitajca. Oblečen v preprosto majico in kavbojke precej spominja na pokojnega Steva Jobsa, zato je že prejel vzdevek kitajski Steve Jobs. Forbes Asia ga je letos aprila razglasila za poslovneža leta 2014.

Na Kitajskem številka ena

Samo v prejšnjem četrtletju je podjetje odposlalo 18 milijonov pametnih telefonov, kar na letnem nivoji pomeni 239-odstotno rast. Tuji mediji so ob začetku leta 2014 zapisali, da je Xiaomi leta 2013 prodal 18,7 milijonov pametnih telefonov, torej, toliko, kot jih je uspel prodati v enem četrtletju letošnjega leta. Očitno se taktika posnemanja Appla še kako obrestuje, saj velja za četrtega največjega proizvajalca pametnih telefonov na svetu, na Kitajskem pa za številko ena.

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje