Applov posnemovalec vreden več kot Uber

Avtor Maruša Žibert — 27.12.2014
Komentiraj!
Xiaomi, ki so ga mnogi označili za kitajski Apple, se vse bolj preriva v ospredje. Tuji mediji poročajo, da je v zadnji rundi financiranja prejel več kot milijardo dolarjev težko investicijo. S tem je kitajski proizvajalcev pametnih telefonov postal vreden več kot 45 milijard dolarjev.
Applov posnemovalec vreden več kot Uber

Med kitajskim Applom in Applom obstaja kar nekaj podobnosti (Vir slike: YouTube).

Financiranje, ki je potekalo pod vodstvom All-Stars Investment, naj bi se zaključilo v naslednjih dneh. Kot rečeno, z investicijo je Xiaomi postal vreden več kot 45 milijard dolarjev, kar pomeni, da je vreden več kot nekateri tehnološki startupi iz Silicijeve doline. Tudi več kot Uber, ki so ga ravno ocenili na 41 milijard dolarjev.

Precejšnja podobnost z Applom

Xiaomi si je mesto na zasičenem trgu utrdil z napravami, ki so na las podobne Applovim. Tako v njihovih imenih – ena od njihovih tablic se imenuje Mi Pad, videzu, celo pri operacijskem sistemu je možno najti podobnosti, obenem pa uporablja podobne marketinške prijeme kot tehnološki velikan oziroma kar celotne podobe podjetja, razlika pa je – verjetno tudi v delovanju napravic – očitna pri cenah. Svoje kupce so tako obnoreli, da svoje nove modele razprodajo v le nekaj minutah. Osvojile jih niso inovacije Xiaomija, saj gre pri njihovih izdelkih zgolj za standardne naprave z OS Android.

Osmi najbogatejši Kitajec

Podobnosti je možno opaziti tudi pri predstavitvah novih naprav in v slogu oblačenja prvega moža Xiaomija, Lei Juna, ki velja za osmega najbogatejšega Kitajca. Oblečen v preprosto majico in kavbojke precej spominja na pokojnega Steva Jobsa, zato je že prejel vzdevek kitajski Steve Jobs. Forbes Asia ga je letos aprila razglasila za poslovneža leta 2014.

Na Kitajskem številka ena

Samo v prejšnjem četrtletju je podjetje odposlalo 18 milijonov pametnih telefonov, kar na letnem nivoji pomeni 239-odstotno rast. Tuji mediji so ob začetku leta 2014 zapisali, da je Xiaomi leta 2013 prodal 18,7 milijonov pametnih telefonov, torej, toliko, kot jih je uspel prodati v enem četrtletju letošnjega leta. Očitno se taktika posnemanja Appla še kako obrestuje, saj velja za četrtega največjega proizvajalca pametnih telefonov na svetu, na Kitajskem pa za številko ena.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice